Pics van je miu miu'squote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik werk er ook aan!
Twee doelen tegelijk:
- 5 landen bezoeken waar ik nog niet ben geweest: 1/5 (zit nu in New York!)
- Designerschoenen kopen - voltooid (heb vanmiddag een paar Miu Miu's gekocht!)
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Vanaf morgen meedoen aan de Zwemvierdaagse en de weersverwachtingen zijn iig goed
En afgelopen zaterdag weer in een restaurant gegeten waar ik niet eerder heb gegeten
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapjequote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Spiegelei het volgende:
Ha, ik ben ook maar begonnen met het Day Zero project al was he maar omdat ik hier en daar zulke leuke doelen vond. Inmiddels dus begonnen, lijstje is compleet en blog is aangemaakt -klik-
Ben benieuwd hoe ver ik kom!
Wat schrijf je leukquote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Spiegelei het volgende:
Ha, ik ben ook maar begonnen met het Day Zero project al was he maar omdat ik hier en daar zulke leuke doelen vond. Inmiddels dus begonnen, lijstje is compleet en blog is aangemaakt -klik-
Ben benieuwd hoe ver ik kom!
Ja erg he en nog steeds dat achterlichtkapje niet gerepareerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:33 schreef PiperMaru het volgende:
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapje![]()
Mooie foto! Die andere op je blog vind ik ook heel leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk begonnen met een fotoproject. De bedoeling is dat ik 50 dagen elke dag een foto maak en die op mijn blog plaats. Ik wilde graag een thema en dat is "macro" geworden. Ben benieuwd of ik het 50 dagen lang volhoud! Ik ben nogal een perfectionist, dus het moet of héél goed zijn of anders maar niet... maar ik wil echt niet afhaken!
Dit is de eerste foto.
[ afbeelding ]
[..]
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapje![]()
*jaloers*quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohja en ik heb een doel gehaald, een pathe unlimited pas halen! Want ik ben nog geen 18, dus ik kon hem elke keer niet halen zonder m'n ouders![]()
Veel succes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef han1987 het volgende:
Ik ben nu echt bezig om de laatste 5 kilo eraf te krijgen. Doe mee met het slank topic en verder ga ik beginnen met buikspieroefeningen en hardlopen. Daarnaast dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet.
Goed man! Ik ben ook bezig met afvallen (niet als een van mijn doelen, maar toch). Ga je hardlopen met een programma? Ik doe zelf start to run, bevalt prima!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef han1987 het volgende:
Ik ben nu echt bezig om de laatste 5 kilo eraf te krijgen. Doe mee met het slank topic en verder ga ik beginnen met buikspieroefeningen en hardlopen. Daarnaast dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |