Hejj weer een nieuwe erbij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef Brici het volgende:
http://darkmini.blogspot.com/
Mijn lijstje =)
Nee gaat inderdaad niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hejj weer een nieuwe erbij.
Ik zet je site in de OP erbij!!
-edit: oh dat gaat niet meer...![]()
Hey ik zit op jouw blog te kijken he, waar kun je die bouwplaten halen? Ziet er leuk uit!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef han1987 het volgende:
Heb afgelopen weekend alle afleveringen van Buffy gedownload, ik kijk iedere dag bijna 1 aflevering. Ik ben op zoek naar een nieuw huisje in Utrecht en ik wil gaan kijken om deze vakantie een spoedcursus rijlessen te volgen.
Verder nog altijd druk bezig met lezen, puzzelen, kleuren, breien enz.
Thanks! Daar staan leuke dingen op!! Van de week eens uitproberen!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:46 schreef han1987 het volgende:
http://cp.c-ij.com/en/contents/1006/index.html
Daar haal ik de bouwplaten vandaan. Er staat echt van alles op. Ik gebruik gewoon printpapier, maar ik denk dat het beter is als je wat dikker papier gebruikt.
Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditiequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga van 21 tot en met 25 juni meedoen aan de Zwemvierdaagse
Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik ook voor je. Lange nagels houden is voor mij geen probleem, heb nooit aan nagelbijten oid gedaan.
Zijn er doelen waar jullie tegenop zien? Of die je gewoon erg moeilijk lijken? Ik zie eigenlijk alleen op tegen het doel 'twee dingen doen die ik eigenlijk eng vind'. Eén ervan wordt waarschijnlijk het naar boven gaan in het Empire State Building (ik ga over enkele weken voor het eerst naar New York) - ik heb namelijk vreselijk hoogtevrees. Het andere weet ik nog niet, misschien een insect eten ofzo.
Maar je hebt zowat 3 jaar dus waarom zou je alle lol al in de eerste maanden stoppenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.
Ik heb pas 10 doelen gehaald, heb echt het idee dat ik niets uitvoer ofzo. Maarja, ik zou nu wel willen kamperen in een tentje terwijl het vriest, maar het weer werkt niet echt mee
.
Dat heb ik precies hetzelfde, ik heb veel doelen die bijvoorbeeld een maand duren. Lijkt me best moeilijk om die vol te gaan houden! Maar dat is juist ook het leuke van dit project, vind ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En doelen waar ik echt heel erg tegenop zie heb ik eigenlijk niet, al zullen sommige dingen wel moeilijk gaan worden (alles wat orde en organisatie vergt, elke dag na het eten afwassen, administratie bijhouden etc.).
Ik zwem normaal gesproken 1250 meter in een klein uurtje, dus met die 500 meter ( 20 baantjes) ben ik zo klaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditie
Nog steeds, maar dan moet je wel eerst zo'n pasje hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef Dzjonka het volgende:
Kopen? Die kreeg je toch vroeghur bij de appie gewoon erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |