abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82239710
Ik ga van 21 tot en met 25 juni meedoen aan de Zwemvierdaagse
pi_82245466
Ben nog steeds niet klaar met mijn lijst
Vorige week in mijn vakantie mijn hele kamer maar eens flink opgeruimd, dat wilde ik expres niet op mijn lijstje zetten omdat ik het dan zou uitstellen! Maar had tussendoor ook niet echt tijd om over doelen na te denken.. Deze week maar weer eens mee verder
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:57:17 #29
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82257308
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef Brici het volgende:
http://darkmini.blogspot.com/
Mijn lijstje =)
Hejj weer een nieuwe erbij.
Ik zet je site in de OP erbij!!

-edit: oh dat gaat niet meer...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:59:35 #30
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82257438
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Hejj weer een nieuwe erbij.
Ik zet je site in de OP erbij!!

-edit: oh dat gaat niet meer...
Nee gaat inderdaad niet meer Vandaar dat je moet wachten tot het volgende topic Of gewoon een modje vragen die het bij kan houden..
pi_82293277
Heb afgelopen weekend alle afleveringen van Buffy gedownload, ik kijk iedere dag bijna 1 aflevering. Ik ben op zoek naar een nieuw huisje in Utrecht en ik wil gaan kijken om deze vakantie een spoedcursus rijlessen te volgen.
Verder nog altijd druk bezig met lezen, puzzelen, kleuren, breien enz.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:59:08 #32
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82294758
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef han1987 het volgende:
Heb afgelopen weekend alle afleveringen van Buffy gedownload, ik kijk iedere dag bijna 1 aflevering. Ik ben op zoek naar een nieuw huisje in Utrecht en ik wil gaan kijken om deze vakantie een spoedcursus rijlessen te volgen.
Verder nog altijd druk bezig met lezen, puzzelen, kleuren, breien enz.
Hey ik zit op jouw blog te kijken he, waar kun je die bouwplaten halen? Ziet er leuk uit!!
pi_82297080
http://cp.c-ij.com/en/contents/1006/index.html
Daar haal ik de bouwplaten vandaan. Er staat echt van alles op. Ik gebruik gewoon printpapier, maar ik denk dat het beter is als je wat dikker papier gebruikt.
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:56:28 #34
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82297511
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:46 schreef han1987 het volgende:
http://cp.c-ij.com/en/contents/1006/index.html
Daar haal ik de bouwplaten vandaan. Er staat echt van alles op. Ik gebruik gewoon printpapier, maar ik denk dat het beter is als je wat dikker papier gebruikt.
Thanks! Daar staan leuke dingen op!! Van de week eens uitproberen!!
pi_82300255
He, wat een gave link! Ga zeker daar eens voor de lol daar een bouwplaat vandaan halen.
pi_82300303
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga van 21 tot en met 25 juni meedoen aan de Zwemvierdaagse
Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditie
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
  FOK!fotograaf zaterdag 5 juni 2010 @ 20:56:19 #37
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_82375769
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha dat hoop ik ook voor je . Lange nagels houden is voor mij geen probleem, heb nooit aan nagelbijten oid gedaan.

Zijn er doelen waar jullie tegenop zien? Of die je gewoon erg moeilijk lijken? Ik zie eigenlijk alleen op tegen het doel 'twee dingen doen die ik eigenlijk eng vind'. Eén ervan wordt waarschijnlijk het naar boven gaan in het Empire State Building (ik ga over enkele weken voor het eerst naar New York) - ik heb namelijk vreselijk hoogtevrees. Het andere weet ik nog niet, misschien een insect eten ofzo.
Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.

Ik heb pas 10 doelen gehaald, heb echt het idee dat ik niets uitvoer ofzo . Maarja, ik zou nu wel willen kamperen in een tentje terwijl het vriest, maar het weer werkt niet echt mee .
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:54:29 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_82377492
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:56 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.

Ik heb pas 10 doelen gehaald, heb echt het idee dat ik niets uitvoer ofzo . Maarja, ik zou nu wel willen kamperen in een tentje terwijl het vriest, maar het weer werkt niet echt mee .
Maar je hebt zowat 3 jaar dus waarom zou je alle lol al in de eerste maanden stoppen Het idee dat het niet opschiet ken ik trouwens ook wel, heb er ook pas 8, maar wel al genoeg plannen om er snel wat bij te gaan scoren.

En doelen waar ik echt heel erg tegenop zie heb ik eigenlijk niet, al zullen sommige dingen wel moeilijk gaan worden (alles wat orde en organisatie vergt, elke dag na het eten afwassen, administratie bijhouden etc.).
pi_82378523
Ik heb vandaag bijna onbedoeld een doel gehaald Mijn auto was een grote puinzooi vol modder, takjes, bladeren en tyfuszooi in de vorm van plastic tasjes, bonnetjes enz enz.

Vandaag auto gewassen en van binnen uitgebreid gestofzuigd en gesopt! Halverwege het wassen bedacht ik me dta ik dit ook op mijn lijst had gezet.... Ach jka, sommigen mensen wassen hun auto elke week, ik ben allang blij als ik het eens per jaar haal
pi_82404366
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En doelen waar ik echt heel erg tegenop zie heb ik eigenlijk niet, al zullen sommige dingen wel moeilijk gaan worden (alles wat orde en organisatie vergt, elke dag na het eten afwassen, administratie bijhouden etc.).
Dat heb ik precies hetzelfde, ik heb veel doelen die bijvoorbeeld een maand duren. Lijkt me best moeilijk om die vol te gaan houden! Maar dat is juist ook het leuke van dit project, vind ik

Ik vind 10 doelen trouwens al best veel, volgens mij is zo'n beetje iedereen hier rond februari begonnen, toch? 10 doelen is wel al 1/10 he Ik liep een beetje achter met het bijhouden van wat ik wel en niet gehaald had, ben nu korte verslagen aan het typen voor op m'n weblog. De updates komen er dus aan en daarbij ben ik ook meteen bezig met mijn doel om m'n weblog bij te houden

Goed bezig dus! En ik vind het leuk
pi_82411704
En de updates staan op m'n weblog!
Denk dat ik me nu maar even ga registreren voor Airmiles sparen.. Heb ik die ook meteen gehaald!
pi_82411870
Zie ik nu dat je eerst een Airmiles-pasje moet kopen, voordat je je aan kan melden. Dat is jammer
pi_82426674
Kopen? Die kreeg je toch vroeghur bij de appie gewoon erbij?
pi_82436792
Men is nog lekker bezig hier, zie ik. Ben net terug van een mooie reis van 6 weken en heb op die reis al best wat doelen kunnen behalen of er aan kunnen werken!

7 - Climb a volcano: heb de Bromo-vulkaan op Java beklommen. Je kon ook omhoog op een paard maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan (sowieso zielig voor die beesten). Eenmaal boven was er weinig te zien, de hele krater was gevuld met rook. Maar wel een vette ervaring.

25 - Go snorkling and see a sea turtle: Dit is meerdere malen gelukt. In Maleisië en Indonesië heb ik met gigantische zeeschildpadden gezwommen. Geweldig!

33 - Get at least 5 new passport stamps: is door de reis natuurlijk ook deels gelukt, de teller staat nu op 3.

86 - See at least 7 UNESCO World Heritage Sites: weer vier erbij met Georgetown (historic city of the Strait of Malacca), Borobodur temple compounds, Prambanan temple compounds, en Komodo National Park. Nog maar 1 te gaan.

Verder gaat het met andere kleine doelen ook wel goed.

Sommige doelen zijn nu al gefaald, trouwens, Flossen doe ik nog steeds niet en altijd geld aan bedelaars geven doe ik ook al niet meer. Op reis lukte dat al niet omdat er daar gewoon echt te veel zijn, maar hier waar ik woon (Milaan) verzuim ik het ook wel eens terwijl ik dan wel kleingeld bij me heb. Een ander doel van me, een keer meedoen met de Ramadan, zal ook wel jammerlijk mislukken want ik heb al moeite met het idee alleen (een hele dag niet eten en drinken... hoe doen die mensen dat!?). Weet niet of ik het dit jaar ga proberen of volgend jaar.

Hebben jullie ook doelen die nu al mislukt zijn?
pi_82438205
Mijn doel van wekelijks mijn administratie bijhouden en alle tijdschriften enzo binnen een week lezen is een grote faal. Beter gezegd, het lukt me nog niet.
Maar ik heb nog ruim 2 jaar en ik heb niet gezegd dat ze nu al in zouden gaan.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_82443497
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Zuigstengel het volgende:

[..]

Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditie
Ik zwem normaal gesproken 1250 meter in een klein uurtje, dus met die 500 meter ( 20 baantjes) ben ik zo klaar

Van het weekend lekker een weekendje weg geweest naar Geldrop, daar ook in een restaurant wezen eten waar ik nog niet eerder ben geweest ( want was nog nooit in Geldrop geweest) en zaterdag naar Soerendonk geweest, want daar was het voetbaltoernooi. Dus weer aardig wat dingen gedaan

Doelen van een maand lang niet chips eten en niet voor de tv eten zijn bijna klaar ( donderdag) en het insmeren met bodylotion gaat ook al een week goed
pi_82447903
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef Dzjonka het volgende:
Kopen? Die kreeg je toch vroeghur bij de appie gewoon erbij?
Nog steeds, maar dan moet je wel eerst zo'n pasje hebben

Ik heb idd ook al wat doelen die nu al mislukt zijn.. Wilde bijvoorbeeld dit jaar iedere dag een foto maken maar op een gegeven moment vergat ik dat gewoon. Nouja, het doel iets aanpassen en in 2011 opnieuw proberen
Eigenlijk mocht ik mijn doelen niet wijzigen van mezelf. Maar ik wil zo graag dat ik ze allemaal haal!
pi_82454517
Dit weekend ben ik weer goed bezig. Ik had mezelf voorgenomen om dit weekend niet op mijn computer te gaan en heb dit ook volgehouden. Was nog best wel moeilijk, ik verbaasde me erover hoe verslaafd je aan je computer kunt raken.
Ik heb wel 2 films gezien uit de IMDB top 250: million dollar baby en letters from Iwo Jima.
Verder weer 2 nieuwe gerechten uitgeprobeerd, een wikipedia pagina gelezen, bezig met het breien van een sjaal, nog steeds aan het kleuren in mijn kleurboek, oh ja en ook weer een boek uitgelezen van mijn boekenplank.
Ben trouwens vorige week in de bijbel begonnen. Zal nog wel even duren voor ik die uit heb.
pi_82464033
Ik heb een nieuw doel gehaald, een kledingstuk kopen dat ik anders niet zo snel zou kopen. En heb al 13 van de 20 nieuwe gerechten gekookt
pi_82469401
ik ben met een doel bezig... Voor iedereen die mij wilt helpen, pm even svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')