Thnxquote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef madelonnn het volgende:
[..]
Zoo.. goed bezig! Je hebt ook wel echt leuke doelen, vind ik
OP is gekopieerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Je moet trouwens even de nieuwe users ook toevoegen in het lijstje, moet je het vorige topic even doorlezen..
Whehehe ik zie een heeele subtiele tvpquote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb vandaag toevallig weer eens tijd om wat acties van de afgelopen tijd te bloggen. Onder andere geocachen, flashmobben en onbekende dorpen bezoeken
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Whehehe ik zie een heeele subtiele tvp
BB codes doen het inderdaad niet, maar HTML codes wel. Doorstrepen is <S> ervoor en </S> erachter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Dzjonka het volgende:
Over dat afstrepen... ik heb wat moeite om dinegn in mijn lijst door te strepenBB en html codes doen het niet in die lijst gadgets???? Tenminste... bij mij dan.... Kleurtjes zou ik ook graag weten
Het is raar, maar de html codes doen het niet in mijn lijstgadgets.... dan zegt ie Deze HTML-tag is niet toegestaan.(S) .....quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
BB codes doen het inderdaad niet, maar HTML codes wel. Doorstrepen is <S> ervoor en </S> erachter bijvoorbeeld.
Hoe kleurtjes in de lijst moeten weet ik niet helaas.
Ik had echt mini-mini stompjes nagels..... en daar probeer ik wat aan te doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb altijd lange nagels.Of wil je het guinnes world record breken ofzo?
Probleem ligt in elk geval niet aan jou. Ik dacht dat ik die codes ook gebruikte in m'n lijst, maar kennelijk doen alle bold en italics het en de rest niet, want die geven hier dezelfde foutmelding.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Het is raar, maar de html codes doen het niet in mijn lijstgadgets.... dan zegt ie Deze HTML-tag is niet toegestaan.(S) .....![]()
Nou ja, dan zal ik waarschijnlijklijk mijn lijsten uit de kant en klare lijst gadgets van blogspot moeten halen en in een html coded list zetten oid
Haha dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik had echt mini-mini stompjes nagels..... en daar probeer ik wat aan te doen
Hoop wel op te kunnen houden voor ik dit bereik
[ afbeelding ]
Voor mij is een doel mijn angst overwinnen, en een vogel vasthouden, het liefst iets van een duif. Ik ben namelijk dooooodsbang voor die beesten....Die bewaar ik ook voor de laatste dagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik ook voor je. Lange nagels houden is voor mij geen probleem, heb nooit aan nagelbijten oid gedaan.
Zijn er doelen waar jullie tegenop zien? Of die je gewoon erg moeilijk lijken? Ik zie eigenlijk alleen op tegen het doel 'twee dingen doen die ik eigenlijk eng vind'. Eén ervan wordt waarschijnlijk het naar boven gaan in het Empire State Building (ik ga over enkele weken voor het eerst naar New York) - ik heb namelijk vreselijk hoogtevrees. Het andere weet ik nog niet, misschien een insect eten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |