psssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
Omdat ze het gewend zijn. Afrikanen kunnen het overleven met weinig voedsel en water want ze kennen niet beter. Als ze meer water en voedsel krijgen gaan ze sneller dood omdat hun lichamen het niet aankunnen. Laat die mensen lekker leven in bossen enz. Laat ze doorgaan met het verkrachten met baby's omdat het AIDS geneest. Hopeloze goede doelen.. ze zijn toch niet te redden.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
in india hebben ze speciale krachten
en waarom leef JIJ niet op zonlicht en lucht
Wel een cool kapsel! "n'Doko who does your hair?"quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
ja? dit vind jij wel grappig?
[ afbeelding ]
ontzettend, en bevredig mezelf met m'n eigen eierenquote:
PICS!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ontzettend, en bevredig mezelf met m'n eigen eieren
crea hé?
het kan nooit lang duren. alle negerinnen hebben toch aids?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik wel! als ik niet aan het kippenvoer had gezeten was ik nu onder 6 plankjes
ze ziet er best gezond uit, niks mis meequote:Op maandag 31 mei 2010 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Dit wel:
[ afbeelding ]
Er is genoeg KFC, dus hongernegers zijn een hoax
Alleen het woord alquote:
állemaal!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het kan nooit lang duren. alle negerinnen hebben toch aids?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
psssstDit blijft wel tussen ons he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik nou aids aan mijn ogen omdat ik je replies heb gelezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
állemaal!
ik ook, maar dat weet ik nu van jou
én? wat vind je van mequote:
ja is ook zo, maar dat neemt niet weg dat jezelf ook verwend bentquote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Omdat ze het gewend zijn. Afrikanen kunnen het overleven met weinig voedsel en water want ze kennen niet beter. Als ze meer water en voedsel krijgen gaan ze sneller dood omdat hun lichamen het niet aankunnen. Laat die mensen lekker leven in bossen enz. Laat ze doorgaan met het verkrachten met baby's omdat het AIDS geneest. Hopeloze goede doelen.. ze zijn toch niet te redden.
Je mag mijn eieren ook wel eens lenen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ontzettend, en bevredig mezelf met m'n eigen eieren
crea hé?
tuurlijkquote:
helaas wel, als ozan niet meer reageert is ie gestorven aan aidsquote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Krijg ik nou aids aan mijn ogen omdat ik je replies heb gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
dus we hebben een kippetjes-datequote:Op maandag 31 mei 2010 19:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je mag mijn eieren ook wel eens lenen.
Hoax! Negers hebben geen nekquote:
Niks mis mee. Hoe het in dat filmpje gedaan wordt is wel zinloos ja.quote:
durf het niet aan te klikken, vast een virusquote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee pssst
Fiets kopen? sommige ads op speurders he...
ik ben geen 120 kilo!quote:
Nee hoor gewoon een ouwe kutfiets te koopquote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
durf het niet aan te klikken, vast een virus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |