Heb je een handtekening gevraagd?!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb hem in het echt gezien.
Met Koninginnedag.
quote:
Niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
Rinus is te arrogant geworden en denkt dat hij alles maar kan makenNee, hij is niet de echte Rinus meer.
Ik ken Gabry ook, is de ex van een vriend van me. Helemaal gestoord, toen het uitging heeft ze z'n auto bekrast, hem aangegeven voor mishandeling (quote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren dus bij Shownieuws zowaar Rinus te zien!!
Het grappige is, is dat zijn management gewoon die meid is die ook van die piratennummers maakt, ze heet Gabry.
Deze kermisklant heb ik in een grijs verleden nog proberen te paaien in de stad met uitgaan.maat van mij hield me toen tegen want die zat bij haar op school toen
De fans die bij hem, zoals hij aangaf, dagelijks even op de koffie komen leken mij ook echt pareltjes van mensen. Zo leuk, gezellig en intelligent.
Wat een gruwelijke huiskamer heeft Rinus ook, ik ben al vollop bezig mijn huiskamer aan te passen in zijn stijl.
Zijn vriendin Deborah kwam ook nog even aan het woord.... wat een topwijf. Ik ben jaloers man!!
Zij speelt trouwens de rol van Marlous in zijn 1e hit!! De echte Marlous wou liever niet.
PS: wel mooi dat hij aangeeft alleen deze muziek te maken om dichterbij 'de sterren' te staan
Klacht: Rinus en Gabry bij shownieuws
klacht2: niks op de interwebz kunenn vinden hierover, ik zou graag nog eens dit terug willen zien en/of lezen.
Rinus: [ afbeelding ]
Gabry: [ afbeelding ]
Hahaha gektequote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ken Gabry ook, is de ex van een vriend van me. Helemaal gestoord, toen het uitging heeft ze z'n auto bekrast, hem aangegeven voor mishandeling (Die gast doet geen vlieg kwaad) en mailtjes rondgestuurd dat ie een loverboy is.
Is ze ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha gekte
Mijn maat waarschuwde me ook al.... echt zo'n kamper attitude.
Linkse propaganda.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb hem in het echt gezien.
Met Koninginnedag.
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zanger Rinus is niet meer het Fok!Icoon wat ik eerst voor ogen had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |