Dat wil ik ook wel graag weten jaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef zarGon het volgende:
Welke partij komt het meest op voor de rechten van de Oeigoeren?
Nee ik ben juist voor de diversiteit in cultuur, maar voor een soort open beleid waarin culturele activiteiten niet beperkt worden. En er ook wat meer opengestaan wordt voor dingen die niet direct nuttig lijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:54 schreef tho_Omas het volgende:
Je bedoelt: "Welke partij staat het dichtst bij mijn cultuur." Dan denk ik de piratenpartij.
'onze cultuur'quote:Op maandag 31 mei 2010 14:55 schreef n3z het volgende:
Daarvoor moet je bij de PVV zijn. De PVV is voor het behoud van onze cultuur.
(dmv het afschaffen van de cultuursubisidies.)
CU denk ik dat is wel een beetje geblekenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef eriksd het volgende:
Welke partij verbiedt het meeste? Die vind ik wel interessant.
![]()
PVV als je moslim/allochtoon bent, anders een christelijke partij ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef eriksd het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Want tussen al die bezuinigingen wil ik nog wel een leuk potje experimentele muziek luisteren. En dat hoeft niet gelijk in vorm van subsidies te zijn maar ook in de vorm van het meest vrij met verguningen etc.
Kortom welke partij ziet in dat cultuur in tijd van crises ook belangrijk is
Dat zijn over het algemeen de partijen met het woordje 'vrijheid' in de naam.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef eriksd het volgende:
SGPquote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef n3z het volgende:
[..]
PVV als je moslim/allochtoon bent, anders een christelijke partij ofzo.
Misschien verrassend, maar het zou wel eens de SP kunnen zijn, die:quote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:Kortom welke partij ziet in dat cultuur in tijd van crises ook belangrijk is![]()
Sorry Judith, maar daar komt hij weer: wie gaat dat betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Misschien verrassend, maar het zou wel eens de SP kunnen zijn, die:
- willen de uitgaven aan cultuur verdubbelen
- willen gratis toegang voor musea
- willen de Nederlandse popmuziek extra stimuleren
- willen de publieke omroep in stand houden en als het kan zelfs onafhankelijk maken van reclame
Tja, Wilders noemt cultuur niet voor niets een linkse hobby, daarvoor moet je dus bij links zijn
Dat was de vraag van het topic niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry Judith, maar daar komt hij weer: wie gaat dat betalen
Gewoon de HRA afschaffen en er is genoeg poen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef MoneyTalks het volgende:
TS IS OP ZOEK NAAR EEN EXTREEMLINKSE PARTIJ, CHECK ZIJN FOTOBOEK, OPEN JE OGEN!
TS is moleculair bioloog ik weet niet wat femke daar van zegt!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef MoneyTalks het volgende:
TS IS OP ZOEK NAAR EEN EXTREEMLINKSE PARTIJ, CHECK ZIJN FOTOBOEK, OPEN JE OGEN!
Jij betaalt voor Judith.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |