Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:18 schreef Frollo het volgende:
Is de zoon van A.F.Th. van der Heijden dood?
Oh nee. Nou valt het kwartje. Ik zag zaterdag de rouwadvertenties.quote:
Ik zie zojuist in de krant van gisterenquote:
Dus ik meteen naar Wikipedia en daar staat inderdaad dat Tonio op 23 mei onder een auto is gekomen.quote:Uit het leven weggerukt
Tonio van der Heijden
Wij omarmen Mirjam en Adri
[hele hoop namen van grachtengordelaars]
Schaduwkind van P.F. Thomèse schijnt anders behoorlijk goed te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sorry dat is heel vervelend voor de familie Van der Heijden maar daar worden de boeken van AFTH echt niet beter van...
In de advertentie van de familie op zaterdag stond dat een dag op de operatietafel zijn leven niet had kunnen redden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zie zojuist in de krant van gisteren
[..]
Dus ik meteen naar Wikipedia en daar staat inderdaad dat Tonio op 23 mei onder een auto is gekomen.
Neen hoor, ik bedoelde alleen maar dat het verlies van een kind niet per definitie belabberde boeken hoeft op te leveren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En die is eigenlijk stiekem door AFTH geschreven? Anders snap ik het niet of ben ik niet op de hoogte van de nieuwste literaire running gags.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Frollo het volgende:
Dus ik meteen naar Wikipedia en daar staat inderdaad dat Tonio op 23 mei onder een auto is gekomen.
ZA-ZA-ZATERDAG.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap hier echt de ballen van.
Wanneer is die meet?
Zelf is PF er volgens mij minder gecharmeerd van de ontvangst van het boek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Schaduwkind van P.F. Thomèse schijnt anders behoorlijk goed te zijn.
Het is toch een beetje een rare gewaarwording dat iemand van wie je uitgerekend alleen dit kent dan zo jong overlijdt.quote:"Totò, denk je nog wel eens aan opa Piet?"
Hardvochtig, zo lijkt het: "Nee."
"Nee?"
"Die is toch do-h-ood?"
"Daarom juist. Denk je nog wel eens aan hem?"
"Nee."
"Niet?"
"Nee, want ik ben zo bang dat ik dan moet huilen."
Vroeger deed ik ook nog wel mee, om geen spelbreker te zijn, of om mijn roots niet te verloochenen of om andere (onzin)redenen. Maar nu doe ik geen moeite.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:21 schreef Gellius het volgende:
Ik ben niet anti- hoor. Maar het interesseert me niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |