Inmiddels is het wel een exclusief ding geworden, met een zeker waarde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef Gellius het volgende:
De eerste plaat van de Sugarcubes (of van welk beginnend bandje dan ook) is natuurlijk geen "exclusieve uitgave".
In Nederland? Volgens mij was haar eerste concert in een uitverkocht Ahoy. Niet heel speciaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef ShadyLane het volgende:
Oh Bjork, die heb ik gezien toen Debut net uit was, dat is ook relatief speciaal.
Wanneer was dat en was dat wat? Ik vond het zo'n leuk bandje, altijd. Nooit live gezien, helaas.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Het reunieconcert van the 'cubes in Reykjavik was ook tof trouwens.
Dat vond ik ook altijd jammer, dat ik ze nooit live had gezien. Ik heb wel allerlei bootlegs van ze en de kwaliteit van de optredens is, ehm, nogal wisselend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Gellius het volgende:
Wanneer was dat en was dat wat? Ik vond het zo'n leuk bandje, altijd. Nooit live gezien, helaas.
Ik zit al 20 minuten te denken, maar ik kan niks verzinnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is mooier dan op zondagmiddag trappist drinken op het terras van de Achelse kluis?
Speciaal om die reden. Een normaal mens gaat niet in november naar IJsland - hoewel het wel sfeervol was om bijv te baden in de Blue Lagoon, terwijl het pikkedonker is en een straffe wind sneeuwvlokken laag over het water jaagt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Gellius het volgende:
Ben je er speciaal voor afgereisd of was je er stomtoevallig?
Je moet het natuurlijk ook wel combineren met iets nuttigs, zoals de krant lezen of een sudoku maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef Gellius het volgende:
Een paar minuten zitten voor je begint?! Jullie hebben duidelijk teveel vrije tijd.
Bij mij ook (Nokia 3500c).quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:24 schreef DO2 het volgende:
Zo heb ik inderdaad heel wat sudoku's gemaakt, ja. Die dingen staan op m'n mobieltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |