Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Daarom zijn dit de betere TT'squote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef F2tB het volgende:
Snel deze volgooien, morgen klopt de TT al niet meer
Valt mee hoor, nog slechts '22'quote:Op maandag 31 mei 2010 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
einde van de week zou het boven de 25 graden worden![]()
![]()
ik ga vrijdag leren zaterdag overdag leren, 's avonds verjaardag en dus zondag weinigquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
word dus lekker zweten komend weekend ook al doe je misschien niks :![]()
![]()
![]()
Er gaat niets boven 25+ gradenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
word dus lekker zweten komend weekend ook al doe je misschien niks :![]()
![]()
![]()
26 graden en daarboven ?quote:
Assiejquote:
Jow!quote:
Mijn favoriete hooliganquote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
MOOI WEEIR K WIL MOOI WEER GVD TERRAS BIER ALLES !!!!@
Hier net zoquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is een beetje grauw weer in Amersfoort, geen regen, maar er is gewoon geen klap an
Eckte eckte hé.quote:
Nee eten bij restaurant met maten om 16.00 uur daarna in keet gezeten tot 11 uur ofzo.. toen was het wel weer goed westquote:
Juist, kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef Robinhoo het volgende:
Nee eten bij restaurant met maten om 16.00 uur daarna in keet gezeten tot 11 uur ofzo.. toen was het wel weer goed west
Selmaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Ik spreek je later wel Justinquote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Selma
Sorry dat ik gister niet reageerde op msn, ik had het nogal druk met gamen![]()
Prioriteitenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma
Sorry dat ik gister niet reageerde op msn, ik had het nogal druk met gamen![]()
Hij gaat hard idd !quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar een uurtje te gaan, de maandag is snel gegaan tot nu toe
voeg mij eem toe dan: clownface.hyves ;pquote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond ff de foto's en filmpjes van Emporium op Hyves zetten
Okquote:
zal ik ff doenquote:
ja, dus?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef F2tB het volgende:
Oja, Remco ! Wij gaan 8 augustus richting Chersonissos
Enormquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Assiej![]()
nog 'n betje geil in de butte?
Nathquote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben een weekend weg en gelijk zijn we 4 topics verder...
Hoi!
mooiquote:
Prodigy gezien?, dacht dat ik dat niets vond maar FUCK wat een optreden, en dan zelfs al op TVquote:
Natuurlijk heb ik The Prodigy gezien. Dat was de band waar ik voor ging man!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Prodigy gezien?, dacht dat ik dat niets vond maar FUCK wat een optreden, en dan zelfs al op TV. /Jaloers.
Oke beter dusquote:Op maandag 31 mei 2010 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Natuurlijk heb ik The Prodigy gezien. Dat was de band waar ik voor ging man!![]()
DAMN, wat was dat geweldig!Heb er zere voeten van
Moet ik hier ook nog ,,, maar of ik er nou zin in heb is wat anders.quote:
Doe je best (Y)!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef F2tB het volgende:
K heb nerns geen zin aan vnaamd, ga zo douchen en dan splinter cell chaos theory opnieuw spelen
wat vond de chinees ervan?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo, net ff flink chinees zitten te bunkeren![]()
![]()
Heb je die ook nog naast als die mensen van dat ene 'soort'quote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo, net ff flink chinees zitten te bunkeren![]()
![]()
hmmquote:Op maandag 31 mei 2010 18:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je die ook nog naast als die mensen van dat ene 'soort'?
quote:
van 't vrett'n?quote:
Nee, helemaal niet veel gegetenquote:
Rough Beat, Pitch The Speed, Give Us Everything We Needquote:
Lol, beetje jammer dat je dan zelf de boel weer op kunt ruimen ;p.quote:
quote:
Heb alles gezien wat ik wilde zien jaquote:Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke beter dus, verder alles gezien wat je wou zien of ...?
succesquote:
Beterquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb alles gezien wat ik wilde zien ja
Lowlandsquote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beter, verder nog festivals dit jaar dan...?
Nice, gelukkig nog een kaart voor rock wergter vrijdag kunnen krijgen ,, FAITHLESSquote:
Ik mag hopen dat dat een grap wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, gelukkig nog een kaart voor rock wergter vrijdag kunnen krijgen ,, FAITHLESS![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik mag hopen dat dat een grap was, aangezien het daar echt te kansloos voor woorden is
.
+ dat ik volgens mij niet eens tijd heb dit weekend
Do: Uit in Groningen
Vr: Verjaardag (Alweer)
Za: Uit in Hengelo
Zo: BRUINS.
waarom een grap? dom zuipen is toch altijd lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom een grap? dom zuipen is toch altijd lachenDan zou ik zeggen, ga naar Hengelo/Oldenzaal ofzo en niet naar saasveld, echt zo'n ons-kent-ons feestje, niet echt leuk voor buitenstaanders en al helemaal niet als je (bijna) geen mensen uit saasveld kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets heel bijzonder maar gewoon dat bepaalde mensen elkaar IRL kennen (voor FOK!) en dat o.a. jij al veel te lang hier rond banjert.
ik te lang?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, ga naar Hengelo/Oldenzaal ofzo en niet naar saasveld, echt zo'n ons-kent-ons feestje, niet echt leuk voor buitenstaanders en al helemaal niet als je (bijna) geen mensen uit saasveld kent.
Niets heel bijzonder maar gewoon dat bepaalde mensen elkaar IRL kennen (voor FOK!) en dat o.a. jij al veel te lang hier rond banjert.
Lol oke, niet TE langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol oke, niet TE lang, maar zou het niet kunnen laat ik het dan zo verwoorden.
stimmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
altijdquote:
Doe je dat altijd als je geil bent?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijd
zullen we samen knuffelen?
Nog niet tegengekomen volgens mij , wel het plannen van een meet die toch niet doorgingquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
Ow, Martijn, welk topic heb ik zowat in m'n eentje volgebaggerd?
Wat is dit nou voor taalgebruik? , er zijn ook mensen die dat niet waarderenquote:
nee hoor.quote:
ik zat toen helemaal alleen op station hengeloquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog niet tegengekomen volgens mij , wel het plannen van een meet die toch niet doorging.
Oja ... en de lightbox werkt prima KONING! En kunnen meer mensen niet op MSN?, ben nu maar weer mn tijd aan het doden op FOK! maar toch.
[..]
Wat is dit nou voor taalgebruik? , er zijn ook mensen die dat niet waarderen!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pardon?
@Wouter, oke voorruit gaan we knuffelen!
Ja diequote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zat toen helemaal alleen op station hengelo
t eten droplulquote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet weten over wie je het hebt. En foto's al helemaal niet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
Waar gaan we nou zuipen dan?
Nee bas niet zuigen..
Heeft iemand je wel eens verteld dat je eigenlijk een klootzak bentquote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens merkwaardig dat je zelfs in scheldwoorden een lul erbij moet halen
Ehh, vast wel ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je eigenlijk een klootzak bent? Zal wel denk ik
.
Lees maar terug, ik zeg er niks meer overquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahahaha, oke. Waar gaat dit over?
Mwah, vergeleken met sommigen hier ben ik nog uiterst gematigd in m'n uitlatingen.quote:
Enkel heb jij niet altijd door waar je moet stoppen ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, vergeleken met sommigen hier ben ik nog uiterst gematigd in m'n uitlatingen.
Ik heb gewoon die blikjes gemist, moet dat nog even fixxen voor bij de kampioens-collectie.quote:
-25 ook heb ik gehoordquote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef Redbaron het volgende:
poh -24 is best koud heb ik vandaag gemerkt
Ooh jawel hoor. Dat heb ik echt wel door.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Enkel heb jij niet altijd door waar je moet stoppen ofzo
[ /psycholoog]
Tijd om VI te gaan kijken.
Dan lees ik daar denk ik overheenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg zelf ook genoeg kutopmerkingen naar m'n hoofd geslingerd hier.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan lees ik daar denk ik overheen, boeit niet laten we het 'gezellig' houden.
Snap niet dat je hier humor in kan zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef F2tB het volgende:
zette Justin deze niet ooit eens hier ?:
[ afbeelding ]
+1 voor jou, alles met KK is min.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Snap niet dat je hier humor in kan zien.
En dat moet uitgerekend jij zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
Daaf ik haat je omdat je voor psv bent....
verder ben je wel heersch als je maar kapt met opmerkingen
jwz, deze ngert is tan toe span ouwe, jeweetzellufquote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1 voor jou, alles met KK is min.
Voel me nou net een neger/.... Je bent echt KK lekker.... R+R = Back !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
Heb jij btw familie in Albergenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Snap niet dat je hier humor in kan zien.
Vorige topics.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar moet ik teruglezen? In dit topic? Of in vorige topics?
ik ben ook niet logischquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat moet uitgerekend jij zeggen
Die logica snap ik niet.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb jij btw familie in Albergen?
Kan weer op MSN![]()
!
Te ver terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar moet ik teruglezen? In dit topic? Of in vorige topics?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef F2tB het volgende:
jwz, deze ngert is tan toe span ouwe, jeweetzellufKONINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oke, je 'kop' komt ergens bekend van voor ofzoquote:.
Henquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef norich het volgende:
Anders doen we nou weer even allemaal lief tegen elkaar
We zijn er mee bezig (L) (L).quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef norich het volgende:
Neen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef norich het volgende:
Daar heb ik geen zin in om naar te zoeken.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te ver terug.
[..]
KONING!
[..]
Oke, je 'kop' komt ergens bekend van voor ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
WAIT, WHAT?!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik word wel eens vergeleken met Johnny Depp
Zie niet-meer-zo-ninja-editquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WAIT, WHAT?!![]()
Jij lijkt echt in geen enkel opzicht op Johnny Depp
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik word wel eens vergeleken met Johnny DeppGewerkt ofzo dan in Albergen of wat, iemand die groepsfoto van vorige meet nog, daar wist ik het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Broodje?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
WAIT, WHAT?!![]()
Jij lijkt echt in geen enkel opzicht op Johnny Depp
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Te ver terug.
[..]
KONING!
[..]
Oke, je 'kop' komt ergens bekend van voor ofzo.
Ik rij niet meer, kutwerk, altijd gehaktballen etenquote:
ik eet geen gehaktballenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik rij niet meer, kutwerk, altijd gehaktballen eten, en al die sjappies die geen rekening met je draaihoek houden
Gehaktballen zijn best lekker, maar niet iedere dagquote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik eet geen gehaktballen
en draaihoek kun je ook afdwingen
Morgen weer diepvries rijden met -24
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, en nu de sik erafBen dat gekriebel beu
Jochie tochquote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, en nu de sik erafBen dat gekriebel beu
Ik stem tegenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik doop dit topic om tot het nieuwe chauffeurs-topic
[ afbeelding ]
quote:
Dan moet je niet met zo'n spaghetti mack aankomenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik doop dit topic om tot het nieuwe chauffeurs-topic
[ afbeelding ]
iveco is beste jochie!, hoewel de rem nog wel regelmatig vastroestquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan moet je niet met zo'n spaghetti mack aankomen
DAFquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
iveco is beste jochie!, hoewel de rem nog wel regelmatig vastroest
en t interieur waardeloos isquote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
iveco is beste jochie!, hoewel de rem nog wel regelmatig vastroest
zie één van die 2 maar eens te vinden als tankauto, praktisch onmogelijkquote:
??quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zie één van die 2 maar eens te vinden als tankauto, praktisch onmogelijk
Pokemon, dat was al kut vanaf EP1.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
AS I LAY DYING \m/
[ afbeelding ]
Een Charmander voor dit topic.
Hoezo?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zie één van die 2 maar eens te vinden als tankauto, praktisch onmogelijk
Dat kan ik toch niet weten, en dat doet nog niets af aan de serie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreeg vandaag dat plaatje van m'n broertje van 8 ja
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=tankwagen%20daf&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wiquote:
Hee, Sander zei dat ze er niet waren.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten, en dat doet nog niets af aan de serie.
[..]
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=tankwagen%20daf&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Ik heb er ook nooit wat aan gevondenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten, en dat doet nog niets af aan de serie.
Metertje of 8?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef F2tB het volgende:
[ afbeelding ]
kiek dat eem een potje hoog ween
moe'j kiek'n wat 'n oale meuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
http://www.google.nl/images?hl=nl&q=tankwagen%20daf&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
moe'j kiek'n wat 'n oale meuk!
Bij deze pass ik de ToF-Sikmaster titel door naar Basquote:
betaal je geen belasting, dat scheelt welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij zei dat ze er niet zijn, wel dus. Uitspraak weerlegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij deze pass ik de ToF-Sikmaster titel door naar Bas
Ik heb het hier nagenoeg nooit over PSVquote:
Daarom zeg ik ook dat het niet altijd over PSV kan gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb het hier nagenoeg nooit over PSV
Daarvoor ben ik actief in het PSV topic
alleen moeilijk te vinden van een redelijk bouwjaarquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei dat ze er niet zijn, wel dus. Uitspraak weerlegd.
DAF vind je in alle soorten en matenGeweldige trucks
Bestaat er geen vrachtwagentopic ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het niet altijd over PSV kan gaan
laat alsjeblieft geen sik groeienquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hij groeit gestaag verder. kreeg alleen commentaar dat ik m eraf moet halen
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestaat er geen vrachtwagentopic ofzo?![]()
Ga daar dan over vrachtwagens pratenquote:
er is vast ook wel een bier topic, een twente topic en een topic over naakte vrouwen, volgens mij is de halve ToF historie met één van die dingen al wel gevuldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestaat er geen vrachtwagentopic ofzo?![]()
Ja, maar da's unaniem interessantquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
er is vast ook wel een bier topic, een twente topic en een topic over naakte vrouwen, volgens mij is de halve ToF historie met één van die dingen al wel gevuld
why not, sexy manquote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
laat alsjeblieft geen sik groeien
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar da's unaniem interessant
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook een schijthekel aan die dingen op 100 km wegen waar je niet in mag halenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
alleen moeilijk te vinden van een redelijk bouwjaar![]()
tevens blijven vrachtauto's trage hokken, maarja
Landbouwvoertuigen die zouden verboden moeten zijn!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook een schijthekel aan die dingen op 100 km wegen waar je niet in mag halenOf op een tweebaansweg, waar ze mekaar in gaan halen wanneer het rete druk is.
doe ik ook. maar dit topic is actieverquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga daar dan over vrachtwagens praten
Dan gaan we hier verder met ToF-dingen.
Komen die ook op de snelweg?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Landbouwvoertuigen die zouden verboden moeten zijn!
Dat is meestal maar erg kort. En je wilt toch eten neem ik aanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben ze er nog nooit tegen gekomen maar 35/40 op een 80KM is me ook erg genoeg.
dan moet je ook niet zeiken op vrachtwaggels want die zorgen dat het van boer naar verwerking komtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is meestal maar erg kort. En je wilt toch eten neem ik aan
Mwa ik kan het ook wel met vis doen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
Dat is meestal maar erg kort. En je wilt toch eten neem ik aan
En die zorgen voor die klote files op de snelwegenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
dan moet je ook niet zeiken op vrachtwaggels want die zorgen dat het van boer naar verwerking komt
Een voertuig dat 30 km per uur gaat, kan je makkelijker even snel inhalen dan eentje die veel sneller gaat, lijkt me.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ik kan het ook wel met vis doen hoor, daarbij kom ik ze altijd tegen op wegen met een (dubbele) doorgetrokken streep, en aan de regels houd ik me altijd (bijna dan).
die vande pizzeriaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat zijn lekkere pizza's trouwens?
Ooh ik trek het me niet aan, snap alleen niet waarom ik wel een klootzak ben en hij nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Trek het je niet aan jongen, ik zoek nog een 4.jpg voor mn ava, iemand??
maak dr maar 12 vanquote:
Doe ik ook, wou alleen even m'n punt duidelijk maken aan hand van een voorbeeldquote:
South Park Tower Defense op Xbox 360 is BAAS !quote:
Sorry, hihiquote:
South Park is baasquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef F2tB het volgende:
[..]
South Park Tower Defense op Xbox 360 is BAAS !
Jij bent geen autist.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ik trek het me niet aan, snap alleen niet waarom ik wel een klootzak ben en hij niet
Ik ben gewoon een schatjequote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ik trek het me niet aan, snap alleen niet waarom ik wel een klootzak ben en hij niet
True that.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
Jij bent geen autist.
[..]
Jij bent geen autist.
En alles van mij is gemeend. Uhuquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een schatje![]()
en als je mij ook maar iets zou kennen weet je dat dit sarcastisch is
Oh, dat mag ook wel. Maar goed, dan nogquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik ook, wou alleen even m'n punt duidelijk maken aan hand van een voorbeeld
Zoals ik zei, jij bent geen autistquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En alles van mij is gemeend. Uhu
south park tower defense, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef F2tB het volgende:
[..]
South Park Tower Defense op Xbox 360 is BAAS !
Je kan ook gewoon zeggen dat je zelfmoordenaars sneu vindt. Dan heb je het ook al gedaan, blijkbaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik echt wou kwetsen zou ik wel met hardere opmerkingen komen
Ik las ketsenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik echt wou kwetsen zou ik wel met hardere opmerkingen komen
Huh? Waar doel je nu op?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je zelfmoordenaars sneu vindt. Dan heb je het ook al gedaan, blijkbaar.
Huhquote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je zelfmoordenaars sneu vindt. Dan heb je het ook al gedaan, blijkbaar.
Oh, dat is de reden dat Bas niet meer tegen mij praatquote:
Ooh okequote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is de reden dat Bas niet meer tegen mij praatEn ik praat niet tegen hem omdat ik 'sterf' niet pik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |