quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef NetSphere het volgende:
Halloo is hier iemand die ik stiekem ken !?!@?!
wat doe je voor een opleiding?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef NetSphere het volgende:
Mn hbo leraar is zooo cool haha hij heeft al die stemmetjes gedaan op tv. Zoals Skylark uit fairly odd parents en allemaal andere dingen hahaha
hij was zelfs de scheidsrechter bij al die pokemon wedstrijden
Wat was er nou ook weer met jullie?quote:
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef NetSphere het volgende:
Wilt niemand me nieuwe haarkleur zien !?!?
haha jij bent grappigquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat was er nou ook weer met jullie?
Hadden jullie het nou gedaan of niet
Jij valt over de spelling van een ander?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doen
havo was volgensmij met kleine lettersquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doen
Weet je het zeker? Het is net als HBO een afkorting. Volgens mij is het met hoofdletters.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef NetSphere het volgende:
[..]
havo was volgensmij met kleine letters
altijd baas boven baasquote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij valt over de spelling van een ander?
Biquote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
Hey sunshines, ik heb zaterdag met een meid gezoend, ben ik nu hetero?
havo is een woord op zichzelf geworden. De betekenis van de afzonderlijke letters is niet meer belangrijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is net als HBO een afkorting. Volgens mij is het met hoofdletters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |