abonnement Unibet Coolblue
pi_266621
Allereerst, Gefeliciteerd Antonette!

Ik ben erg blij voor haar, want ik denk dat zij de enige was die het geld oprecht verdiende! Als ze maar zorgt dat Jop met z'n poten van het geld afblijft...

Niet Robowan, met z'n vervelende inrigantengedrag, en Helemaal niet Tessaslang met haar dikke reet!

Maar... WAAR WAS SEKI?!
WAAROM HEEFT NIEMAND ZIJN NAAM GENOEMD?WAAROM HEEFT NIEMAND DEZE KEREL EVEN BEDANKT, DE ENIGE DIE DIT PROGRAMMA OOK MAAR ENIGSZINS INTERESSANT EN DE MOEITE VAN HET KIJKEN WAARD HEEFT GEMAAKT!!

WAT EEN SCHUNNIGE VERTONING!

Heel laag hoor, van Sylvana had ik niets anders verwacht, maar sommigen van de buspassagiers had toch wel even z'n naam kunnen laten vallen...

En wat waren dat voor vunzige smoesjes over de afwezigheid van Bullent... Hij zit vast in het verkeer? Om tien uur 's avonds? Kom toch met wat beters, idioten! Het bleek wel dat de waarheid anders lag toen de oom van Bullent schoorvoetend de tienduizend gulden voor z'n site kwam ophalen. Nog nooit iemand zo openlijk en met tegenzin op deze manier gemanipuleerd zien worden....

Ik ben errug blij dat deze grootste schertsvertoning van de Nederlandsche beeldbuisch is verdwenen...

Seki Bedankt!

gratis en voor niet
pi_266622
precies, bullent kon geen vrij krijgen van z'n werk....LIK ME REET SYLVANA !!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_266623
Het is dat ze het beeldmateriaal van vanavond waar Seki opstond gewoonweg nodig hadden. We hoorden hem nog net Oh zeggen en een keer waiffie en dat was het.
Zijn naam niet uitspreken! En het leek erop dat alle andere deelnemers, op straffe van iets uit het contract of zo, dit ook niet mochten.

SBS in de leer geweest bij de KGB.
Daar werd regelmatig de geschiedenis "overnieuw" geschreven. Zo werden hooggeplaatsten die uit de (Stalinistische) gratie waren geraakt weggewerkt. Zelfs hun portretten werden van officiële foto's weggeretoucheerd!

  dinsdag 6 juni 2000 @ 00:31:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266624
Om heel eerlijk te zijn, hoopte ik stiekum dat Büllent met Seki zou komen, op het laatste nippertje ofzo.

Denk dat Seki, ondanks alles, toch wel had genoten van de sfeer, en van het contact met sommige passagiers.

Vind het nog steeds erg jammer, dat Seki zich zo heeft laten ophitsen door al die "nieuwe vrienden "die alles beter wisten ,daardoor blijft hij nu enigzins "verbitterd" achter....

Jammer.....

Overigens viel het me erg op dat Yilmazz duidelijk even met zijn geweten in de knoei kwam toen hij de prijs voor "de beste fansite" in ontvangst nam.....
Het leek alsof Yillie iets wilde zeggen nadat Sylvana hem een paar keer de hemel in prees om zijn uitstekende werk op de fansite....maar Sylvana gaf hem niet echt de gelegenheid om iets te zeggen....

beheerders van de Büllentfansite, Gefeliciteerd!!!


Verder kwam Aziz een beetje teleurgesteld
over, waar dat door kwam ????

O jah, Sylvana's colbertje was "stuk", de (Voor haar rechts, voor de kijkers links) zat haar mouw los bij de aanzet

Antoinet gefeliciteerd!!

Iwan en Tessa, ik hoop dat jullie er nog iets "leuks " aan over houden....(leuke uitdagende baan )

pi_266625
quote:
op 06-06-2000 om 12:31 AM schreef Quenda® het volgende:

Verder kwam Aziz een beetje teleurgesteld
over, waar dat door kwam ????


Antoinet gefeliciteerd!!

Iwan en Tessa, ik hoop dat jullie er nog iets "leuks " aan over houden....(leuke uitdagende baan )


Toen Sylvana bij hem aangeland was wilde Aziz Veel meer zeggen. Ook hier lulde Sylvana met niets zeggend geratel er doorheen.

Ben ook wel benieuwd hoe het echt met Aziz gaat.

pi_266626
Dat Seki niet aanwezig zou zijn had ik wel verwacht, maar dat Bullent er niet was
verbaasde mij zeeeeer! Ik tuinde in eerste instantie dan ook als een dom blondje
in die kutsmoes, dat hij vast zat in het verkeer en onregelmatige diensten blabla,
misschien omdat ik dat wilde geloven. Bullent is en blijft voor mij de winnaar van
de bus en ik vind het echt jammer dat hij er niet was. Wat hier nu de reden van is
zou ik dan ook wel graag willen weten, vraag me af of het iets met Essie te maken
heeft?

Verder viel me op dat Esmee als eerste bij iedereen om de nek hing en dan zwaar
overdreven deed, Aziz er inderdaad wat verloren bij liep, er was ook niet het
bekende "knallen" contact tussen hem en Jop. Dat Bianca bij Mike op schoot zat.
Dat de moeder van Ant best een poedertje op d'r gezicht had mogen doen tegen het
glimmen. En dat Sylvana een dermate foute kleurencombinatie aanhad dat ik nu een
beetje last heb van lasogen.

Toch vond ik het best een aardige slotuitzending, de muzikale onderbrekingen waren
voor de hand liggend, maar daarom niet minder leuk en dat was iets wat ik bij de
slotuitzending van BB trouwens erg gemist heb. Tessa gedroeg zich sportief, ik had
echt de indruk dat ze niet deed alsof en het Ant oprecht gunde, ze kreeg ook een
mooie reis aangeboden, Iwan was eveneens sportief en kreeg ook mooie prijzen, Ant
straalde en kon haar geluk niet op.

Het is haar wat mij betreft gegund, op naar je kapperscafe meid!!

pi_266627
Nu het allemaal achter de rug is merk ik dat er een brandende vraag is achtergebleven.
Waar ik erg mee zit is het volgende:

Er is een mens uit de Bus verwijderd omdat Prive schreef dat hij een lang gezochte crimineel was. Hem werd te verstaan gegeven dat er sowieso een rode kaart lag want een dergelijke criminaliteit kon niet worden getolereerd.
Op basis van het betreffende artikel werd persoon ook slachtoffer van een politieoverval.
Hierna bleek dat persoon absoluut niet de misdadiger was die werd gezocht. Prive kwam met rectificatie, maar SBS6 kwam niet met rectificatie, ze kwamen zelfs niet met excuus!
Maar feit is dus, dat persoon onrechtmatig uit de Bus is verwijderd. De grond voor zijn vertrek verdween, dus had het vertrek ongedaan gemaakt moeten worden.
Dat is niet gebeurd en daarom is alles wat er nadien gebeurd is in feite een grote fraude. Alles had er anders uitgezien zonder die specifieke verwijdering.

Het is jammer dat Seki - wie anders - in handen van geldhaaien is geraakt. Ik had zo graag SBS6 gedwongen gezien om bakzeil te halen na een gerechtelijke actie. Een publiekelijke rehabilitatie.
Seki was op valse geruchten verwijderd. Sportief was geweest als SBS6 Seki weer in het programma had opgenomen.

Ik gun Ant - de beste van de slechtsten - haar overwinning. Een eenvoudig volkskind met een hoop poen. Wat zag ze er schattig uit vanavond.
Maar mijn hart was toch bij Seki, want met hemzelf heb ik geen controverse. Wat is hij schandalig behandeld, en geen wonder dat hij niet kwam, er is hem nog steeds geen excuus aangeboden, toch wel het minste wat SBS6 had moeten doen.
Ja, Seki is nog even wat langer in beeld geweest, om Esje beter te profileren, want ze stond hem uit te foeteren, en kreeg daar applaus voor. In de replay was dat dus.

Ik vind het schandalig wat er met deze jongen gebeurd is en als het aan mij had gelegen was het nog een lange strijd met sbs6 geworden, met Revu als breekijzer.
Zijn uitbaters hebben anders besloten en Seki een worst voorgehouden, zodat hij hun kar trekt door achter die worst aan te rennen. Logisch, die jongen wil ook een graantje meepikken nu hij alles verloren is.
Maar wat mij betreft hadden de juridische akties ernaast mogen lopen.
Seki had er heel wat meer uit kunnen slepen. Nu wacht hem een nieuwe teleurstelling wanneer hij erachter komt dat hij slechts een melkkoetje was voor gehaaide publiciteitslieden die teerden op de tijdelijke roem van de Bus. En dan is het te laat voor schadevergoedingprocedures.
------------------
Bezint eer gij begint

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 06 Juni 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266628
Haai,

Ik had 't idee dat Büll niet kwam om loyaal te zijn tegenover Sêki. Als hij niet mag, ga ik ook niet.
Toendertijd (Seki's vertrek)dacht ik nog dat Sêki een strafblad had en dat Agent Büllent daarom wilde vertrekken. De Bus liet dat niet toe en beval Sêki om te vertrekken.
Waarop Büllent zich schuldig voelde.
Maar nou blijkt dat Seki helemaal geen strafblad heeft. En ik vraag me af waar die hele toestand voor nodig was.
Ik weet het niet...
Als de bus/sbs Seki en Büllent echt zo belazerd hebben, dan vind ik het terecht dat ze niet zijn komen opdagen.


  dinsdag 6 juni 2000 @ 11:16:00 #9
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266629
Ik vind Büllent echt de morele winnaar. Hij zag wat de bus met mensen deed door alle manipulatie. En hij zag in dat dat niet ophoudt na de bus dus hij bleef weg. De enige verstandige keuze volgens mij
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 6 juni 2000 @ 13:06:00 #10
3223 dirkjeb
een beetje brutaler mag wel!
pi_266630
als ik het goed heb begrepen van it's me was bullent er toch wel. hij had zelfs met de dochter gesproken van it's me.

trouwens als jop een kinderprogramma mag gaan doen bij sbs mag seki misschien wel samen met storms, pieter storms, breekijzer gaan presenteren. (dat slaat namelijk ook nergens op)

pi_266631
Voor SBS was het gisteren een prachtige dag. De hele vaderlandse pers over de vloer, sponsers, die de prijzen betaalden en hele volksstammen, die de bekende weg volgden en toch gingen stemmen.
Met 99,9999% van kijkend Nederlang ongeïntresseerd in de achtergronden van het programma, heeft SBS (JdeM en FvW) zich verrijkt, ten kosten van een tiental min of meer jongeren, die in de afgelopen 16 weken jaren ouder geworden zijn.
Eén ging er met de poet strijken en een ander zit gebeiteld als carnavals-hitter. De rest moet er nog maar bovenop zien te komen. Ik denk, dat Eric ook wel een plaatje zal maken, want hij zingt niet eens zo beroerd. (Was wel erg spontaan en dat zonder repetities?!?) Voor de meesten betekent dit programma echter alleen maar, dat ze met de door SBS geschetste karakterestieken voorlopig door het leven moeten gaan. Dit werd gisteravond nog eens duidelijk gemaakt. Zo zal Bart voorlopig gebrandmerkt blijven als die verliefde zielepoot en Aziz als die domme dikkerd. Vul de anderen zelf maar in.
Séki is en blijft voor het Nederlandse publiek de crimineel en kreeg dit gisteren nog eens in zijn oren gewreven, tijdens de terugblikken op Willeke en Esmeralda.
SBS heeft overal maling aan, want het grote publiek is en blijft onwetend (en wil dit blijven) van het gesjacher en gemanipuleer achter de schermen.
SBS ziet zich als de grote winnaar en bewijst dit door te verkondigen, dat de tweede rit in september van start gaat. Dit geeft ze de mogelijkheid om in de komende maanden daar waar zij dat nodig vinden correcties aan te brengen. Ik vermoed, dat deze correcties echter veeleer maatregelen zullen zijn om de invloed van Buswatchers via internet te verminderen dan wel hun eigen invloed hierop te verhogen. De enige kritiek, die SBS te verduren heeft gekregen vond zijn basis op internet en vond pas daarna zijn weg richting andere media. Voor het overige zullen ze waarschijnlijk trachten via een andere selektie-procedure een deelnemerslijst te formeren, waar meer spektakel van te verwachten valt en waarmee de roddelbladen ook beter om zullen kunnen gaan. Want het motto zal worden: Ze moeten naar ons kijken en dan over ons lullen en niet: Ze lullen wel over ons, maar kijken doen ze niet.

Toch heeft De Bus voor mij een positieve uitwerking gehad. Voor de bus wist ik niets van Forums en chatboxen af. Nu voel ik me er helemaal in thuis en ik geloof zelfs, dat ik mag zeggen, dat ik er een stel goeie cyber- vrienden en vriendinnen aan over gehouden heb.

En nu ben ik ff leeg.

pi_266632
Jop een kinderprogramma ?????
Zeker met als vast onderdeel "met Jop naar logopedie"
Wie laat zijn kind daar nou naar kijken (behalve als straf)
she-devil
pi_266633
Ik weet nog dat toen BB begon, men bang was dat het zo schadelijk zou zijn. Een Zweedse(?) ex-deelnemer had zich van kant gemaakt...

Catootje maakt zich zorgen om Seki en Aziz..

Catootje meent dat deze personen te kwetsbaar zijn om om te kunnen gaan met matennaaierij en aanverwanten TV-stoornissen...

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_266634
Tante Bep schreef:

Dat de moeder van Ant best een poedertje op d'r gezicht had mogen doen tegen het glimmen. En dat Sylvana een dermate foute kleurencombinatie aanhad dat ik nu een
beetje last heb van lasogen.

Nou dat vloekte vreselijk!
Verder wat deed ze dan wel goed?

Beste Borgia, je waarnemingssysteem is wel erg vertroebeld:
TVcamera's maken dikker. Tessa is niet zo dik als je het op het scherm ziet. Antonette mag er trouwens ook wel wezen. En Tessa is ook veel aardiger dan jij denkt. Ze heeft wel een schelle stem en scherpe ogen, maar dat jij daar jalouzie in ziet ligt echt aan jou.
Tessa nam haar "verlies"(dat wist, vermoedde ze al) vrouwmoedig op, beter dan Ivan, die zijn strandpaviljoen in rook zag opgaan.
Waarom denk je dat Ant, Eric en Ivan haar liever in de bus hielden dan Essie?
Tessa gaat het helemaal maken. Dan zijn Jop en Eric allang weer vergeten.

Afgeven op de Bus, ok, maar niet op personen.

van onderen
  dinsdag 6 juni 2000 @ 16:27:00 #15
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_266635
Tessa is dik, schel en scherp.
Buitengewoon terecht dat zo'n iemand de bus niet wint. In het land der blinden is eenoog koning(in) en dat is antonette.
Verder lijkt het welhaast propaganda van totalitaire leest hoe seki door sbs is weggemoffeld, alsof hij nooit bestaan heeft, nooit aan de bus heeft meegedaan en wij nooit meer van hem zullen horen. Ik hoop dat hij nog flink wat lawaai zal gaan maken.
Voetbal is oorlog


  dinsdag 6 juni 2000 @ 16:42:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266636
quote:
op 06-06-2000 om 04:07 PM schreef reutelfleut het volgende:
Tessa nam haar "verlies"(dat wist, vermoedde ze al) vrouwmoedig op, beter dan Ivan, die zijn strandpaviljoen in rook zag opgaan.
Waarom denk je dat Ant, Eric en Ivan haar liever in de bus hielden dan Essie?
Tessa gaat het helemaal maken.

Ja achter de kassa bij Appie.

pi_266637
Die Sniper toch
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')