quote:
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
met baby J (jaja, wij hebben er ook één) gaat het niet zo goed hoor ik net van zusje
hij is nu bij de kinderarts.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste post:
[..]Doe je goed
Ik ging gister relatief op tijd naar bed en bj elkaar 7 uur slaap maar ik zit hier met een flink zwaar hoofd op kantoor
Ik overleef het welquote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
Oei...dat had ik niet gelezen van SOLquote:Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
Dank je welquote:
Lekkerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik overleef het welIk wil ook vrij op maandag
Maar goed...nog een maandje wachten en dan ben ik elke even week vrij op vrijdag
ik had het erg warm want het was niet koud en ik was aan het rennen. daarna ook direct droge kleding aangetrokken. niemand heeft gehoest. misschien door de niet zo heel lekkere kalfsentrecote van gisteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Fairy, mss koutje gevat of naast iemand gestaan die lekker aan het hoesten was?
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8quote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer is naar zijn werk en daarna heb ik niet echt meer geslapen, ik kan ook steeds minder goed 'uitslapen' . Even lekker blijven liggen en dus hop hop eruit en wasje in de masjien.
Op maandag vrij zijn voelt bijna als spijbelen
Sterkte ermee Pee
[..]Hou ons op de hoogte! En veel Babi J. & T's maken deze wereld alleen maar mooier SOL
krakke, je weet wat de gedachte er8er is. geniet samen met je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
voor SOL.
Het is schandalig, maar ik heb nog nooit zo weinig zin gehad om op vakantie te gaan. Gelukkig is het alleen het gedoe vooraf, als ik er ben is het leuk. En het is rotweer en mijn was droogt niet. Enzo.
PM de naam eens?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef SeaOfLove het volgende:
absoluut! ben btw wel verrast door zijn naam. had ik niet verw8ik had een ietwat meer nederlandse naam verw8. vind het wel een mooie naam, maar toch....
Ik zou wel 4x9 willen werken, maar dat mag nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
LekkerMoet je dan 4X9 uur werken of zo? Of gewoon adv achtig iets?
Vrijdag, naar Zuid-Frankrijk. Dus voor het weer hoef ik niet weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je ook alweer naar toe en wanneer Krak?
Het wordt over een paar dagen ruim 25 graden hier in NL![]()
[..]
PM de naam eens?
het begint met een Jquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Je neefje is er, SoL? Gefeliciteerd! Hoe heet 'ie?
djoenesquote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het begint met een JHad deze naam nooit verw8. Junez...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |