Wat hij zegt, al die sukkels die constant 'lol droge headshot xD' typen enzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nederlanders zijn sowieso gay in online games. Bij Countrike waren ze gay, Call of Duty United Offensive ook en zelfs in WoW.
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:30 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
HEEJJ OOK NL xD
Bah ja, diezelfde mentaliteit als ze voor hun caravan zitten in Zuid-Frankrijk en andere Nederlanders de camping op zien rijden.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:42 schreef Broder het volgende:
[..]
Dit inderdaad ja erg irritant daarom speel ik nooit met Nederlanders.
Sowieso Nederlanders in online games![]()
Die zijn 12.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat hij zegt, al die sukkels die constant 'lol droge headshot xD' typen enzo.
Vind ik altijd wel vetquote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat hij zegt, al die sukkels die constant 'lol droge headshot xD' typen enzo.
Zoiets ja, zoiets ja..quote:Op maandag 31 mei 2010 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bah ja, diezelfde mentaliteit als ze voor hun caravan zitten in Zuid-Frankrijk en andere Nederlanders de camping op zien rijden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:22 schreef tennisracket het volgende:
TS, ik heb je hele OP gelezen. hulde
Goed uitgeschreven, helaas versterkt met woorden als "fucking" maar dat kan ik me voorstellen aangezien je op een amerikaanse site catanned.
Jammer voor je dat je favoriete website zo moeilijk doet, en dat het gros van de Nederlanders niet kan integreren als "nieuwe catanners" en zijn eigen normen en waarden aanpast aan die van de samenleving. Ik kom dit fenomeen helaas ook veel tegen in de samenleving, en als je er wat van zegt ben je gelijk een racist.
Nou TS, ik hoop dat je een vervangende community vindt om lekker me door te catannen volgens het regelboekje en zonder die sociale regels want zeg nou zelf, wat is een gezelschapsspel zonder het sociale aspect ervan. Juist, dat is een gezelschapsspel.
Ik wens je veel sterkte , mogen jij vele struikrovers inzetten en de wereld van catan vormen naar jouw beeld.
Groetjes,
Tennisracket en de kids
Geloof me, zat adolescenten en volwassenen die ook nog zo typen.quote:
Net het bedrijfsleven, ook van die gecreeërde functiesquote:Op maandag 31 mei 2010 01:45 schreef Folkker het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens op spelpunt kijken, ze hebben daar zo'n 90 admins, ze hebben daar coördinerende admins die over de aanname van nieuw (personeelgaan (lees admins)
Je hebt er hoofdadmins, hulpadmins, aspirant admins, echt allemaal omdat mensen niet tegen hun verlies kunnen en gaan schelden of dreigen omdat iemand vals heeft gespeeld.
Mensen zijn ziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |