+ PAINTTTT!!!Ten eerste aan dit verhaal wil ik even wat vooraf zeggen..
Dit verhaal berust op werkelijke feiten, het betreffende meisje heb ik in het echt vaak genoeg gezien en enkele keer gesproken. Ik heb de namen gecensureerd wegens privacy.
Ik heb op msn een meisje, betreft een meisje van 14 jaar, die voor de duidelijkheid mij heeft toegevoegd van hyves. Ze stuurde:" heej ik zagj0uw laatst x in du stad kN dat? nja khebJ ff t0egev0egd hoOp datJ niet eRg vind :$ "
Dus paar dagen later op een zaterdagavond lult ze tegen me aan op msn....
Ik antwoord netjes d'r blokken vind ik ook maar lullig en bovendien ziet ze me wel eens. Hierna doet ze d'r cam aan, dit vertel ik om te bevestigen dat het haar werkelijk is en geen boy.
Dus zij weet wie ik ben, ik weet wie zij is en we wonen niet te ver van elkaar, alleen is zei 14!
Op een bepaald moment vraagt ze:"k0m anderS langs nEuken????

" TERWIJL ZE HAAR WEBCAM AAN HEEFT!!!
Ik denk echt wtf
Ik zeg voor de grap, "nee dankje ik kom net al van de hoeren af"
Hierop antwoord ze "ow ok

"
Waarna ze haar webcam uit doet en me waarschijnlijk blokt, want hierna heb ik haar nooit meer op msn gezien.
Ik zie haar nog wel eens lopen met een groepje leeftijdsgenoten14/15 jaar wanneer ik s avonds in de stad blikjes halve liter amstel loop te nuttigen. Ze loopt dan naar turken die ze waarschijnlijk ook vraagt op msn. Ik roep haar dan wel eens en vraag waarom ze me blokt me ze negeert me keihard.
Ja ik ben ook niet dom lees dit maar eensch!
Artikel 245
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie. Klacht: De meisjes in nederland verhoeren...
Klacht2: Turken kennen de nederlandse wet niet en maken zich schuldig aan artikel 245 WvSr.
Klacht3: Ik was niet eens echt naar de hoeren geweest.
Antiklacht: Ze heeft fotos van drzelf op hyves waar ze dr boobs uitgerekt heeft met photoshop zodat ze ineens cup D heeft terwijl ze plat is!
paint: