voor een eerste speelronde had ik het eerlijk gezegd ook niet verwacht..quote:
thnx voor het posten van de uitslag.. scheelt mij weer opzoekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
United Black Panthers (816169) - YMFC (816532) : 2-0
Panthers winnen op z'n Argentijns: minimale inspanning, maximaal resultaat. En op z'n Duits: goals in minuut 88 en minuut 89
Maar goed, al mn trainees zijn heel gebleven![]()
die van hem niet
Daaromquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
thnx voor het posten van de uitslag.. scheelt mij weer opzoeken
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Netherlands VV Eendracht Elsloo (VI) in New Dam Lane 30-06-2010 17:05
Er is alleen een waailap eruit geschopt.Ik trek gewoon weer een blik open van die badgastenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
United Black Panthers (816169) - YMFC (816532) : 2-0
Panthers winnen op z'n Argentijns: minimale inspanning, maximaal resultaat. En op z'n Duits: goals in minuut 88 en minuut 89
Maar goed, al mn trainees zijn heel gebleven![]()
die van hem niet
Dan ist goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Er is alleen een waailap eruit geschopt.Ik trek gewoon weer een blik open van die badgasten
quote:Je daagt nu 1 teams uit
Netherlands Insane Ones (VII) in Dynamo Stadion 30-06-2010 17:05
Ik zeg WO!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon,
Is het in de derde speelronde mogelijk om de uitploeg van mijn wedstrijd voor 1 keertje de uitdager te laten zijn? In dit geval is dat dan FC Erm. Wij zijn dan op vakantie, kan niet garanderen dat ik de tijd heb om een ploeg uit te dagen
Daar ga ik mn uiterste best voor doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik zeg WO!
Maar je moet mijn uitdaging dan nog wel accepteren toch?
dat is uiteraard mogelijk.. ik neem aan dat het ook geldt voor vrouwlief?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon,
Is het in de derde speelronde mogelijk om de uitploeg van mijn wedstrijd voor 1 keertje de uitdager te laten zijn? In dit geval is dat dan FC Erm. Wij zijn dan op vakantie, kan niet garanderen dat ik de tijd heb om een ploeg uit te dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |