Wat vroegquote:
Gert toch?quote:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorquote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gaat enorm goed, 22 dagen. Dankjewel dat je ernaar vraagt? En hoe zit het met jouw roken? Ik ben vergeten of jij überhaupt rookt.
En lekker genoten?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ben net zurück van Urlaub Bong, dus het duurt nog een paar maandjes voor ik weer ga
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig, er reageerde iemand op Bong, ik zag de bui alweer hangen
Verstandig, ik zou het ook een voor een doen. Maar als je eenmaal met roken bent gestopt zul je echt merken dat dat veel lekkerder isquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorMaar geniet er nog teveel van om dat op te geven en ben gestopt met drinken dus je wil toch wat overhouden natuurlijk
Dat zal vast zo zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstandig, ik zou het ook een voor een doen. Maar als je eenmaal met roken bent gestopt zul je echt merken dat dat veel lekkerder is
En hoe lang? Wel leuk om naar uit te kijkenquote:
Toch is er ook iets voor te zeggen om tegelijk en met drinken en met roken te stoppen, dan voel je je in één keer klote.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorMaar geniet er nog teveel van om dat op te geven en ben gestopt met drinken dus je wil toch wat overhouden natuurlijk
Och nee hè, wat ontzettend jammer. Dat is toch je zus die gedeprimeerd werd van de Champix? Dat lijkt me enorm lullig want Champix is het beste stopmiddel dat er is en hoe moet ze nu opnieuw stoppen na deze ervaring.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch is er ook iets voor te zeggen om tegelijk en met drinken en met roken te stoppen, dan voel je je in één keer klote.
@Disana, jij klinkt al als een echte blije niet-roker, mijn zus die begin april gestopt is met roken is vorige week weer begonnen, zonde hoor.
Heerlijk! Gezellig met mijn zus en haar gezin 2 weken aan het Gardameerquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hoe lang? Wel leuk om naar uit te kijken
Mooie omgeving daar, is mijn vader weleens geweest en heb prachtige foto's gezien daarvanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Gezellig met mijn zus en haar gezin 2 weken aan het Gardameer
Nee niet bang, alhoewel ik best mensen zie die na maanden of meer dan een jaar ineens weer gaan roken. Ik wil dat nooit meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Marrije het volgende:
Disana, jij gaat het wel volhouden he? Ook niet bang voor een terugslag toch?
quote:
Je klinkt ook alsof je er helemaal van overtuigd bent dat je nooit meer gaat roken, wat een lekker gevoel he.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee hè, wat ontzettend jammer. Dat is toch je zus die gedeprimeerd werd van de Champix? Dat lijkt me enorm lullig want Champix is het beste stopmiddel dat er is en hoe moet ze nu opnieuw stoppen na deze ervaring.
Ik weet eigenlijk niet hoe het is te stoppen met twee dingen. Ik drink namelijk niet. En ja, ik ben echt enorm blij.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee niet bang, alhoewel ik best mensen zie die na maanden of meer dan een jaar ineens weer gaan roken. Ik wil dat nooit meer.
Iets gemist? Fill me inquote:
Misschien niet helemaal voor niks. . . Misschien dat het er toch voor heeft gezorgd dat ze nu iets minder geniet van het roken maar het meer doet uit verslaving. Dan kan het maar zo zijn dat ze op een sterker moment weer een poging doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je klinkt ook alsof je er helemaal van overtuigd bent dat je nooit meer gaat roken, wat een lekker gevoel he.
Mijn zus had een rottijd op haar werk en er zaten nog meer dingen tegen en die negatieve gevoelens werden versterkt door de Champix, waardoor ze zich nog beroerder ging voelen. Dus is ze gestopt met de Champix en een week later begonnen met roken, heel zonde natuurlijk want dan is al die moeite en het diepe dal waar ze in zat voor niets geweest.
Maar misschien komt haar tijd ook ooit nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |