Blokjes, streepjes, gestotter.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had zo'n lange antenne van 10 jaar terug, deed het perfect dus ik weet niet hoe die storingen eruit zien. Maar nu heb ik gelukkig een antenne splitter en een kabel gelegd is toch wat mooier beeld
Achja het is goedkoop en ik ben niet zo veeleisend dus dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Digitenne, leuk voor op de camping maar geen goed alternatief om thuis tv te kijken.
Lijkt me leuk als je net iets leuks zit te kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja het is goedkoop en ik ben niet zo veeleisend dus dat scheelt een hoop.
Voor die mensen is het ook wel geschikt, maar voor mij is het gewoonweg te beperkt. Als je niet veel tv kijkt en tevreden bent met het zenderaanbod van Digitenne dan kun je het wel gebruiken. De nieuwe generatie ontvangers zijn ook een stuk beter, maar halen het helaas niet bij de kabel.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja het is goedkoop en ik ben niet zo veeleisend dus dat scheelt een hoop.
Ja da's jammer dan, maar ik ben er alwel aan gewend dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als je net iets leuks zit te kijken![]()
Ha ...... llo
Hehe ik had nog zo'n oude antenne van 10 jaar terug ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik heb hier de antenne in een boom van 20 meter hoog gegooid. Werkt het in principe primaHeel af en toe stoort het wat, maargoed. Kabel is heir helaas niet te krijgen..
Ik heb ze beiden aangeslotenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Die binnenantenne is vele malen beter. Heb hem met het kutweer van vanmiddag ook gewoon boven in de boom gehad en dat kan hij prima hebben. Vrijwel geen ruis gehad toen het heir enorm te keer ging, compleet met onweer en slagregen.
Die buitenantenne moet je perfect richting en dan nog is het signaal niet bijzonder.
Mwa, ik heb die tuner van KPN het huis uit gegooig. Kutding. Heb nu een Technotrend TT-1550 tuner in mijn TV server hangen zodat ik overal in mijn netwerk TV kan kijken. Ideaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef swaffelsmurf het volgende:
heb al digitenne sinds het uitkwam. werkt perfect als je geen kabel hebt. ook met de oudere modellen na ene paar firmware updates geen last meer van storingen. ik heb oude en nieuwe modellen dus en het oudste allereerste model doet het hier nog steeds het beste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |