abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82119892
Digitenne, leuk voor op de camping maar geen goed alternatief om thuis tv te kijken.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:50:35 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82119914
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik had zo'n lange antenne van 10 jaar terug, deed het perfect dus ik weet niet hoe die storingen eruit zien. Maar nu heb ik gelukkig een antenne splitter en een kabel gelegd is toch wat mooier beeld
Blokjes, streepjes, gestotter.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 30 mei 2010 @ 21:51:14 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82119964
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Digitenne, leuk voor op de camping maar geen goed alternatief om thuis tv te kijken.
Achja het is goedkoop en ik ben niet zo veeleisend dus dat scheelt een hoop.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_82120074
Ik heb nu al meer dan een jaar Digitenne en dat bevalt me uitstekend. Nooit storingen: niet door onweer, niet door scooters.

Okee, met echte digitale tv heb ik meer zenders en een veel betere beeldkwaliteit, maar daar geef ik weinig om.

Voor dat geld is het goed genoeg voor mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82120088
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Lijkt me leuk als je net iets leuks zit te kijken

Ha ...... llo
pi_82120089
Bij mij gaat Digitenne redelijk

http://www.livestream.com/fokteevee

Kijk maar mee
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82120107
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Voor die mensen is het ook wel geschikt, maar voor mij is het gewoonweg te beperkt. Als je niet veel tv kijkt en tevreden bent met het zenderaanbod van Digitenne dan kun je het wel gebruiken. De nieuwe generatie ontvangers zijn ook een stuk beter, maar halen het helaas niet bij de kabel.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:54:29 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82120254
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Lijkt me leuk als je net iets leuks zit te kijken

Ha ...... llo
Ja da's jammer dan, maar ik ben er alwel aan gewend dus. En zo heel vaak is het ook weer niet.
pi_82120324
Mwa, ik heb hier de antenne in een boom van 20 meter hoog gegooid. Werkt het in principe prima Heel af en toe stoort het wat, maargoed. Kabel is heir helaas niet te krijgen..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82120733
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik heb hier de antenne in een boom van 20 meter hoog gegooid. Werkt het in principe prima Heel af en toe stoort het wat, maargoed. Kabel is heir helaas niet te krijgen..
Hehe ik had nog zo'n oude antenne van 10 jaar terug ofzo Had ik boven aan het dak bevestigd (antenne is 3 meter lang als je deze uitrekt) goed ontvangst nooit storing. Alleen je ziet wel het verschil met kabel
pi_82120919
Tja, maar ik woon hier 250 meter van de weg af en dit huis staat er een jaar of 50, de TV kabel dus ook.. Het signaal met de kabel is hier zo'n 40% en dat is gewoonweg niet genoeg, je krijgt geen beeld.

En dan is Digitenne wel stukken beter dan analoog. En veel kost het niet. Zit er wel over te denken binnenkort CanalDigital te pakken. Moet ik wel zo'n kanslozse schotel op het dak, maargoed.. NGC HD
  zondag 30 mei 2010 @ 22:18:57 #37
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82122208
Digitenne is idd pauper .
Je kunt wel zo'n (gratis ) buitenantenne aanvragen geloof ik .
Dan heb je wellicht wat minder last van ruis
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82122424
Die binnenantenne is vele malen beter. Heb hem met het kutweer van vanmiddag ook gewoon boven in de boom gehad en dat kan hij prima hebben. Vrijwel geen ruis gehad toen het heir enorm te keer ging, compleet met onweer en slagregen.

Die buitenantenne moet je perfect richting en dan nog is het signaal niet bijzonder.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:23:33 #39
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_82122536
digitenne zonder enige storing, ik snap niet wat iedereen er toch problemen mee heeft, terwijl het hier fantastisch werkt.
<hr>
  zondag 30 mei 2010 @ 22:24:16 #40
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82122578
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Die binnenantenne is vele malen beter. Heb hem met het kutweer van vanmiddag ook gewoon boven in de boom gehad en dat kan hij prima hebben. Vrijwel geen ruis gehad toen het heir enorm te keer ging, compleet met onweer en slagregen.

Die buitenantenne moet je perfect richting en dan nog is het signaal niet bijzonder.
Ik heb ze beiden aangesloten Volgens mij was dat ook de bedoeling
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82123315
heb al digitenne sinds het uitkwam. werkt perfect als je geen kabel hebt. ook met de oudere modellen na ene paar firmware updates geen last meer van storingen. ik heb oude en nieuwe modellen dus en het oudste allereerste model doet het hier nog steeds het beste
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
pi_82123581

Ik had toen zo'n antenne eraan gekoppeld. Werkte goed
pi_82123828
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef swaffelsmurf het volgende:
heb al digitenne sinds het uitkwam. werkt perfect als je geen kabel hebt. ook met de oudere modellen na ene paar firmware updates geen last meer van storingen. ik heb oude en nieuwe modellen dus en het oudste allereerste model doet het hier nog steeds het beste
Mwa, ik heb die tuner van KPN het huis uit gegooig. Kutding. Heb nu een Technotrend TT-1550 tuner in mijn TV server hangen zodat ik overal in mijn netwerk TV kan kijken. Ideaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')