http://www.regioactueel.n(...)-Bergen-op-Zoom.htmlquote:De eenpersoonsvervoermiddel stonden aanvankelijk in het Anton van Duinkerkenpark naar aanleiding van de dag van het park. Omdat dit evenement afgelast werd, werd besloten met de Segways naar de Grote Markt te gaan. om hier mensen kennis te laten maken met de Segway's.
Een Segway is een elektronisch aangedreven eenpersoonsvervoermiddel en is bedacht en ontworpen voor het terugdringen van korte autoritten. Het apparaat word bestuurd door gewichtverdeling van de bestuurder.
En schrijft z'n laatste zin foutquote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
Keizerlijk vervoersmiddel, TS is gewoon jaloers.
bron?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
Dat dus. Ik zou er best een willen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En schrijft z'n laatste zin fout
Zeur niet, een typo, erg maar niet zo erg als een seggay.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bijna subtiel, eerst even editten en dan vraagtekentjes zetten bij mijn post
Gast, weet waar je aan begint... voor de komende 25 jaar ben dan totaal onaantrekkelijk geworden voor het vrouwelijke geslacht.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:52 schreef Periferique het volgende:
Ik wil er best een keer eentje berijden
Een beetje zoals jij dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gast, weet waar je aan begint... voor de komende 25 jaar ben dan totaal onaantrekkelijk geworden voor het vrouwelijke geslacht.
Aint gonna happen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef Roadtoad het volgende:
Tjaaaaaaaaaa... vraag me af wat de obesitas problemen zijn over 25 jaar als half nederland zoiets gebruikt in plaats van fietsen of lopen...
Nee hoor, segways zijn vrouwenmagneten. Kuikens delven het.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gast, weet waar je aan begint... voor de komende 25 jaar ben dan totaal onaantrekkelijk geworden voor het vrouwelijke geslacht.
In Rotterdam ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Katinkat het volgende:
Op Tenerife rijdt de politie op deze dingen.
Zeker, ik pik altijd wat op als ik over de boulevard rol.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee hoor, segways zijn vrouwenmagneten. Kuikens delven het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |