abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2000 @ 22:10:00 #1
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_266582
Hij zegt zelf al : "Het moet niet gekker worden.."

inderdaad...een gouden plaat voor Jop...

wat doe ik nog in dit land ??

  maandag 5 juni 2000 @ 22:18:00 #2
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_266583
Het moet inderdaad niet gekker worden!! Dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Gelukkig staat hij in de Top 40 nog niet op 1. Laten we hopen dat hij het daar ook absoluut niet gaan halen a.u.b. Ik ben hier zo boos over. Staat Bon Jovi (mijn band dus) eindelijk eens op nummer 1, worden ze er af geflikkerd door zo'n verschrikkelijk onnozel plaatje. Ik kan wel janken!!!
pi_266584
ik word gek van die jop bah, ik kan niet zingen dus maak ik geen plaatje. waarom doet die lul alsof ie zingen kan??.
als ik geen rijbewijs heb, word ik ook geen rijinstructeur. lozen die jop r
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_266585
Wie gaat er nou zo plaatje kopen

Heel wat dus

pi_266586
waarschijnlijk van die kinderen
waar nu nog dons groeit, waar ooit krulhaar moet komen.........
[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  maandag 5 juni 2000 @ 23:43:00 #6
1941 Babs
Tja.....
pi_266587
Ik vind het wel een stunt.... hij kan niet zingen en toch rent Nederland naar de winkel voor z'n liedje!!

Eigenlijk wel slim bekeken van 'm!

En zeg nou zelf: zou jij ook niet proberen eruit te halen wat erin zit? Blijkbaar wordt het prima geslikt door het volk!

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  dinsdag 6 juni 2000 @ 00:23:00 #7
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_266588
Heb je hem in de uitzending horen 'zingen' ?

Zelfs play-back is het niet om aan te horen...

  dinsdag 6 juni 2000 @ 01:05:00 #8
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266589
Wist niet dat je ook al een gouden plaat kon verdienen met illegale MP3 tjes??

Waar moet dit heen?

never play games........
pi_266590
Heb het fantastische nummer vanavond voor het eerst mogen horen. Mijn god, wat een hoog campinggehalte (op mijn camping houden mijn buren van dit soort muziek, heb er dus ook niet zo'n beste band mee).
Zelfs als ie "pleebekt" kan ie niet uit z'n woorden komen.
pi_266591
Borgia kreeg een tijdje terug al de symptomen en shit bij mij begint het nu ook, hellup, 't wil niet meer uit mijn hoofd

..jij bent de zon...jij bent de...

please, stoppuh daarboven, PLEASE!

(is dit nu de duivelse wraak van Franke?)

The trick is to keep breathing
pi_266592
Hoe was het nieuwe couplet nu?

jij bent te dom, jij bent te vet
ik noem je anton-et

Anton?? aus tirol????

no offence btw, maar ik snap echt niet dat mensen dat domme persoon, genaamd anton-et
hebben laten winnen

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  dinsdag 6 juni 2000 @ 10:58:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266593
Die Gouden plaat is er alleen dankzij SBS die 95% van de CD-tjes heeft opgekocht omzodoende extra publiciteit te creeren rond de Bus.

Hoop ik.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 11:06:00 #13
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266594
Je kunt wel op hem kankeren en ik vind hem zelf ook een enorme eikel maar hij heeft het mooi wel het verst geschopt van iedereen in de bus en bij big brother.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_266595
juist. ik ben het helemaal met je eens. iedereen kankert op hem. maar ondertussen zitten er hier op fok ook mensen die zijn single hebben gekocht hoor! het is erg kortzichtig om maar te blijven zeiken. ik denk ook niet echt dat hij zich er druk om zal maken. hij zegt zelf dat ie niet zingen kan. dus hij lacht alleen maar hard. want hij verdient er bakken met geld mee. dus hoe je het ook went of keert. hij lacht ons allemaal keihard uit!!! en nu ook nog eens een steenrijke vriendin!!
Ik ben best wel blij nu
pi_266596
Hoezo, steenrijk?
Dat miljoen heeft ze er zo door heen gejast.
En Jop houdt ook niet veel over aan die goudenschijf dan die schijf.
Arme Anton-et. Straks Joppie toppie ook nog kwijt aan een groupie.

KIJK NIET naar bbvips, nog erger dan de bus!

van onderen
  dinsdag 6 juni 2000 @ 20:48:00 #16
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_266597
quote:
op 06-06-2000 om 12:16 PM schreef krekelaar het volgende:
juist. ik ben het helemaal met je eens. iedereen kankert op hem. maar ondertussen zitten er hier op fok ook mensen die zijn single hebben gekocht hoor! het is erg kortzichtig om maar te blijven zeiken. ik denk ook niet echt dat hij zich er druk om zal maken. hij zegt zelf dat ie niet zingen kan. dus hij lacht alleen maar hard. want hij verdient er bakken met geld mee. dus hoe je het ook went of keert. hij lacht ons allemaal keihard uit!!! en nu ook nog eens een steenrijke vriendin!!

Geld hebben is bij mij geen graadmeter voor succes en/of goede smaak..ik zou niet met hem willen ruilen in ieder geval !

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')