Haha ja, en dit dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
Vast wel, maar ik betwijfel of je ze veel in OUD zult vinden
We houden beide niet van kinderen. We moeten er niet aan denken om een baby te moeten verzorgen. En we willen onze vrijheid niet kwijt.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:39 schreef Melochan het volgende:
Ik niet, maar ik ben wel benieuwd waarom jullie er bewust voor kiezen om geen kinderen te krijgen.
Heb een hekel aan baby`squote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat eerste kan ik nog wel begrijpen, maar je bent niet je vrijheid opeens kwijt door het hebben van kinderen natuurlijk.Ligt er maar net aan wat je eronder verstaat.
Als je zo "zeker" bent van je keuze, wat wil je dan met dit topic bereikenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb een hekel aan baby`smoet er niet aan denken om een baby te hebben. Als kinderen volledig zelfstandig geboren zouden worden of net als bij dieren na een week of 10 zelfstandig zouden zijn dan was het anders.
benieuwd of meer er zo over denken. zijn altijd maar topics voor zwangere vrouwen hoe geweldig dat wel niet is blablabla.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als je zo "zeker" bent van je keuze, wat wil je dan met dit topic bereiken?
Maar als je ze niet krijgt dan weet je toch helemaal niet hoe het is om ze te krijgen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
benieuwd of meer er zo over denken. zijn altijd maar topics voor zwangere vrouwen hoe geweldig dat wel niet is blablabla.
topic over dat het krijgen van kinderen NIET leuk is mag er ook zijn.
Alleen kan je dat pas echt goed beoordelen als je er zelf eentje hebt.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
topic over dat het krijgen van kinderen NIET leuk is mag er ook zijn.
Mjah, dat laatste is het punt idd. "Het is maar net wat je er onder verstaat". In dat geval, de vrijheid die ik nu heb.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat eerste kan ik nog wel begrijpen, maar je bent niet je vrijheid opeens kwijt door het hebben van kinderen natuurlijk.Ligt er maar net aan wat je eronder verstaat.
Ik zeg, laat je preventief steriliseren en je man/vriend ook. Dan verklein je die kans tot heel klein.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:50 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb een hekel aan baby`smoet er niet aan denken om een baby te hebben. Als kinderen volledig zelfstandig geboren zouden worden of net als bij dieren na een week of 10 zelfstandig zouden zijn dan was het anders.
Ik wordt al gek van baby`s op straat. Dat vrouwen met de kinderwagen lopen en dat kind begint te krijsen. Krijg dan al de neiging om het kind op zijn/haar smoel te slaan, dus moet echt niet aan kids beginnen.
nouja dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, iemand kan er best overtuigd van zijn nooit kinderen te willen zonder ooit van mening te veranderen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg, laat je preventief steriliseren en je man/vriend ook. Dan verklein je die kans tot heel klein.
Dan wacht ik het topic wel af waarin je eierstokken gaan rammelen en je spijt krijgt
Je krijgt als vrouw echt niet zo maar voor elkaar om gesteriliseerd te worden hoor. Zeker als je jong en kinderloos bent, vind je echt geen arts die dat wil doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg, laat je preventief steriliseren en je man/vriend ook. Dan verklein je die kans tot heel klein.
Dan wacht ik het topic wel af waarin je eierstokken gaan rammelen en je spijt krijgt
Dit soort opmerkingen maken topics als deze altijd geniaal leesvoer.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb 4 kinderen en ik zie niet welke "vrijheid" ik kwijt zou zijn...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
We houden beide niet van kinderen. We moeten er niet aan denken om een baby te moeten verzorgen. En we willen onze vrijheid niet kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |