Ja, ze hebben geluk dat de blender kapot isquote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga je Woensdag de vissen ook weggooien
Utrechtquote:
Dank voor het wijzen op de fout, OP aangepast.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Chinless het volgende:
2x maandag? Nja geef woensdag die vissen dan maar gratis aan mij. Stop ik ze in mijn aqua erbij. Hoef je ze niet te vermoorden ook.
De Appie en de Dirk zijn hier gewoon open hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Chinless het volgende:
Nja bier op zondag halen is onmogelijk. Ik hoef je water, steentjes en aqua niet die mag je wel om zeep helpen. De vissen mogen fijn verder leven bij mij.
Ik wil best verzenden, denk alleen niet dat er nog veel water inzit als ie aankomt (+ dat de verzendkosten voor jouw zijnquote:
zou je als experiment eigenlijk moeten proberen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik wil best verzenden, denk alleen niet dat er nog veel water inzit als ie aankomt (+ dat de verzendkosten voor jouw zijn
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)quote:
in dat geval moet je vandaag 4 kratjes bier erbij bieden, morgen 3, dinsdag 2, etc. Jou op is de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)
zit je onder de plak kerel ?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)
Nouja geen idee wanneer ik die kan op ga kunnen komen dus dat zal voor jou niet echt handig zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wegflikkeren kost niksquote:Op zondag 30 mei 2010 16:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
in dat geval moet je vandaag 4 kratjes bier erbij bieden, morgen 3, dinsdag 2, etc. Jou op is de omgekeerde wereld.
Jaquote:
Nee maar jou hoofd wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef oddeyed het volgende:
Kunnen vissen met de post worden verzonden?
Tuurlijk, postzegel erop, of bubbletjesenvelop ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef oddeyed het volgende:
Kunnen vissen met de post worden verzonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |