Alsof er een opleiding bestaat waar dat onvoldoende zou zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:42 schreef ganzenherder het volgende:
Nog een week hebben en het dan niet meer kunnen halen? Wat voor een monsteropleiding doe jij dan?
Neen, als ik op dit tempo doorga dan haal ik het heul niet binnen een week en dan doe ik geen monsteropleidingquote:Op zondag 30 mei 2010 14:42 schreef ganzenherder het volgende:
Nog een week hebben en het dan niet meer kunnen halen? Wat voor een monsteropleiding doe jij dan?
Eh ja, jij niet dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Je had op het middelbaar al tentamens ja?
En toen werd je wakker en ijlde je niet langer en kwam je erachter dat je heul geen tentamens had op je middelbare schoolquote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Chowi het volgende:
Ach ja, het middelbare schoolleven, waar simpele problemen troef zijn. Ik verlang daar zo naar terug, naar de dagen waarop een puist op mijn voorhoofd en het vooruitzicht naar de tentamens de grootste problemen waren die ik had.
En dat het fucking bout was op de middelbare schoolquote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef Sh0t het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en ijlde je niet langer en kwam je erachter dat je heul geen tentamens had op je middelbare school
Nou ja, ik deed Vavo in plaats van Havo, misschien lag het daaraan.quote:
Beter ga je wat doen met je levenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
hbo logistiek en economie, lachertje, maar oersaai
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |