dit was geen beetje regenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan zitten janken om een beetje regen
[..]
couscous met yoghurtmuntsaus en lamsschenkelquote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie eten?
Yeah, rightquote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mannen de zooi opruimen en de afwas doen
jazeker, ik ga het deze keer niet zelf doen, ze moeten de keuken achterlaten zoals ze hem aantroffen.quote:
hoe was rotjeknor? Weder gekeerd naar keerweer ?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Deceit het volgende:
Ja in denbosch was het ook storm en nu weer zon...
eind deze week wordt het weer zomers warm!! whoehoe
ja was weer superquote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe was rotjeknor? Weder gekeerd naar keerweer ?
homoquote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Deceit het volgende:
Ohhhhhhh en Sex and the city 2 is ge-wel-dig!!!
Succes ermeequote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jazeker, ik ga het deze keer niet zelf doen, ze moeten de keuken achterlaten zoals ze hem aantroffen.
In dat geval wil ik bij voorbaat alvast mijn nederige excuses aanbieden aan de rest hierquote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa... uit je postgeschiedenis... of dus die van steve of deceit
We kunnen het natuurlijk ook over mijn haar hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
zitten jullie hier nou ESF-materiaal te spammen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In dat geval wil ik bij voorbaat alvast mijn nederige excuses aanbieden aan de rest hier![]()
ik heb R zijn auto in een deuk gereden.quote:
Genious in being catchyquote:
vanavond misschien wel als ie zijn auto zietquote:
Vorig jaar had ik nog lang haar, maar ik wil nooit meer terug. Kort is zo lekker!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Wie heeft er trouwens nog meer lang haar?
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
hij ziet er erg slecht uit, dus ik denk dat je zegt in de prakquote:
Vertel, wat is daar allemaal mis mee dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook over mijn haar hebben
wie zegt datquote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Wie heeft er trouwens nog meer lang haar?
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel, wat is daar allemaal mis mee dan?
hoe heb je het voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij ziet er erg slecht uit, dus ik denk dat je zegt in de prak
mismo heeft ook lang haarquote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.
En het ruikt lekker nu omdat het net gewassen is.
Het staat wel mooi. Jij hebt er het hoofd voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.
En het ruikt lekker nu omdat het net gewassen is.
Dankje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het staat wel mooi. Jij hebt er het hoofd voor.
LOLquote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dankje.
Zoals je merkte ben ik er blij mee
uitwijken voor 1 rijdende auto en toen vol op een geparkeerde auto gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe heb je het voor elkaar gekregen dan?
Het is niet viezig lang hoor, gewoon.quote:
Ik heb gespiekt in je fooquote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is niet viezig lang hoor, gewoon.
Mooi halflang tot op mijn schouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |