abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82096993
Ik ben een jongen van 17 jaar oud. De laatste jaren voel ik me steeds slechter en slechter. Vanaf de middelbare school werd ik altijd wel gepest etc. Ik had weinig vrienden en van mijn schoolwerk kwam niets, ik was lange tijden depressief. Ik ben dit jaar begonnen met Juridisch Medewerker en ik werd vanaf dag 3 alweer gepest. Halverwege het jaar ben ik er ook mee gestopt voornamelijk omdat ik het niet leuk vond maar ook omdat mijn klasgenoten niks waren.

Voorderest stelt mijn sociale leven ook weinig voor, ik heb 2 vrienden, een jongen en een meid. Met die gozer ben ik al sinds de brugklas bevriend en die meid heb ik via die vriend ontmoet. Na een tijd met haar gesproken te hebben (alleen via MSN omdat als ik in het echt mensen spreek ik dichtklap) werd ik verliefd op haar en mijn leven had weer wat zin. Uiteindelijk had ik de moed om haar uit te vragen (Wat tegen al mijn sociale principes in gaat) en we zijn gisteren middag uitgegaan. Het duurde niet lang omdat ze moest werken en 's avonds moest ze op haar zusje passen. Het afspraakje zelf was niet geweldig, er waren ongemakkelijke stiltes en we liepen maar wat rond in het dorp.

Thuis / in de familie ben ik ook een beetje het zwarte schaap omdat al mijn familie leden zwaar gelovig zijn (Christelijk) en ik geloof niet en luister vooral naar zwarte / depressieve muziek. Ik heb altijd geprobeerd om aan mijn ouders' eisen te voldoen, op school deed ik het nooit goed genoeg en ik deed nooit precies wat zij wilden.

Ik heb ook een keer geprobeerd zelfmoord te plegen maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik mijn zusje van 1 hoorde huilen terwijl ik aan het oppassen was, dat was een twee maanden geleden. Sindsdien denk ik elke dag of ik het moet doen of niet.

Samenvatting; Doet het slecht op school, sociale mislukkeling, voldoet niet aan ouders hun eisen.
pi_82097061
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef Niemand_Belangrijk het volgende:
Ik ben een jongen van 17 jaar oud. De laatste jaren voel ik me steeds slechter en slechter. Vanaf de middelbare school werd ik altijd wel gepest etc. Ik had weinig vrienden en van mijn schoolwerk kwam niets, ik was lange tijden depressief. Ik ben dit jaar begonnen met Juridisch Medewerker en ik werd vanaf dag 3 alweer gepest. Halverwege het jaar ben ik er ook mee gestopt voornamelijk omdat ik het niet leuk vond maar ook omdat mijn klasgenoten niks waren.

Voorderest stelt mijn sociale leven ook weinig voor, ik heb 2 vrienden, een jongen en een meid. Met die gozer ben ik al sinds de brugklas bevriend en die meid heb ik via die vriend ontmoet. Na een tijd met haar gesproken te hebben (alleen via MSN omdat als ik in het echt mensen spreek ik dichtklap) werd ik verliefd op haar en mijn leven had weer wat zin. Uiteindelijk had ik de moed om haar uit te vragen (Wat tegen al mijn sociale principes in gaat) en we zijn gisteren middag uitgegaan. Het duurde niet lang omdat ze moest werken en 's avonds moest ze op haar zusje passen. Het afspraakje zelf was niet geweldig, er waren ongemakkelijke stiltes en we liepen maar wat rond in het dorp.

Thuis / in de familie ben ik ook een beetje het zwarte schaap omdat al mijn familie leden zwaar gelovig zijn (Christelijk) en ik geloof niet en luister vooral naar zwarte / depressieve muziek. Ik heb altijd geprobeerd om aan mijn ouders' eisen te voldoen, op school deed ik het nooit goed genoeg en ik deed nooit precies wat zij wilden.

Ik heb ook een keer geprobeerd zelfmoord te plegen maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik mijn zusje van 1 hoorde huilen terwijl ik aan het oppassen was, dat was een twee maanden geleden. Sindsdien denk ik elke dag of ik het moet doen of niet.

Samenvatting; Doet het slecht op school, sociale mislukkeling, voldoet niet aan ouders hun eisen.
Eerst maar eens stoppen met die satanische muziek.
pi_82097114
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Eerst maar eens stoppen met die satanische muziek.

Wist niet dat dit Satanistisch was.
pi_82097162
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Niemand_Belangrijk het volgende:

[..]

Wist niet dat dit Satanistisch was.
Jij bent niet echt in de positie om bijdehand te gaan lopen doen hè?
  zondag 30 mei 2010 @ 13:31:11 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_82097212
Ga naar een psycholoog. Nu.
Tics van je petten.
pi_82097213
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jij bent niet echt in de positie om bijdehand te gaan lopen doen hè?
Veel te verliezen heb ik niet, of wel ?
pi_82097221
ach joh ouders willen zo veel.
Kan me weinig schelen wat mijn ouders denken.

waarom word je dan gepest is daar een reden voor ?
Té onzeker?

Ik ben jaren lang gepest. Tot op het mbo.
je moet je zekerder voelen, als je je kwetsbaar op stelt ja dan weten ze je te pakken op allerlei punten waardoor jij je rot gaat voelen.

Geloof het of niet, maar ik ben nu hele goede vriendinnen met een meisje die eerst mijn aartsvijand was
-
pi_82097299
Waarom wordt je gepest dan?
En met die meid klikte het waarschijnlijk gewoon niet, dat wil niet zeggen dat je geen andere meid tegenkomt. Je moet er alleen wel voor openstaan en met een depri houding/uitstraling kom je daar niet ver mee. Probeer het niet zo zwaar te maken voor jezelf er zijn vast zat mensen die het erger hebben.
Zoek een opleiding voor tijdelijk, desnoods een thuis studie en ga aan het werk tot je weet wat je wilt.. krijg je ook meer contacten van.
En voldoen aan je ouders hun eisen.. uiteindelijk ga je toch het huis uit.
pi_82097310
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef nattermann het volgende:
Ga naar een psycholoog. Nu.
Het is zondag
pi_82097315
Dat van die muziek is onzin, misschien handig om na te denken waarom je wordt gepest en wat je er tegen kan doen, verder psycholoog, die laatste alinea gaat echt te ver.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zondag 30 mei 2010 @ 13:35:49 #11
299010 BunnyCookii
Schizofreen
pi_82097361
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
ach joh ouders willen zo veel.
Kan me weinig schelen wat mijn ouders denken.

waarom word je dan gepest is daar een reden voor ?
Té onzeker?

je moet je zekerder voelen, als je je kwetsbaar op stelt ja dan weten ze je te pakken op allerlei punten waardoor jij je rot gaat voelen.
Klopt. Ik werd ook gepest aan het begin van het VMBO, sinds ik meer zelfvertrouwen kreeg, werd ik ook niet meer gepest.
pi_82097453
TS, ik zou eens beginnen met het ritueel verbranden van je Korn platen.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:39:42 #13
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82097489
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef BunnyCookii het volgende:

[..]

Klopt. Ik werd ook gepest aan het begin van het VMBO, sinds ik meer zelfvertrouwen kreeg, werd ik ook niet meer gepest.
Ja daarom. Altijd over je heen laten lopen, heeft geen nut.
Ik werd basisschool tot vmbo gepest.
In de 3e weet ik nog dat in de (praktijkklaslokaal) verzorging (keuken, bed, babyhoek enz. zoveel plekken, telefoniste enz) en toen begon er 1 iemand weer (die eens een keer met een wijf heeft lopen vechten in het lokaal ) zo te jennen en te iriteren.

Ik was het zo beu, dat ik zo mijn bek heb open getrokken en haar armen heb weggeduwd dat ze eens met haar gore poten van mijn lijf af moest blijven en dat waar ze mee bezig was nergens op sloeg.

Even later kwam ze sorry zeggen, en mijn antwoord was. Ach doe niet zo zielig, met je gelul.

Sinds dien is het mee gevallen. Helemaal sinds mbo ben ik heel erg zeker over mijzelf. Normaal werd ik altijd na geroepen op straat en dergelijke maar nu helemaal niets meer. Ik denk omdat mijn uitstraling is dat ik zeker van mijn zelf ben en niet meer over mijn heen laat lopen.

Daarom wil ik ts zijn verhaal wel eens weten hoe hij er mee omgaat
-
  zondag 30 mei 2010 @ 13:40:34 #14
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82097523
Even samenvatten,
Je bent 17, gestopt met school omdat je gepest werd, de relatie met je ouders is zwaar verstoord en sociaal sta je enigsinds zwak.

Alles wat je opnoemt lijkt met elkaar te maken te hebben, wat ik je dan ook met klem adviseer is zsm naar de huisarts te gaan. Je zit nu in een spiraal en daar kom je niet 1.2.3 uit, doordat je (naar het lijkt) de hele dag ook nog eens thuis zit, worden je sociale vaardigheden en behoefte ook erg beperkt. Logische reactie hierop is depressief gedrag. Doordat je er met je ouders ook niet echt over kan praten voel je je onbegrepen en afgewezen. Idem voor je sociale leven.
Kortom maak een afspraak bij de huisarts, een afspraak bij de vertrouwenspersoon op je opleiding (je bent nog steeds leerplichtig tot je 18e) en probeer een assertiviteitstraining te volgen om jezelf anders op te stellen.
Heel belangrijk is dat je je nimmer anders voor doet dan je bent, ook niet tegenover mensen die je niet kent, dit schrikt mensen erg af en blijf je in je isolement zitten.

Succes!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_82097676
Wat een emo topic.

Sluit jezelf een jaartje of 8 op in je kamer. En ontwikkel een betere muzieksmaak.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:49:42 #16
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82097832
You sunk my battleship! :o
  zondag 30 mei 2010 @ 13:52:42 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82097934
zoek psychische hulp, ga direct naar de huisarts en zorg dat je onder behandeling komt.

meer valt er niet te zeggen ergo slotje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')