Eerst maar eens stoppen met die satanische muziek.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef Niemand_Belangrijk het volgende:
Ik ben een jongen van 17 jaar oud. De laatste jaren voel ik me steeds slechter en slechter. Vanaf de middelbare school werd ik altijd wel gepest etc. Ik had weinig vrienden en van mijn schoolwerk kwam niets, ik was lange tijden depressief. Ik ben dit jaar begonnen met Juridisch Medewerker en ik werd vanaf dag 3 alweer gepest. Halverwege het jaar ben ik er ook mee gestopt voornamelijk omdat ik het niet leuk vond maar ook omdat mijn klasgenoten niks waren.
Voorderest stelt mijn sociale leven ook weinig voor, ik heb 2 vrienden, een jongen en een meid. Met die gozer ben ik al sinds de brugklas bevriend en die meid heb ik via die vriend ontmoet. Na een tijd met haar gesproken te hebben (alleen via MSN omdat als ik in het echt mensen spreek ik dichtklap) werd ik verliefd op haar en mijn leven had weer wat zin. Uiteindelijk had ik de moed om haar uit te vragen (Wat tegen al mijn sociale principes in gaat) en we zijn gisteren middag uitgegaan. Het duurde niet lang omdat ze moest werken en 's avonds moest ze op haar zusje passen. Het afspraakje zelf was niet geweldig, er waren ongemakkelijke stiltes en we liepen maar wat rond in het dorp.
Thuis / in de familie ben ik ook een beetje het zwarte schaap omdat al mijn familie leden zwaar gelovig zijn (Christelijk) en ik geloof niet en luister vooral naar zwarte / depressieve muziek. Ik heb altijd geprobeerd om aan mijn ouders' eisen te voldoen, op school deed ik het nooit goed genoeg en ik deed nooit precies wat zij wilden.
Ik heb ook een keer geprobeerd zelfmoord te plegen maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik mijn zusje van 1 hoorde huilen terwijl ik aan het oppassen was, dat was een twee maanden geleden. Sindsdien denk ik elke dag of ik het moet doen of niet.
Samenvatting; Doet het slecht op school, sociale mislukkeling, voldoet niet aan ouders hun eisen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerst maar eens stoppen met die satanische muziek.
Jij bent niet echt in de positie om bijdehand te gaan lopen doen hè?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Niemand_Belangrijk het volgende:
[..]
Wist niet dat dit Satanistisch was.
Veel te verliezen heb ik niet, of wel ?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij bent niet echt in de positie om bijdehand te gaan lopen doen hè?
Het is zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef nattermann het volgende:
Ga naar een psycholoog. Nu.
Klopt. Ik werd ook gepest aan het begin van het VMBO, sinds ik meer zelfvertrouwen kreeg, werd ik ook niet meer gepest.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
ach joh ouders willen zo veel.
Kan me weinig schelen wat mijn ouders denken.
waarom word je dan gepest is daar een reden voor ?
Té onzeker?
je moet je zekerder voelen, als je je kwetsbaar op stelt ja dan weten ze je te pakken op allerlei punten waardoor jij je rot gaat voelen.
Ja daarom. Altijd over je heen laten lopen, heeft geen nut.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd ook gepest aan het begin van het VMBO, sinds ik meer zelfvertrouwen kreeg, werd ik ook niet meer gepest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |