Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
krijg een cadeautje van Iceberg Interactive
http://www.iceberg-intera(...)ition-gone-gold.html
Ze hebben opzich best een paar leuke titelsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
krijg een cadeautje van Iceberg Interactive
http://www.iceberg-intera(...)ition-gone-gold.html
Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ikik ben vet jaloers Morthy!
Jahoor. Geloof er niets van..quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!
Dat lukt me nooitquote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien!
SPANNING EN SENSATIE!!
Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien!
SPANNING EN SENSATIE!!
Mooi zo! Zoals het hoortquote:Op maandag 31 mei 2010 13:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Was het wel. Bij de prodigy helemaal naar de klote
Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit
Krijg thuis ook nooit de dop van de chloorfles af.. Moet ik weer m'n moeder bellen enzo
Zodra ie in Steam staat komt ie ook naar de Mac!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!
Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zo! Zoals het hoort
Volgende week bij jou toch ook Prodigy?
Harder vragen!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
quote:
Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
I knowquote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Leuke buuf trouwens
Heb in de straat van mijn nieuwe huis ook al een apetijtelijk uitziende jonge dame gespot in de 18 jarige regionen
Eye petquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomen
Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Eye pet
Ik denk alleen niet dat Rossjeflossje het kan waarderen als ik hem onder de douche zet etc..
Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet worden![]()
Ik denk dat hij het verven van zijn haren minder op prijs stelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |