abonnement Unibet Coolblue
pi_82127192
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En wat is dat dan?
The voice presenteert alleen martijn krabbe. Programma waarbij het alleen om de stem gaat. Dit programma begint echter al in september, netzoals Holland got Tallent

Martijn zei ook tot volgend jaar, dat zeggen ze echt niet voor niks.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:58:37 #27
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_82127220
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En wat is dat dan?
RTL 4 komt vanaf september met twee nieuwe talentenjachten: Holland’s Got Talent (met Robert ten Brink en Patricia Paay) en The Voice. Dat laatstgenoemde programma is een nieuw Amerikaans format dat door Martijn Krabbé wordt gepresenteerd, zo heeft hij bekendgemaakt in Life4You. Eerder is al bekend geworden dat ook Gordon, Marco Borsato en John Ewbank hun medewerking verlenen aan The Voice. Volgens Krabbé wordt The Voice een andere talentenjacht dan Idols, X Factor en Holland’s Got Talent.
“Het enige dat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat de kandidaten veel meer te zeggen hebben over hoe ze door het programma heen gaan. Welke liedjes zing ik, welke coach kies ik? Ja, je mag zelf bepalen wat er bij je hoort. Dat is één van de leuke dingen van The Voice”, vertelt Martijn aan Carlo en Irene.

Bij The Voice komen er geen grote auditierondes waar duizenden kandidaten zich op kunnen inschrijven. “Het is vooral een zoektocht naar mensen die al langer bezig zijn. Ze zitten in bandjes, op de popacademie of het conservatorium. Vanaf september is het te zien.”
With the stars as her umbrella
  maandag 31 mei 2010 @ 00:21:01 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82128044
Dat The Voice klinkt nog best interessant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 31 mei 2010 @ 00:21:58 #29
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_82128081
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
Dat The Voice klinkt nog best interessant.
Jammer van Marco en Gordon
With the stars as her umbrella
  maandag 31 mei 2010 @ 07:21:11 #30
249756 Symphonic
Look o Look
pi_82131093
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

RTL 4 komt vanaf september met twee nieuwe talentenjachten: Holland’s Got Talent (met Robert ten Brink en Patricia Paay) en The Voice. Dat laatstgenoemde programma is een nieuw Amerikaans format dat door Martijn Krabbé wordt gepresenteerd, zo heeft hij bekendgemaakt in Life4You. Eerder is al bekend geworden dat ook Gordon, Marco Borsato en John Ewbank hun medewerking verlenen aan The Voice. Volgens Krabbé wordt The Voice een andere talentenjacht dan Idols, X Factor en Holland’s Got Talent.
“Het enige dat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat de kandidaten veel meer te zeggen hebben over hoe ze door het programma heen gaan. Welke liedjes zing ik, welke coach kies ik? Ja, je mag zelf bepalen wat er bij je hoort. Dat is één van de leuke dingen van The Voice”, vertelt Martijn aan Carlo en Irene.

Bij The Voice komen er geen grote auditierondes waar duizenden kandidaten zich op kunnen inschrijven. “Het is vooral een zoektocht naar mensen die al langer bezig zijn. Ze zitten in bandjes, op de popacademie of het conservatorium. Vanaf september is het te zien.”
ik ben toch wel heeel benieuwd
En volgend jaar hoop ik toch wel op een IDO.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_82132027
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat ligt ook deels aan jouw interesse.
lijkt me niet. ze pretenderen toch dat de winnaar zijn/haar leven kompleet veranderd.
Echter 2 maanden na de finale hoor je er nooit meer iets van
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_82134471
Ik wil Idols
  maandag 31 mei 2010 @ 11:12:27 #33
22273 Dizer
Save the beard!
pi_82135254
Stacey graag inruilen voor Ellen ten Damme
Friends don't let friends remain beardless...
pi_82180530
Oeh, ik hoop dat Romy meedoet aan The Voice.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_82181458
Wordt ze zo'n talentenjachtenhoer. Als ze slim is laat ze dat mooi lopen.
That's all folks!
pi_82191297
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef UltraR het volgende:
Oeh, ik hoop dat Romy meedoet aan The Voice.
wat is the voice?
pi_82196297
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

RTL 4 komt vanaf september met twee nieuwe talentenjachten: Holland’s Got Talent (met Robert ten Brink en Patricia Paay) en The Voice. Dat laatstgenoemde programma is een nieuw Amerikaans format dat door Martijn Krabbé wordt gepresenteerd, zo heeft hij bekendgemaakt in Life4You. Eerder is al bekend geworden dat ook Gordon, Marco Borsato en John Ewbank hun medewerking verlenen aan The Voice. Volgens Krabbé wordt The Voice een andere talentenjacht dan Idols, X Factor en Holland’s Got Talent.
“Het enige dat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat de kandidaten veel meer te zeggen hebben over hoe ze door het programma heen gaan. Welke liedjes zing ik, welke coach kies ik? Ja, je mag zelf bepalen wat er bij je hoort. Dat is één van de leuke dingen van The Voice”, vertelt Martijn aan Carlo en Irene.

Bij The Voice komen er geen grote auditierondes waar duizenden kandidaten zich op kunnen inschrijven. “Het is vooral een zoektocht naar mensen die al langer bezig zijn. Ze zitten in bandjes, op de popacademie of het conservatorium. Vanaf september is het te zien.”
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_82197135
Mag er dan een The Voice subforum?
Of een HGT?
pi_82200811
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Thermo18 het volgende:
Mag er dan een The Voice subforum?
Of een HGT?
We zijn bezig
pi_82261729
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

We zijn bezig
ik hoop snel antwoord te krijgen

We hebben Dizer ook mee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')