Deze plaat deden ze echt goedquote:Op zondag 30 mei 2010 11:49 schreef j95 het volgende:
Ik vond dat optreden echt saai gister..
Klopt, om te zien is het idd niet heel spannendquote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat het gewoon niet leuk is om naar te kijken, ze spelen niet met vuur.
Wordt er hier nog iemand gebeldquote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, om te zien is het idd niet heel spannend.
Hierna Timur !
Kunnen mensen sneller het topic terug vinden via forum.3fmfan.nl d8 ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef j95 het volgende:
Alleen op 3fmfan moet je dan een getal invullen en dan opslaan, waarvoor is dat dan ?
Heb ik al gedaan voor jequote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Alleen op 3fmfan moet je dan een getal invullen en dan opslaan, waarvoor is dat dan ?
Hansie!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is altijd even afwachten bij Timur
Gerben.
Maar ik bedoel bij de code om een nieuw topic te maken, daaronderquote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan voor je. Dat getal van het topic nr moet je hebben.
forum.fok.nl/topic/1466452 dus
AH, prima! eindelijk verlost van KPNquote:Op zondag 30 mei 2010 12:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hansie!
Binnenkort krijgen we sneller internet hier.
antispam.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel bij de code om een nieuw topic te maken, daaronder
Oeh, nice!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Niet helemaal :x. We blijven er wel bij, maar we nemen het 16 mbit abbo.
Netjesquote:Op zondag 30 mei 2010 12:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
gewoon het alles in 1 pakket, als glasvezel leverbaar is gaan we daar naar toe ook.
Prettigquote:Op zondag 30 mei 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Niet helemaal :x. We blijven er wel bij, maar we nemen het 16 mbit abbo.
Ook netjes ja, maar pa en ma hebben niet zo'n prettige ervaring met Ziggo (allemaal van vrienden, familie en kennissen) dus dan gaat dat niet door hé.. Ach, we kunnen er wel iig weer op vooruit met 16 mbit hopelijk!quote:
Even iets heel anders, maar had jij eigenlijk nog Londen foto´s online staan?quote:
Komen binnenkort online. Stuk of 350quote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef j95 het volgende:
[..]
Even iets heel anders, maar had jij eigenlijk nog Londen foto´s online staan?
Ik ben er wel benieuwd naar ..
Hier al tien jaar Ziggo/@Home. Weinig problemen gelukkigquote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ook netjes ja, maar pa en ma hebben niet zo'n prettige ervaring met Ziggo (allemaal van vrienden, familie en kennissen) dus dan gaat dat niet door hé.. Ach, we kunnen er wel iig weer op vooruit met 16 mbit hopelijk!
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komen binnenkort online. Stuk of 350. Zal je de link dan doorsturen.
Zelfde hier, en de snelheden worden steeds beterquote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier al tien jaar Ziggo/@Home. Weinig problemen gelukkig.
Ideaalquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook al 4 jaar Ziggo, helemaal zonder klachten. Heb alles-in-1.
Ken het probleem ook hierquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef j95 het volgende:
Godver, irritant als opeens de batterijen van je muis op zijn
Het klinkt zelfs allesbehalve Coldplayquote:Op zondag 30 mei 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het tot op heden echt niet klinken als Coldplay, maar het klinkt eigenlijk best wel goed
Vond de opmerking van die dame eigenlijk ook wel een beetje vreemdquote:Op zondag 30 mei 2010 12:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Het klinkt zelfs allesbehalve Coldplay
Zou me niks verbazen hoor. Dat komt namelijk gewoon vanaf de redactie in Hilversum en ze zullen wel geen printer hebben meegenomen naar Landgraaf.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef gerbenp het volgende:
Leest matijn nijhuis het nieuws vanaf z'n telefoon?
Ach, deden ze ook schijnbaar een keer in Engeland:quote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor. Dat komt namelijk gewoon vanaf de redactie in Hilversum en ze zullen wel geen printer hebben meegenomen naar Landgraaf.
Ik vind dat een Kijk-mij-eens-een-iPhone-hebben-actie.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef gerbenp het volgende:
Leest matijn nijhuis het nieuws vanaf z'n telefoon?
... en dat terwijl het helemaal geen iPhone is.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dat een Kijk-mij-eens-een-iPhone-hebben-actie.
In dat geval is hetquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat terwijl het helemaal geen iPhone is.
Matijn heeft een Android-toestel.
Waarom twittert ie dan via Twitter for iPhone?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat terwijl het helemaal geen iPhone is.
Matijn heeft een Android-toestel.
Misschien heeft 'ie er dan zelf wel eentje, maar gebruikt 'ie voor het nieuws een andere. Geen idee. Ik doe daar geen grondig onderzoek naar.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waarom twittert ie dan via Twitter for iPhone?. (http://twitter.com/matijn)
Hierzo: http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3quote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef gerbenp het volgende:
9 Crimes. Waar is de Veenstrauitvoering?
sjiekquote:
Prima vermaakt zo te lezen. Leuk!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
sjiek![]()
..
ik ben biffy clyro fan ..![]()
Destine was ook aardig en john mayer zelf heb ik alleen vanaf het scherm gezien.. .. druk en ik ok was ook klein dat is ook groot nadeel..
Green day was ook goed, wel een grote afstand.. maar goed.. het geluid was ook goed
Starglas repareert, starglas vervangt... Heeft U ook zo last van uw sterretje...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Een goede plaat bij Bart ! Kelly Watch The Stars![]()
! Die lucht !
beeldverhouding klop niet echt als je hem in wmp opentquote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
Thanks, was net op tijdquote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
dat willen ze ook het liefst (daar zit een kijkcijfer registratie ingebouwd), en omdat te pushen geven ze de stream een verkeerde verhouding mee (in silverlight kun je dat recht trekken)quote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
http://nederland24.nl/ hierop ondervind ik geen problemen
Openen in je internet explorer verhelpt het ookquote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat willen ze ook het liefst (daar zit een kijkcijfer registratie ingebouwd), en omdat te pushen geven ze de stream een verkeerde verhouding mee (in silverlight kun je dat recht trekken)
verhouding is 1.94:1 terwijl het 1.77:1 (16:9) is.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Openen in je internet explorer verhelpt het ook
En het was ook zo geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 18:12 schreef gerbenp het volgende:
Alweer Temper Trap in 3 on stage? Hoe vaak is die al geweest zeg.
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, die zullen we vast nog wel veel langs horen komen op 3FM!![]()
quote:Mijn familie te grabbel op Marktplaats man http://link.marktplaats.nl/347126438 en broertje http://link.marktplaats.nl/333814020 bizar....
Goede vraag.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:27 schreef Cee het volgende:Wordt er nog iets leuks uitgezonden op de stream of op NL3 straks? Van vandaag.
Het Engels van Annemieke is nog enisgzins aan te horen. Snap niet dat die andere dj's niet gewoon es een cursusje krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:38 schreef j95 het volgende:
Kan Coen geen engels ofzo? Omdat Annemieke interviewde..
Zeg dat, met een berg gillende meisjes die er steeds doorheen gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Wat een radio dit.
Partij vals zeg, damn! Sowieso meezingen met Mika.. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg dat, met een berg gillende meisjes die er steeds doorheen gaan.
Dat is haast een genot om te horen als je het vergelijkt met het gekrijs van die chicksquote:
Ik weet niet wat valser klinkt, het publiek of Destine.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n oren bloeden bijna. Ik verlang bijna naar The Kelly Family.
Lastig te horen iddquote:Op zondag 30 mei 2010 18:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat valser klinkt, het publiek of Destine.
Juist!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:49 schreef Cee het volgende:
En nu is het afgelopen met dat Destine-gespam. Afgelopen, klaar, kappen. Het is niet leuk meer.
Was zelfs bij bart dat annemieke het deedquote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het Engels van Annemieke is nog enisgzins aan te horen. Snap niet dat die andere dj's niet gewoon es een cursusje krijgen.
Timur deed het zelf bij Skunk Anansiequote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was zelfs bij bart dat annemieke het deed.
Het regende hier anders fucking hard netquote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Aaaah net gemist![]()
Een hele zonnige zondagMIDDAG trouwens!
Ja hier ookquote:Op zondag 30 mei 2010 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het regende hier anders fucking hard net
Wel goedeAVOND
In dat geval: HET IS HIER BIJNA ZOMER OMG OMG OMGquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja hier ookMaar optimistisch blijven he
Yo !quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Aaaah net gemist![]()
Een hele zonnige zondagMIDDAG trouwens!
Als er EEN discjockey van 3FM is die geen sfeer neer kan zetten... is het Bart Arens.quote:
Als ik jou was had ik mezelf allang van kant gemaakt. Ik heb alleen maar negatieve reacties gezien van jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou. Ik ga vast bij de radio zitten met m'n vlaggetje.
Geef ff een scheermesje aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik mezelf allang van kant gemaakt. Ik heb alleen maar negatieve reacties gezien van jou.
Lowlands is altijd beter inderdaad...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geef ff een scheermesje aan.
Het niveau is dit jaar dan ook bedroevend. En ik sta niet alleen met die mening.
Ik vind het nog steeds een verkapte kijk-mij-eens-een-iphone-hebben-actiequote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef gerbenp het volgende:
Blijft zo geniaal hoe 'ie dat flikt die Matijn
[ afbeelding ]
Ik zit niet te luisteren, maar als jij zo'n plaat hoort denk je dan ook gelijk aan die jingle?quote:
Neej, die werd ook gedraaidquote:Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit niet te luisteren, maar als jij zo'n plaat hoort denk je dan ook gelijk aan die jingle?
filmpjequote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef gerbenp het volgende:
Blijft zo geniaal hoe 'ie dat flikt die Matijn
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op snelheid enzoquote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is een Belg, daar kan hij zelf toch niks aan doen?
cultura 24quote:
Word daar ook de uitzending uitgezonden... raarquote:Op zondag 30 mei 2010 21:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
cultura 24en 3voor12 en het zal best wel zo zijn dat je op 3fm ok kunt kijken
o zo,. ja ik geloof het welquote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Word daar ook de uitzending uitgezonden... raar
ze bieden allemaal de cultura24 stream aanquote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Word daar ook de uitzending uitgezonden... raar
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dat wordt geen ned 3 vandaagouders
3fm dan maar
ben ik blij met mijn tv kaart in mijn pc (werkt alleen niet zo goed in win7quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef miieejj het volgende:
ik moet ok via internet kijken.. ach niks aan te doen he
Hier hetzelfde probleem. Ik heb hier een TV-kaart in de doos liggen, want de drivers werken niet met Win7...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ben ik blij met mijn tv kaart in mijn pc (werkt alleen niet zo goed in win7)
Moet je een Mac en Ziggo nemenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Ik heb hier een TV-kaart in de doos liggen, want de drivers werken niet met Win7...
Alleen Ziggo is goed genoeg hoor. Die streams staan ook gewoon in een fatsoenlijke (lees: niet Mac-only) player op de Ziggo-site.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je een Mac en Ziggo nemen. Dan kun je lekker via http://members.home.nl/j.kalter/tvkiezer/ kijken
.
ik heb zelf nog een player in elkaar getimmerd http://members.home.nl/hole88/ziggo/quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen Ziggo is goed genoeg hoor. Die streams staan ook gewoon in een fatsoenlijke (lees: niet Mac-only) player op de Ziggo-site.
ik gebruikte met XP VLC echt top kwaliteitquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Ik heb hier een TV-kaart in de doos liggen, want de drivers werken niet met Win7...
... maar in een andere PC zit wel een werkende, dus kan ik alsnog kijken. Ik vind de kwaliteit op Cultura echter genoeg, dus ik kijk gewoon via internet.
Beetje ingewikkelde post...
Sowieso PinkPopquote:Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer hoogtepunt volgens Veenstra![]()
![]()
.
Die John Mayer lijkt wel voor een aantal 3FM jocks wel god. Niet normaal. Ik vond het dit jaar maar een verdomd matige Pinkpop. Mando Diao en Danko Jones zag er vet uit. Gossip klonk ook wel leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
John Mayer hoogtepunt volgens Veenstra![]()
![]()
.
Roelioquote:
Nu gaat Roel zingen.quote:
quote:Been spending most my life, living in Roelio's paradise.
quote:
Met of zonder Zweedse wijnquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Met of zonder Zweedse wijn. Wijn waarbij je zelf de druiven moet persen en de fles zelf nog moet blazen
.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef Sersjee het volgende:
Laffe, zouteloze muziek. Yup, dat past wel bij het CDA.
quote:
Tijd voor een nieuwe MP.quote:1. Leef nu het kan - Jan Smit
2. Alles is liefde - Blof
3. Rosanne - Nick & Simon
4. Umbrella - The Baseballs
5. A night like this - Caro Emerald
6. Heartbreak Warfare - John Mayer
7. Fireflies - Owl City
8. Wicked way – Waylon
9. Hold on - Alain Clark
10. Back it up - Caro Emerald
Zoals een IKEA trui zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Met of zonder Zweedse wijn. Wijn waarbij je zelf de druiven moet persen en de fles zelf nog moet blazen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoals een IKEA trui zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke partij?quote:1. I'll take you there - Staple Sisters
2. No Frontiers - Mary Black
3. Hey Soul Sister - Train
4. Verrukkelijke leven - Jurk
5. I'm yours - Jason Mraz
6. Walk this world - Heather Nova
7. Doreen - Frank Zappa
8. Respect - Aretha Franklin
9. I will love you Mondays - Aura Dione
10. Clandestino - Manu Chau
Ze staat bovenaan m'n Last.fm lijstquote:
Daar heb ik eigenlijk ook heel weinig meequote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze staat bovenaan m'n Last.fm lijst
Maar goed, ik vond Krezip ook tof
Partij v/d dinsdag: GroenLinksquote:1. Leef nu het kan - Jan Smit
2. Alles is liefde - Blof
3. Rosanne - Nick & Simon
4. Umbrella - The Baseballs
5. A night like this - Caro Emerald
6. Heartbreak Warfare - John Mayer
7. Fireflies - Owl City
8. Wicked way – Waylon
9. Hold on - Alain Clark
10. Back it up - Caro Emerald
Partij v/d woensdag: SPquote:1. I'll take you there - Staple Sisters
2. No Frontiers - Mary Black
3. Hey Soul Sister - Train
4. Verrukkelijke leven - Jurk
5. I'm yours - Jason Mraz
6. Walk this world - Heather Nova
7. Doreen - Frank Zappa
8. Respect - Aretha Franklin
9. I will love you Mondays - Aura Dione
10. Clandestino - Manu Chau
Partij v/d donderdag: VVDquote:1. Iedereen is van de wereld - The Scene
2. Nothing Else Matters - Metallica
3. Alors on danse - Stromae
4. Memories - David Guetta
5. Gloria - Mando Diao
6. Im No Good - Amy Winehouse
7. The Cave - Mumford & Sons
8. Heroes - David Bowie
9. Squeeze Me - Kraak & Smaak
10. Umbrella - The Baseballs
Partij v/d vrijdag: PvdAquote:1. Beautiful Day - U2
2. One of these days - Room Eleven
3. Viva la Vida – Coldplay
4. Girl – Anouk
5. The River – Bruce Springsteen
6. Billy Jean – Michael Jackson
7. Fire – Pointer Sisters
8. Worn down piano – Mark & Clark Band
9. I want to break free – Queen
10. On the turning away – Pink Floyd
quote:1. One – U2
2. Lean on me – Bill Withers
3. Empire state of mind – Alicia Keys & Jay Z
4. Simply the best – Tina Turner
5. Days like this – Van Morrison
6. Our House - Crosby, Stills, Nash & Young
7. Move on up - Curtis Mayfield
8. The Rising - Bruce Spingsteen
9. No Surrender – Kane
10. Iedereen is van de wereld – The Scene
Dat hebben wel meer mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk ook heel weinig mee.
Nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Show was heel goed (met kraan, bal etc.), maar die muziek blijft natuurlijk kut.
QFT.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Show was heel goed (met kraan, bal etc.), maar die muziek blijft natuurlijk kut.
Dat wordt moeilijjk als er nergens een zon te zien is...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef -Hans- het volgende:
Graffiti 6 - Stare Into The Sun
Nou inderdaad zegquote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijjk als er nergens een zon te zien is...
Het wordt beter. Naar het schijnt.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijjk als er nergens een zon te zien is...
Nee, maar ze pretenderen ook niet daar op uit te zijn. Wat ik er van gezien heb, was het een goed feestje bij ze, da's veel meer waard.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een intellectueel hoogstandje weer.
Mogguhquote:Op maandag 31 mei 2010 11:00 schreef alors het volgende:
Goedemorgen allen
heb volgens mij een paar topics gemist door Pinkpop
Ohquote:Op maandag 31 mei 2010 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mevrouw links, ik keek dat vroegah altijd
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Timo20 het volgende:
Het was trouwens weer een absoluut geslaagd weekend, op het weer na
Bijna alleen maar geweldige shows gezien. De enige tegenvaller vond ik Yeasayer.
Vooral Pink en Green Day hebben me ontzettend verrast, omdat ik daar vooraf helemaal niets van verwachtte maar het helemaal geweldig vond.
Ik denk dat ik Green Day het tofste van het hele weekend vond.
Verder ontzettend genoten van Rammstein, Gossip, 2ManyDj`s, DeWolff en Florence & The Machine.
Mijn Top 5:
1: Green Day
2: Rammstein
3: Pink
4: DeWollf
5: 2ManyDJ`s
Kortom: wederom een top weekend![]()
![]()
op naar 2011
In de krant stond trouwens dat bij de show van Pink nog een trapeze act was afgelast ivm het weer. Vandaar ook die grote kraan naast het podium.
Jammer dat dat niet door ging, maar verder: wat een show!
Nee joh das Margriet Wesselinkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Q Music !! hoorde haar laatst bij Ruud de Wild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |