abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_266542
De laatste loodjes, sommigen van ons zullen elkaar wellicht de komende dagen nog wel
spreken hier, maar voor diegenen die het na de uitzending van vanavond helemaal gehad
hebben en na vandaag niets meer over de bus willen zien of horen, een eindverslag.

Tsja, wat was er dan wel goed aan de bus, of had er goed aan kunnen zijn.

Is het concept in z'n totaliteit gewoon bagger of heeft sbs het niet goed uitgevoerd.
Ik denk dat er met dit concept best een leuk programma van te maken is, men zou dan
alleen van al die enge regeltjes af moeten stappen.

Ga met een x aantal kandidaten met een bus door het land en laat ze het zoveel mogelijk
zelf uitzoeken, geen gele of rode kaarten, iedereen mag bellen wat ie wil en met wie
hij/zij wil.
Er zijn geen uitbraken meer, maar men mag bv elke week de man 2 mensen uitnodigen om in
de bustuin een feessie te houden of gewoon om elkaar te ontmoeten.
De passagiers bepalen zelf waar ze naar toe willen en verzorgen zelf de desbetreffende
voorbereidingen, bellen de gemeente, verzorgen de staanplaats. Men zoekt ook maar zelf
ergens werk, bel vantevoren maar naar een uitzendbureau o.i.d. en zie het maar te rooien
met de centen die je daar mee hebt verdiend. Je zou hooguit wat regels op kunnen stellen
wat betreft hygiene.

Al het bovenstaande wordt echter wel allemaal opgenomen, incl. de telefoongesprekken en
er worden gegarandeerd streams van uitgezonden op het internet, behalve in de tijd dat
men van de ene naar de andere locatie verhuisd.

Bovendien zou het totale programma een stuk minder lang moeten duren en zou je dus of
minder kandidaten moeten nemen, of moeten kiezen voor een wekelijkse wegstemronde,
langer dan 12 weken zou het in elk geval niet moeten duren.

Dat dan voor wat het had kunnen zijn, maar wat was er dan wel goed aan deze bus.

Aan het programma zelf, weinig tot niets, wat in hoge mate werd veroorzaakt door het
manipulerende gedrag van sbs. Maar desondanks zijn er toch dingen gebeurd die wel
helemaal goed zijn door de nevenverschijnselen van de bus, in dit geval het FOK!
busforum.

Zo hebben Cynix en Sanne elkaar gevonden en beleven nu mooie tijden, met vlinders in
de buik, hebben Borgia en moi elkaar gevonden in een levenslange vriendschap, hebben
we een hoop lol beleefd (ik in elk geval wel) aan het FOK! adoptie plan en hebben we
op die manier een saamhorigheidsgevoel gekregen waar we in de toekomst zeker nog op
kunnen bouwen, b.v. bij BB2.

FOK!kertjes van me, Bep heeft van jullie genoten en hoopt jullie in de toekomst hier
ergens bij FOK! weer te ontmoeten, tot dan!

pi_266543
wat er goed aan was....

CYNIX
SANNE
TANTE BEP
HUNTER
BORGIA
QUENDA
FEMFATALE
BACHUS
COOS
FONDACO en vele anderen.

Kortom, iedereen die op een positieve manier een bijdrage heeft geleverd aan dit forum.
Ik wil jullie bedanken voor de vele uren leesplezier en ontspanning.

Koos Voos - FOK! member for life

  maandag 5 juni 2000 @ 19:12:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266544
Koos Voos, bij deze ook bedankt.

* femfatale heeft toch heerlijk van uw plaatjes kunnen genieten .

never play games........
  maandag 5 juni 2000 @ 19:56:00 #4
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_266545
quote:
op 06-05-2000 om 03:34 PM schreef Tante Bep het volgende:
...Zo hebben Cynix en Sanne elkaar gevonden en beleven nu mooie tijden, met vlinders in
de buik, hebben Borgia en moi elkaar gevonden in een levenslange vriendschap.....


Tja, iedereen heeft elkaar gevonden, maar Justme en ondergetekende zijn nog steeds hard op zoek naar onze man/vader Tom Tombadil.
Toch ben ik in ieder geval erg blij met de overige leden van de FOK familie, ik stel dan ook voor om in de zomervakantie lekker door te fokken, om in september beter (en met nog meer familieleden....)dan ooit terug te komen!
Enne, "geniet" er vanavond nog even van......

  maandag 5 juni 2000 @ 20:07:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_266546
Het leukste aan de Bus was toch wel dit forum. Eigenlijk het enige leuke aan de Bus.

Nu is het wachten op BB2000. Kunnen we weer lekker bewoners/deelnemers afzeiken.

  † In Memoriam † maandag 5 juni 2000 @ 20:17:00 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266547
Mooi stukkie tante Bep!

Met zeker 'n paar aardige suggesties.
* Cynix ® betwijfelt 'sowieso' wie er nog in de Bus 2 zou willen, maar dat er een paar dingen aan het concept moeten worden gewijzigd is iig duidelijk.

Maar elke donkere wolk heeft een gouden randje, of zoiets
* Cynix ® wordt al bijna net zo simpel als Tessa, me vergeet bijna hoe uitdrukkingen ook alweer gaan .


------------------
Member of the streamteam® 4ever®

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® (Datum 05 Juni 2000).]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_266548
Als ik dit forum niet ontdekt had, zou ik de Bus niet zo lang gevolgd hebben....
Verder vond ik het begin met een grotere groep, meer actie en verschillende types veel interessanter (véél meer actie).
Ik ben (nog) geen lid van de familie, maar ik zal jullie missen! Vooral het streamteam: BEDANKT!! Ik heb meelevend de laatste weken meegelezen, het saaiheidsgehalte was bijzonder hoog...

Misschien tot ziens, Joqy

pi_266549
Het busforum en het ontstaan van de Fok!familie (met stamboom!!)


p.s. De komende dagen het doen en laten van de ex-bussers. Wie weet kunnen we daar nog een beetje humor uit peuren

pi_266550
Er is niets virtueels aan wat ik voel.
Ik voel warmte, ik bloos ook een beetje door de woorden van Koos Voos, helemaal niet virtueel, wel heel levensecht.

Onlangs heb ik Quenda ergens zien schrijven dat deze webcontacten voor haar net zo real waren als real live contacten.
En dat is eigenlijk wat ik hier nogal knullig probeer te zeggen.
Wat is FOK in het 'echte' leven ingeslopen. Wat webben er toch een stel fijne mensen rond en wat kom je er vooral op FOK! veel tegen.
Ach, dat wilde ik op dit weemoedige moment - nu die verschrikkelijke Bus voorbij is - toch wel kwijt.
Maar anderzijds: zonder Bus had ik jullie nooit gekend!
Mag ik ieder danken voor een fijne tijd en ik hoop dat we het kontakt niet verliezen.
Er is nog zoveel te FOK!ken.

Wat was er goed aan de Bus?
FOK! was er goed aan de Bus!
En ik heb er een paar lieverds aan overgehouden met wie ik voorlopig nog niet ben uitgepraat.

Welterusten Webvrienden
Morgen is er weer een dag. Uitslapuh!

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 22:01:00 #10
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_266551
AMEN
wanna play?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')