abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2000 @ 15:29:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_266541
Tragisch denk ik terug aan het moment dat Voo de allerlaatste beelden uitzond van BB. Dat kon nog helemaal niet, want in de gids stond dat het zeker nog 20 minuten zou duren. En zo'n live-programma loopt altijd uit. Dus ik kon het me niet voorstellen dat het echt de laatste waren, totdat het scherm begon te sneeuwen en er helemaal niets meer was. In trance bleef ik kijken, wilde geen afscheid nemen. Sprak verward uit: GEEF KARIN TERUG!!!
Maar het was over en ik moest me dagelijkse leven weer oppikken. Moest weer een nieuwe invulling vinden van 19.00 tot 19.30. Donderdagavonden, moest ik maar weer gaan winkelen. Gelukkig was er nog het Rehab en ontstond uit deze chaos het Onzin-forum waaruit ook weer het Fok!eiland groeide.

Maar jullie kinderen, wat moeten jullie nou? Komt het nog wel weer goed met jullie. Gaan jullie je opgeven voor de nieuwe serie van de Bus? * dutchie barst in lachen uit, want ze kan zich niet voorstellen dat deze stommiteit een opvolger krijgt.

1 advies, pak het dagelijkse leven langzaam weer op, koop AUB niet het singeltje van Jop om maar dat gevoel te bewaren!!

Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')