quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Conclusie: je had dus nooit thuis moeten komen?
Lekker logisch.²
Hij moet toch spelminuten krijgen, dit was gewoon pech, hij maakte zelf een rare beweging zonder een tegenstander in de buurt, had ook gewoon op de training kunnen gebeuren of mag hij dat ook niet van jouquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef andre77 het volgende:
[..]
. Je moet er alleen als coach rekening mee houden en hem alleen gebruiken als het echt nodig is, dus niet in een oefenpotje.
En met deze opmerking diskwalificeer jij jezelf helemaal als voetbalkenner.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef andre77 het volgende:
Je moet er alleen als coach rekening mee houden en hem alleen gebruiken als het echt nodig is, dus niet in een oefenpotje.
Precies, tenzij hij met geen mogelijkheid de kwartfinale van 2 juli zou kunnen spelen. Dan zou ik ervoor opteren om een andere speler mee te nemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:54 schreef larry91 het volgende:
Ik zou Robben, als er een (kleine) kans is dat ie op tijd fit raakt voor de knock-out fase, altijd meenemen. Net alsof het meenemen van een Lens of iets dergelijks nu echt iets toevoegt, ook niet in de breedte.
Een goede voetballer is beslissend wanneer het ertoe doet. Dat heeft Robben dit seizoen aan de lopende band gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En met deze opmerking diskwalificeer jij jezelf helemaal als voetbalkenner.![]()
Een goede voetballer moet er ten alle tijden klaar voor zijn.
Onzin, hij moet gewoon een oefenwedstrijd kunnen spelen, het had ook Sneijder kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:57 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Een goede voetballer is beslissend wanneer het ertoe doet. Dat heeft Robben dit seizoen aan de lopende band gedaan.
Het zegt weinig over of iemand goed is en wanneer het ertoe doet - en daar had ik het over.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Onzin, hij moet gewoon een oefenwedstrijd kunnen spelen, het had ook Sneijder kunnen gebeuren
Ja daar ben ik het ook mee eens. Het moet niet zo zijn dat er alleen een kans is dat ie of tijd fit zal zijn voor de halve finale of finale, dan moet de bondscoach natuurlijk wel een vervanger meenemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:56 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Precies, tenzij hij met geen mogelijkheid de kwartfinale van 2 juli zou kunnen spelen. Dan zou ik ervoor opteren om een andere speler mee te nemen.
Nee... ik heb gehoord 1 - 1.5 maand hersteltijd en volledige rustquote:Op zondag 6 juni 2010 00:06 schreef Halve_Maen het volgende:
is er nog hoop dat hij iig mee kan doen de achtste finales?
Wie zegt datquote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee... ik heb gehoord 1 - 1.5 maand hersteltijd en volledige rust
Youri Mulder. Maar hij weet niet eens de exacte blessure, dus het is vooralsnog niet meer als gelul in de ruimte.quote:
Wat ben jij toch een bagger entiteit met je kut kwadraat smiley.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ongelofelijk, er lopen hier een paar entiteiten rond op Fok! met het kielzog van een poedel. Terwijl we vandaag, vermoedelijk, afscheid hebben genomen van één des Werelds beste speler mbt het WK, vinden een aantal het hier nuttig en smaakvol om te trollen over het tere rugje van Robben.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |