Ik kan me echt niet voorstellen dat dat met de telefoon te maken heeft. Heb je het wel op een andere telefoon getest met dezelfde sim?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef vlam12 het volgende:
En ja hoor, na een dag mobiel internet hebben gehad doet de internet weer niet op mijn spica.
Ik denk dat ik hem maar terug breng, en een ander telefoon haal.
quote:
quote:
ga ik nu even proberen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:37 schreef Dromer het volgende:
De post waar ik het vorige topic mee dichtgooide:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat met de telefoon te maken heeft. Heb je het wel op een andere telefoon getest met dezelfde sim?
Ik zou bijna mijn oude telefoon als testtoestel aanbieden. Wat je ook doet verlaat nooit meer de android familyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef vlam12 het volgende:
[..]
ga ik nu even proberen.
Vandaag deed internet het wel even (2 minuten ofzo), maar daarna viel het weer weg.
Ik ga het nu even testen
hoe staat je apn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef vlam12 het volgende:
Het ligt volgensmij aan de telefoon zelf.
Ik heb een ander simkaart (ook vodafone) in mijn spica gedaan, en kreeg dezelfde probleem.
De simkaart die in mijn spica zat, heb ik in mijn nokia n96 gezet en daarop kon ik wel gelijk internetten.
Op mijn spica krijg ik wel een 3g icoontje te zien, maar hij wilt gewoon de internet niet op. Met wifi lukt het wel.
Dus overmorgen breng ik mijn spica terug, en bestel gelijk een hero.
Die heb ik van het internet overgeschrvenquote:
Tja.. als je het zo hebt getest kan ik je geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef vlam12 het volgende:
Op mijn spica krijg ik wel een 3g icoontje te zien, maar hij wilt gewoon de internet niet op. Met wifi lukt het wel.
Dus overmorgen breng ik mijn spica terug, en bestel gelijk een hero.
Het is alleen half niet zo soepel als OS X en die doet het mindere hardware. Ik gebruik Android 2.1 en OS X, maar wat het soepele betreft moet je niet bij Android zijn voorlopig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef Devolution het volgende:
Elke keer weer als ik aan anderen laat zien wat Android allemaal kan, zijn ze blij verrast.
Android
Ik kan me daar helemaal niet in vinden. Samsung biedt een standaard Android aan en met wat leuke widgets ziet het er prima uit en als je meer wil vervangen zijn er zat home-apps die op sense lijken. Het is juist mooi dat je een Android kunt tunen zoals je het zelf wil en minder vastzit aan door de maker van het OS voorgekauwde shit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:13 schreef Biogarde het volgende:
Het is dat fabrikanten als HTC er nog iets van maken zoals met Sense, want Android kaal is een lachwekkend platform.
Zou moeten werken idd, heb je al een keer een factory reset gedaan? Ik zit bij je om de hoek en heb nergens last van hier. Alhoewel ik wel met een abbo bel en internet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef vlam12 het volgende:
[..]
Die heb ik van het internet overgeschrven
Naam:Vodafone
APN: Live.vodafone.com
proxy: 191.168.251.150
poort: 8799
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
server: <niet ingesteld>
MMS-proxy: 192.168.251.150
MMS-Poort:8799
MCC:204
MNC: 04
APN-type: internet+ mms
Verificatietype: normaal (PAP)
Inderdaad, je kan het juist naar alle smaken indelen. naar mijn idee juist helemaal perfect. Ik hou juist van sobere kale systemen en daarom laat ik heb zoals hij nu is maar wil je wat anders dan is dat heel makkelijk en heel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik kan me daar helemaal niet in vinden. Samsung biedt een standaard Android aan en met wat leuke widgets ziet het er prima uit en als je meer wil vervangen zijn er zat home-apps die op sense lijken. Het is juist mooi dat je een Android kunt tunen zoals je het zelf wil en minder vastzit aan door de maker van het OS voorgekauwde shit.
Alleen op een iPhone/iPod/iPad werkt het gewoon. Ik heb met een 1Ghz CPU en een shitload ram nog steeds lag. Heel veel lag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik kan me daar helemaal niet in vinden. Samsung biedt een standaard Android aan en met wat leuke widgets ziet het er prima uit en als je meer wil vervangen zijn er zat home-apps die op sense lijken. Het is juist mooi dat je een Android kunt tunen zoals je het zelf wil en minder vastzit aan door de maker van het OS voorgekauwde shit.
Lol nee. 192.168 is een private range en 191 niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef vlam12 het volgende:
OMG, ik zie al wat de probleem is
de proxy moest proxy: 192.168.251.150 zijn en niet proxy: 191.168.251.150.
Vind het wel raar dat hij het gister wel deed, en vandaag alleen maar een paar minuten.
Mjah.. het is natuurlijk makkelijker een OS naar hardware te schrijven is die standaard is ipv voor diverse verschillende hardware-platforms. Net zoiets als games voor een console ipv een PC.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef Biogarde het volgende:
Alleen op een iPhone/iPod/iPad werkt het gewoon. Ik heb met een 1Ghz CPU en een shitload ram nog steeds lag. Heel veel lag.
Lol en natuurlijk met zijn alle er blind overheen lezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef vlam12 het volgende:
OMG, ik zie al wat de probleem is
de proxy moest 192.168.251.150 zijn en niet 191.168.251.150.
Vind het wel raar dat hij het gister wel deed, en vandaag alleen maar een paar minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |