Haha, of krijg lekker de bofquote:
Soderling staat niet op het schema voor vandaag. Dat was geloof ik kleinzusje dr pick 5, niet dr pick 6 ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef SalsedoNL het volgende:
5 toch? die ene die Soderling heeft gekozen toch ook (moet ie nog wel winnen)
Yep, ik heb even de vrijheid genomen om ITP's lijstje van vanochtend te update:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling staat niet op het schema voor vandaag. Dat was geloof ik kleinzusje dr pick 5, niet dr pick 6 ...
Kan je toch zelf uit het schema vissen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:00 schreef SalsedoNL het volgende:
Hoelat komen de picks voor morgen erop, of komen die niet voor morgen?
quote:
Klopt dat wel? Want dan kom je niet uit als je bij pick 0 begint in het puntenschemaquote:Op zondag 30 mei 2010 09:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even ter informatie: vanaf nu doen we een pick per ronde, dus je mag uit het compleet overgebleven speelschema kiezen, ook wedstrijden die maandag pas gespeeld worden.
Je blijft maar wisselen of nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:09 schreef SalsedoNL het volgende:
Pick 7: Soderling
Ik ben aan het twijfelenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je blijft maar wisselen of niet? Da's al de derde naam die ik zie.
Ik hou het nog even bij m'n maandagpick, mocht er nog geen uitsluitsel zijn voor de start van de eerste mannenpartij vandaag geef ik wel een backup-pick voor vandaag.
Dat is wel een risicotje vind ikquote:Op zondag 30 mei 2010 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Als het toch een zondag-pick moet worden:
Dag 7: Federer.
Ja, ik zou ook voor Soders hebben gekozen. Die had een aanzienlijk hogere kans om vandaag te winnen en speelt de volgende ronde tegen federer dus er is wel een redelijke kans dat hij er dan uitvliegtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:52 schreef SalsedoNL het volgende:
Heb ik wel geluk zeg. Tsonga (retired) eruit en ik had heb als eerste gekozen. Na wat twijfelen heb ik toch voor Soderling gekozen die wel de volgende ronde haalde.
Als we vandaag moesten kiezen, dan morgen ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef SalsedoNL het volgende:
Ook voor morgen kiezen?
Ik doe het elke keer weer verkeerd bij Grand Slams, volgens mij heeft Bruce het nota bene nog voor me opgezocht ookquote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef wimderon het volgende:
Ik wacht toch nog even antwoord van Intel af, want als je bij pick 1 begint klopt het wel gewoon...
Okee zal ik doen, mijne staat er nu alquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En voor Salsedo: als je een pick verandert mag dit bij voorkeur in een nieuwe post, niet door je huidige post te editen
Moet je zelf weten, 1 pick voor de kwartfinale nu. Morgen worden er 2 gespeeld, woensdag de andere 2.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef SalsedoNL het volgende:
Morgen gewoon weer een pick?
je hoeft je pick niet te verdedigen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef SalsedoNL het volgende:
Pick 9: Roger Federer.
ik kan niet anders, want ik denk dat Berdych wel wint, Djokovic ook en Nadal ook. Ik kan wel Nadal kiezen, maar dan zit ik in hetzelfde senario. Niet slim gedaan door mij. ik kan Melzer, Youzhny, Federer en Nadal nog kiezen en ik zie geen betere oplossing dan Roger te kiezen.
Snap ik, maar toch in een crisis. Ik wil het graag goed doen om mijn eerste toernooi en ik vind het gewoon sonde dat ik het niet slim heb gespeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
je hoeft je pick niet te verdedigen hoor
Je komt verder dan een stuk of 25 anderen, dus de vraag is of het niet slim is geweest..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch in een crisis. Ik wil het graag goed doen om mijn eerste toernooi en ik vind het gewoon sonde dat ik het niet slim heb gespeeld
Mij gaat het toch niet om 25 andere? Het gaat er toch om welke picks jij kiest en hoever jij komt?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je komt verder dan een stuk of 25 anderen, dus de vraag is of het niet slim is geweest..
Leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 10: Soderling. Uitspelen kan nog prima.
Ja klopt. Voor jou nog wel. My bad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 10: Soderling. Uitspelen kan nog prima.
Dankquote:Op zondag 6 juni 2010 17:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
En zo hebben we weer een XL'er in de OP! Ambrosius, gefeliciteerd!
Weest welkom bij de helden die ooit een Grand Slam hebben uitgespeeldquote:
Dit dusquote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Als het kan zou ik voortaan graag weer verder spelen onder mijn andere username, Japsnars
Met een e danquote:
Wat een eerste klas kutgrap is dat danquote:Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die WOS-gerelateerde grapjes niet snappen.
en volgens mij missen er 2 in de XL-ranking (waaronder ikquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt dat wel?
Ik ben erop achteruit gegaan terwijl ik net zover kwam als vorig jaar
Scherpquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt dat wel?
Ik ben erop achteruit gegaan terwijl ik net zover kwam als vorig jaar
Aangepast!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en volgens mij missen er 2 in de XL-ranking (waaronder ik)
quote:6. De vier Grand Slams tellen sowieso mee voor de 2010-ranking, verder tellen de beste elf resultaten!
Hé, dat is best handig voor laatkomers als ikquote:
Als die Becker-train aanhoudt switch ik daar wellicht ook nog naarquote:
Federer - Nieminenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef dekouwe het volgende:
*phew* wat staat er nog open en is nog niet begonnen ? ( zit nl op een hele langzame verbinding via me telefoon )
Pick 2: Lackoquote:Okun (ISR) - Falla (COL)
Kohlschreiber (GER) - Stepanek (CZE)
Ledovskikh (RUS) - Becker (GER)
Melzer (AUT) - Kudryavtsev (RUS)
Kohli speelde op het SB tegen Bemelmansquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat lijkt inderdaad te kloppen. Het wachten is nog op de uitslagen van:
[..]
Pick 2: Lacko
Ah. Timm-E had Stepanek en had derhalve een vervanger mogen kiezen. Zijn alle wedstrijden inmiddels wel begonnen, of is er morgen evt. nog een wedstrijd van vandaag waar hij uit kan kiezen? Anders is het helaas pech.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Kohlschreiber heeft van Bemelmans gewonnen (vervanger van Stepanek). Melzer wordt vandaag nog wel afgemaakt volgens mij.
Nee alles is begonnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah. Timm-E had Stepanek en had derhalve een vervanger mogen kiezen. Zijn alle wedstrijden inmiddels wel begonnen, of is er morgen evt. nog een wedstrijd van vandaag waar hij uit kan kiezen? Anders is het helaas pech.
Jah ik zag het... Op het moment dat de laatste wedstrijd van vandaag al begonnen was en 2 wedstrijden morgen afgemaakt worden... Lekker is dat, volgens mij ben ik nu al 4 toernooien op rij niet verder dan de 1e of 2e ronde gekomenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah. Timm-E had Stepanek en had derhalve een vervanger mogen kiezen. Zijn alle wedstrijden inmiddels wel begonnen, of is er morgen evt. nog een wedstrijd van vandaag waar hij uit kan kiezen? Anders is het helaas pech.
Heb wel even wat rustig nodig eigenlijk, die lijkt eraan te komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Respect voor Ambro..niks tanken, gewoon keihard door gaan
Ervaring ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Jouw US Hardcourt seizoen gaat zo kut zijn hè als je op Wimbledon ook ver komt
Hoorde het van een Spaanse vrind.quote:
We starten gewoon maandag, maar gezien het kleine deelnemersveld is het geen optie om ergens een dubbele pick te doen. Dus de punten schuiven één stapje op, wat helaas inhoudt dat iedereen al met 15 punten begintquote:Op zondag 13 juni 2010 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
Start is vandaag, finale op zaterdag in Rosmalen, want doen we daarmee?
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:40 schreef Szura het volgende:
Zie nu pas dat ik precies dezelfde picks als boswachter heb
uiteraardquote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iedereen die voor Clemant kiest weet toch hopelijk wel dat het hier om Clement gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |