en nee, helaas nog niet online. voor 5 juni moet ie er zijn, ik hoop gauw want ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom krijgen mensen die belachelijk veel verdienen nog meer geld?
oh de stad in; gauw naar plek van bestemming rennenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Bloes en golfer regent het al. Sunny en Tavkap's tent moet tussen 20:00 en 21:00 de eerste bakken met water weerstaan.
En ik moet ook nog de stad in vanavond... blub....
Een recruiter van dat bedrijf heeft mij gevraagd of ik daar wil solliciteren omdat mijn profiel interessant genoeg voor ze wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
En gisternacht was ik met mijn vriend in Londen aan het kletsen en hij liet in het gesprek iets vallen over dat hij nu een salaris van 6 getallen had, maar ik weet dat al het eten op zijn werk (en echt lekker eten! veel restaurants zouden zich schamen als ze zagen wat je daar in de bedrijfskantine eet) gratis is. Alles. (zelfs de ben en jerry's)
But it's evil.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een recruiter van dat bedrijf heeft mij gevraagd of ik daar wil solliciteren omdat mijn profiel interessant genoeg voor ze was.
Omdat ik belachelijk veel belasting betaal. als je over een deel meer dan 50% betaald wordt je minder blij van de belastingdienstquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom krijgen mensen die belachelijk veel verdienen nog meer geld?
Ik krijg ook niks terug van de belasting. Vorig jaar tenminste nog iets, vanwege ziekenfondspremie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik was een blog aan het lezen over 2 mensen die een maand lang proberen rond te komen van 1 dollar pp per dag voor eten. Best interessant. Maar daar schreven ze ook al in dat mensen met geld vaak eten krijgen en mensen zonder geld krijgen nooit 'zomaar' eten. Zij was lerares en kreeg gratis eten op school bij de lunch, hij zat bij de rotary en daar was ook altijd gratis eten.
En gisternacht was ik met mijn vriend in Londen aan het kletsen en hij liet in het gesprek iets vallen over dat hij nu een salaris van 6 getallen had, maar ik weet dat al het eten op zijn werk (en echt lekker eten! veel restaurants zouden zich schamen als ze zagen wat je daar in de bedrijfskantine eet) gratis is. Alles. (zelfs de ben en jerry's)
Daar moest ik aan denken toen FF zei dat mensen met geld nog meer geld kregen
En als jij straks klaar bent met je studie verdien je ook meer dan genoegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik was een blog aan het lezen over 2 mensen die een maand lang proberen rond te komen van 1 dollar pp per dag voor eten. Best interessant. Maar daar schreven ze ook al in dat mensen met geld vaak eten krijgen en mensen zonder geld krijgen nooit 'zomaar' eten. Zij was lerares en kreeg gratis eten op school bij de lunch, hij zat bij de rotary en daar was ook altijd gratis eten.
erg he! de grote beroemdheden der aarde krijgen overal toegang in winkels waar de rest eruit wordt gegooid, krijgen gratis kleding, geld, overnachtingen en bij elk feestje een goodiebag (twv. minstens 10.000). hoe moeten zij dan ooit hun verdiende geld uitgeven? ja drugs, immense villa's en gokpraktijken..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Kijk maar uit. Ze kunnen er ook 60% van maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Omdat ik belachelijk veel belasting betaal. als je over een deel meer dan 50% betaald wordt je minder blij van de belastingdienst
Nou, tegen de tijd dat ik 60% belasting moet gaan betalen verdien ik vast ook meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze kunnen er ook 60% van maken.
Een salaris met 6 getallen, fantastische gratis lunch, excellente secundaire arbeidsvoorwaarden, cool bedrijf dat iedereen kent... Hoe is dat evil?quote:
ik helaas niet, ik ga voorlopig niet vooruit. geen kans erop. ik zal toch echt moeten investeren in een nieuwe studie. met mijn studie toerisme verdien ik nml nog minder dan de meest simpele administratieve baan, zo klote verdeeld. geen VVD voor mij want dan woon ik later in een doosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, tegen de tijd dat ik 60% belasting moet gaan betalen verdien ik vast ook meer dan genoeg.
Het is geen Palm.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een salaris met 6 getallen, fantastische gratis lunch, excellente secundaire arbeidsvoorwaarden, cool bedrijf dat iedereen kent... Hoe is dat evil?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een salaris met 6 getallen, fantastische gratis lunch, excellente secundaire arbeidsvoorwaarden, cool bedrijf dat iedereen kent... Hoe is dat evil?
Ga in de zorg werken! Je sloopt je lijf, werkt je te pletter, het betaald geen ruk maar je haalt wel voldoening uit je werk!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik helaas niet, ik ga voorlopig niet vooruit. geen kans erop. ik zal toch echt moeten investeren in een nieuwe studie. met mijn studie toerisme verdien ik nml nog minder dan de meest simpele administratieve baan, zo klote verdeeld. geen VVD voor mij want dan woon ik later in een doos![]()
ik vind dat er belachelijk veel belastinggeld van je zuurverdiende vakantiegeld afgaat![]()
en DH, dan is ¤ 350,- nog erg weinig als je 50% belasting betaald hebt..
dan ben ik snel weg. het is belachelijk als je 60% moet gaan betalen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze kunnen er ook 60% van maken.
MIjn opmerking was ook meer cynisch bedoeld. Met andere woorden: ik betaal graag veel belasting, want dat zou betekenen dat ik rijk ben!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik helaas niet, ik ga voorlopig niet vooruit. geen kans erop. ik zal toch echt moeten investeren in een nieuwe studie. met mijn studie toerisme verdien ik nml nog minder dan de meest simpele administratieve baan, zo klote verdeeld. geen VVD voor mij want dan woon ik later in een doos![]()
ik vind dat er belachelijk veel belastinggeld van je zuurverdiende vakantiegeld afgaat![]()
en DH, dan is ¤ 350,- nog erg weinig als je 50% belasting betaald hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |