abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82066834
laatste post, @ DH:
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waarom krijgen mensen die belachelijk veel verdienen nog meer geld?
en nee, helaas nog niet online. voor 5 juni moet ie er zijn, ik hoop gauw want ben benieuwd!
waar was je al die tijd jongen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:19:55 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_82066892
Bij Bloes en golfer regent het al. Sunny en Tavkap's tent moet tussen 20:00 en 21:00 de eerste bakken met water weerstaan.

En ik moet ook nog de stad in vanavond... blub....
Confidence through competence
pi_82066919
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Bij Bloes en golfer regent het al. Sunny en Tavkap's tent moet tussen 20:00 en 21:00 de eerste bakken met water weerstaan.

En ik moet ook nog de stad in vanavond... blub....
oh de stad in; gauw naar plek van bestemming rennen
pi_82066923
Ik was een blog aan het lezen over 2 mensen die een maand lang proberen rond te komen van 1 dollar pp per dag voor eten. Best interessant. Maar daar schreven ze ook al in dat mensen met geld vaak eten krijgen en mensen zonder geld krijgen nooit 'zomaar' eten. Zij was lerares en kreeg gratis eten op school bij de lunch, hij zat bij de rotary en daar was ook altijd gratis eten.

En gisternacht was ik met mijn vriend in Londen aan het kletsen en hij liet in het gesprek iets vallen over dat hij nu een salaris van 6 getallen had, maar ik weet dat al het eten op zijn werk (en echt lekker eten! veel restaurants zouden zich schamen als ze zagen wat je daar in de bedrijfskantine eet) gratis is. Alles. (zelfs de ben en jerry's )

Daar moest ik aan denken toen FF zei dat mensen met geld nog meer geld kregen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:21:45 #5
55709 Stereotomy
pi_82066948
En hij had ook langer dan 10 jaar over z'n studie gedaan, er is nog hoop _!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:22:20 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_82066967
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Isabeau het volgende:

En gisternacht was ik met mijn vriend in Londen aan het kletsen en hij liet in het gesprek iets vallen over dat hij nu een salaris van 6 getallen had, maar ik weet dat al het eten op zijn werk (en echt lekker eten! veel restaurants zouden zich schamen als ze zagen wat je daar in de bedrijfskantine eet) gratis is. Alles. (zelfs de ben en jerry's )
Een recruiter van dat bedrijf heeft mij gevraagd of ik daar wil solliciteren omdat mijn profiel interessant genoeg voor ze was .
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:23:02 #7
55709 Stereotomy
pi_82066981
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Een recruiter van dat bedrijf heeft mij gevraagd of ik daar wil solliciteren omdat mijn profiel interessant genoeg voor ze was .
But it's evil.
pi_82066986
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waarom krijgen mensen die belachelijk veel verdienen nog meer geld?
Omdat ik belachelijk veel belasting betaal. als je over een deel meer dan 50% betaald wordt je minder blij van de belastingdienst
pi_82066999
quote:
Ik was een blog aan het lezen over 2 mensen die een maand lang proberen rond te komen van 1 dollar pp per dag voor eten. Best interessant. Maar daar schreven ze ook al in dat mensen met geld vaak eten krijgen en mensen zonder geld krijgen nooit 'zomaar' eten. Zij was lerares en kreeg gratis eten op school bij de lunch, hij zat bij de rotary en daar was ook altijd gratis eten.

Ik krijg ook niks terug van de belasting. Vorig jaar tenminste nog iets, vanwege ziekenfondspremie.
En ik wil niet klagen, maar als je weinig hebt, hakt ook een klein bedrag erin.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_82067008
quote:

En als jij straks klaar bent met je studie verdien je ook meer dan genoeg
pi_82067019
quote:

erg he! de grote beroemdheden der aarde krijgen overal toegang in winkels waar de rest eruit wordt gegooid, krijgen gratis kleding, geld, overnachtingen en bij elk feestje een goodiebag (twv. minstens 10.000). hoe moeten zij dan ooit hun verdiende geld uitgeven? ja drugs, immense villa's en gokpraktijken..
pi_82067023
Haai

Was ik weer. Heb ik belangrijke dingen gemist? Er zijn zoveel topics bij dat ik die niet bij ga lezen

Pffoee ben nog steeds moe zeg.. Donderdag de hele dag voor de orgaandonatiecampagne gewerkt (er zaten donorformulieren in de spits), 13 uur lang de spits uitgedeeld en mensen gewezen op het formulier. En gisteren heb ik een vriendin geholpen met haar stage op een basisschool en heb ik voor het eerst 'les' gegeven aan basisschoolkindjes Die vriendin geeft daar tekenles aan een paar groepen en gister had ze een speciaal project. Ongeveer 70 leerlingen waren verdeeld in 5 groepjes en elk groepje had een eigen opdracht en omdat ze dat onmogelijk in dr eentje kon doen heeft ze mensen van de academie gevraagd om haar te helpen! Het was echt heel leuk Ik heb 'mijn' groepje geleerd wat een collage is en dat er heel veel manieren zijn om een collage te maken. Daarna mochten ze zelf knippen en plakken Ik heb vet veel complimenten gekregen over hoe ik het heb gedaan en volgens mij heb ik mijn toekomstige stageplek ook in de pocket Blijheid alom, maar ik was wel gesloopt aan het einde van de dag. En toen moest ik nog naar Rotterdam.. Heienoordtunnel afgesloten... De bus heeft er 2 uur over gedaan om via Dordt naar Rotterdam te komen. Normaal gesproken ben ik er in een half uurtje Vandaag dus een chilldag
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:25:03 #13
13783 Anthraxx
pi_82067025
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Omdat ik belachelijk veel belasting betaal. als je over een deel meer dan 50% betaald wordt je minder blij van de belastingdienst
Kijk maar uit. Ze kunnen er ook 60% van maken.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:25:37 #14
13783 Anthraxx
pi_82067040
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

But it's evil.
Zal ik er voor branden in de hel?
pi_82067052
9 uur gewerkt vandaag! nu op de trein wachten.
balen van de regen voor de tuinfeesten!
pi_82067069
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nou, tegen de tijd dat ik 60% belasting moet gaan betalen verdien ik vast ook meer dan genoeg.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_82067119
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
But it's evil.
Een salaris met 6 getallen, fantastische gratis lunch, excellente secundaire arbeidsvoorwaarden, cool bedrijf dat iedereen kent... Hoe is dat evil?
pi_82067137
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:26 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou, tegen de tijd dat ik 60% belasting moet gaan betalen verdien ik vast ook meer dan genoeg.
ik helaas niet, ik ga voorlopig niet vooruit. geen kans erop. ik zal toch echt moeten investeren in een nieuwe studie. met mijn studie toerisme verdien ik nml nog minder dan de meest simpele administratieve baan, zo klote verdeeld. geen VVD voor mij want dan woon ik later in een doos

ik vind dat er belachelijk veel belastinggeld van je zuurverdiende vakantiegeld afgaat

en DH, dan is ¤ 350,- nog erg weinig als je 50% belasting betaald hebt..
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:30:41 #19
13783 Anthraxx
pi_82067178
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Een salaris met 6 getallen, fantastische gratis lunch, excellente secundaire arbeidsvoorwaarden, cool bedrijf dat iedereen kent... Hoe is dat evil?
Het is geen Palm.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:31:05 #20
55709 Stereotomy
pi_82067193
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wel gechargeerd natuurlijk door de documentairemakers voor het effect, maar alles is feitelijke informatie. Google heeft echt *veel* vingers in de pap in *heel veel* verschillende branches....
pi_82067197
ik zeg ook nog ff hallow

afgelopen week geen internet op de kazerne gehad, en ben nu aan het pakken voor duitsland... vertrek over 30 minuutjes Schietserrie's met de tank !

Dus ik zeg ook meteen weer tot ziens ! wan pakken kost tijd

fijne week iedereen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:31:19 #22
55709 Stereotomy
pi_82067201
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is geen Palm.
Palm is overgenomen door HP
pi_82067203
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik helaas niet, ik ga voorlopig niet vooruit. geen kans erop. ik zal toch echt moeten investeren in een nieuwe studie. met mijn studie toerisme verdien ik nml nog minder dan de meest simpele administratieve baan, zo klote verdeeld. geen VVD voor mij want dan woon ik later in een doos

ik vind dat er belachelijk veel belastinggeld van je zuurverdiende vakantiegeld afgaat

Ga in de zorg werken! Je sloopt je lijf, werkt je te pletter, het betaald geen ruk maar je haalt wel voldoening uit je werk!

Even voor het perspectief: ik neem morgen aardbeitjes en roomboter mee naar m'n werk omdat er een oudje jarig is die dol is op aardbeien. En roomboter. Kan ze ontbijten met een of twee beschuitjes met roomboter en aardbeien Volledig vrijwillig neem ik dat mee.
pi_82067225
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

dan ben ik snel weg. het is belachelijk als je 60% moet gaan betalen.
pi_82067231
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

MIjn opmerking was ook meer cynisch bedoeld. Met andere woorden: ik betaal graag veel belasting, want dat zou betekenen dat ik rijk ben!

(ik ben secretaresse en mijn man is offsetdrukker en we wonen in een rijtjeshuis, dus you get the picture qua 'rijk' zijn.)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')