Iets met aan het lijntje houden...quote:
Ik begon om 11:00 vanochtend. Om half elf 's avonds hield ik er mee op. 2 collegaatjes sluiten af. Misschien dat er nog wel iemand zit te borrelen. Meestal is het een uurtje of 00:00 wel afgelopen.quote:
Je hebt gelijk. Excuses.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die vraag kwam uit het vorige topic dus het was niet een dubbelepunten vraag.
Vrouwenquote:
'het zat er aan te komen' maar toch altijd onverwachtquote:Op zondag 30 mei 2010 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
Kut. Weer een goede acteur minder.
Hopper zag er dan ook sterk vermagerd uit. Ik gaf hem niet lang meer...quote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
'het zat er aan te komen' maar toch altijd onverwacht
Beiden.quote:
Leuk lijstje.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden.
Vroeger had ik een top-182 in mijn FoBo, maar deze heb ik vervangen door een landenlijst.
Alle continenten staan erop, mijn voorkeur gaat uit naar de Britse eilanden, Scandinavië en Australië.
Het toeval wil dat deze gebieden ook vertegenwoordigd zijn op Pinkpop.
* Ofyles2 heeft overigens geen natte voeten overgehouden, hij keek namelijk vanuit zijn kamer.
Daar ga ik later iets aan doen. Ik moet nu rusten...quote:Op zondag 30 mei 2010 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk lijstje.
p.s. een aantal plaatjes/foto's zijn maar voor de helft te zien in je fobo.
En gefeliciteerd! Dit was post 10.000 van jou.quote:Op zondag 30 mei 2010 05:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gezelligheid hier
what the hell hahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 06:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gefeliciteerd! Dit was post 10.000 van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |