Dag vriendelijk explosiefjequote:
Moet je niet naar de kroeg?quote:
quote:
Op een lan? Drank: check, gezelligheid: check. Geen kroeg nodigquote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op een lan? Drank: check, gezelligheid: check. Geen kroeg nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte zelfbedachte grappen, deel 17Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
ze stonden vanmiddag nog bij de gal en gal toen ik daarlangs liep. Wat heb je ervoor over? ik kan maandag wel even kijken hoe je eraan komt?quote:
Wat ben jij vroeg!? Is de keuringsdienst geweest om de zaak te sluiten?quote:
krijg je die niet bij een krat bavaria ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op de site issie uitverkocht
Zou best tof zijn als je dat wil doenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ze stonden vanmiddag nog bij de gal en gal toen ik daarlangs liep. Wat heb je ervoor over? ik kan maandag wel even kijken hoe je eraan komt?
Ha, wat nou oostblok complotquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Duitsland wint het ESF
verrassend dat nederland maar 6 punten aan belgie gaf
die vraag kwam uit het vorige topic dus het was niet een dubbelepunten vraag.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef Corkscrew het volgende:
Is dit topic er ook om te mierenneuken over de punten van de AKQ? In dat geval zou ik op willen merken dat nightcowboy hier 1 ipv 2 punten heeft gekregen (en dat was hier nog niet aangepast).
Voorts wens ik allen hier een goede avond.
restaurant, wordt meestal geen nachtwerk.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg!? Is de keuringsdienst geweest om de zaak te sluiten?
Ja hoor: AKQ OP Discussie topic 2quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef Corkscrew het volgende:
Is dit topic er ook om te mierenneuken over de punten van de AKQ? In dat geval zou ik op willen merken dat nightcowboy hier 1 ipv 2 punten heeft gekregen (en dat was hier nog niet aangepast).
Voorts wens ik allen hier een goede avond.
Geen mensen die blijven borrelen?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
restaurant, wordt meestal geen nachtwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |