Idd, alweer een verzonnen topic. Waar gaat dat toch heen met de maatschappij van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Printerland bestaat helemaal niet
Ik moet vandaag mijn cv printen, omdat ik een sollicitatiegesprek heb, ik heb geen tijd om naar de stad te gaan en dan weer terug om te printen en vervolgens weer naar mijn gesprek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
koop gewoon een nieuwe cartridge van 8euro pauper
Een gesprek op zaterdagquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik moet vandaag mijn cv printen, omdat ik een sollicitatiegesprek heb, ik heb geen tijd om naar de stad te gaan en dan weer terug om te printen en vervolgens weer naar mijn gesprek.
Nee, is boomkwekerij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een gesprek op zaterdag
Ga je in een supermarkt werken ofzo?
Bestaat welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Idd, alweer een verzonnen topic. Waar gaat dat toch heen met de maatschappij van tegenwoordig!
hahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaahahahaquote:
8 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
koop gewoon een nieuwe cartridge van 8euro pauper
Neuh, maar de baas eist een cv, ook al heb ik geen relevante werkervaring.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Aestivate het volgende:
Schud de cartridge en stop hem er weer opnieuw in. Met wat geluk kun je nog 1 a 2 blaadjes printen.
"In centrum" kun je meestal wel printen als er een copyshop o.i.d. open is. Maar hoezo een CV nodig voor een boomkwekerij?Heb je relevante werkervaring op dat gebied?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |