Die heb ik ook gehoord ja! Wel echt heel leuk lijkt me. Deze gast is namelijk echt volslagen idioot. Waarom doe je dit?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef draaijer het volgende:
Paintballhahaha.. Sorry grapje. Dat mag natuurlijk niet
denk omdat ie gek isquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:18 schreef MrSunTzu het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehoord ja! Wel echt heel leuk lijkt me. Deze gast is namelijk echt volslagen idioot. Waarom doe je dit?
Het brengt me op het idee om een bbgun met metalen kogeltjes te gebruikenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit mag natuurlijk helemaal niet, en wil je niet op ideeen brengen
Bait, Wait and punish (en de video op joetoep zetten natuurlijk)
Een giertank in zijn huis leegpompen moet je ook vooral niet doen, krijg je wellicht problemen mee.
Denk dat de rechter dat nog veel harder aan zal slaan als paintbal kogels.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het brengt me op het idee om een bbgun met metalen kogeltjes te gebruiken![]()
Plastic zakjes vol met water gieten en wanneer hij langskomt op hem gooien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:12 schreef MrSunTzu het volgende:
Het is niet te geloven! Gelukkig heimelijk met de camera opgenomen. Deze dief stelt elke ochtend alles wat los en vast zit voor onze woning. Hij plukt de fietsen helemaal kaal. BEELD hier! Iemand ideeën voor een leuke confrontatie? Laat maar horen....
Eieren vullen met boterzuur,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:40 schreef De_Veenboer het volgende:
[..]
Plastic zakjes vol met water gieten en wanneer hij langskomt op hem gooien.
Da's zielig voor dat hondje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef draaijer het volgende:
Paintballhahaha.. Sorry grapje. Dat mag natuurlijk niet
Smeer een heel erg goor goedje op of onder die zadelhoes, dat hij z'n hele kleding en handen onder de gore troep heeft hangen...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:04 schreef MrSunTzu het volgende:
Bedankt voor de ideeën so far! Hoewel, bij velen loopt hij lichamelijk letsel op...Misschien is dat weer net teveel van het goede. Gisteren de fiets versierd met ballonen en het zadeldekje aan een ketting gelegd... Raad zelf maar.. het wordt gewoon gejat! http://www.wasdag.nl/het-(...)kjesdief-29-mei.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |