Nou.. de eerste review die ik vind raadt een Techwood televisie aan aan mensen zonder ogen en oren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:50 schreef elby1988 het volgende:
Kent iemand het merk? De enkele reviews dìe ik lees zijn gewoon prima...
Hoezo niet... Voor minder dan 50% meer heb je een 42 inch van Philips.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef RacerDKB het volgende:
Prijs kan niet kloppen, zelfs niet voor zo'n TV
Fout in systeem dus gok ik.
Beetje wat ik ook dacht, ben zelf op zoek naar een 32", aangezien mijn kamer niet veel groter aan kan gok ik. Maar dit kwam ik toevallig tegen. Lijkt me echt een belachelijke lage prijs.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef RacerDKB het volgende:
Prijs kan niet kloppen, zelfs niet voor zo'n TV
Fout in systeem dus gok ik.
Uhmz ja, dat is minderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou.. de eerste review die ik vind raadt een Techwood televisie aan aan mensen zonder ogen en oren.
Goedkoop is duurkoop zeg ik.
Geen dank hèquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:11 schreef enlightenedwizza het volgende:
Negatieve meuk hiero..
Ik was nog op zoek naar een goedkope grotere TV, dus heb 'm besteld.
14 dagen niet goed geld terug zit er sowieso op van Neckerman zelf.
tijdens het nintendo wii'enquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef Haque het volgende:
Hoe laat je een tv vallen dan, tijdens verhuizing
Die heb ik dus!quote:
quote:
Ik zou het evt ook wel willen proberen, met de vraag of ze die voetbaltafel thuis laten... :/quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aangezien er zo lekker veel info beschikbaar is over deze TV, laat ik nog wel wat weten wanneer ie binnen is.
Ik zag het vanmorgen op RTL-Z nieuwsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef enlightenedwizza het volgende:
Een update:
Vandaag kwam er een brief binnen van Neckermann dat de prijs niet helemaal de juiste was.
IPV ¤347.09 zou ie ¤618.99 kosten, voor die prijs zouden ze 'm ook kunnen leveren.
Echter hebben ze op 3 juni besloten om het alsnog voor de "foute" prijs te leveren...volgende week geven ze een belletje om een afspraak te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |