Het spel is echt fucking baaaaaas jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dan nog ver ?
Het is 1911quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, wat is dat nou ?
Ik koop een western spel voor de PS3, dan verwacht ik op zijn minst wel dat er Indianen in het spel zitten.
Er zitten ook wel Indianen in het spel, maar dat zijn neppe reservaat Indianen die ook gewoon met geweren en pistolen schieten !
Ik wil gewoon echte Indianen, die nog met pijl en boog schieten en met tomahawks gooien!
Voor de rest is het een tof spel hoor, kijk maar:
Het moet gewoon alleen meer als dit zijn:
Klacht: geen echte Indianen in Red Dead Redemption !
Peter Molyneux. Die vent heeft meer praatjes dan heel de epenis van FOK!.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:31 schreef Aron7120 het volgende:
Ja dat vond ik zelf ook erg jammer, eigenlijk moet er gewoon een indianen game komen, net zoiets al B.C waar Peter Molynieux ooit mee bezig was:
Die game moet er ook komen trouwens.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het spel is echt fucking baaaaaas ja![]()
Doe eens spoiler tag aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yer not one of dem smart felers are ye?
GVD SPOILER TAGS MAN!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
HIERSTONDEN VIEZE VETTE SPOILERS JUNGS!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zit nu op 20% van het spel en heb gisteren de hele dag geen missies gedaan. Ik zit nu alleen maar een beetje op wilde dieren te jagen en de koeienjongen uit te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dan nog ver ?
Toen ik hem dinsdag haalde was hij overal uitverkocht, behalve bij de GameMania.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:31 schreef Fortitude het volgende:
Is dit spel overal uitverkocht? Zag hem gisteren niet liggen in de FRS.
Kutzooi dat dacht ik eigenlijk al. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen ik hem dinsdag haalde was hij overal uitverkocht, behalve bij de GameMania.
Ja, nu hoef ik het niet meer te spelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Done, moeten jullie je quotes alleen even aanpassen, excuses heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, nu hoef ik het niet meer te spelen.Dat stuk vond ik kut, vooral omdat iedereen steeds Spaans sprak en ik ook nergens icoontjes had voor de winkeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik helaas ook gelezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, jank niet.
Iemand op Fok! heeft mij al verteld hoe het hele spel eindigt!
Dat ligt toch echt aan jou, want ik had direct is Chupachupa en bij de Coronel allemaal icoontjes staan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat stuk vond ik kut, vooral omdat iedereen steeds Spaans sprak en ik ook nergens icoontjes had voor de winkeltjes.
Kijk je wel alle filmpjes en skip je ze niet ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja die heb ik helaas ook gelezenMaare heeft iemand anders dit ook: In GTA 4 werd ik veel mer het verhaal ingezogen en voelde het veel samenhangender. In RDR heb ik nog niet echt het gevoel deel uit te maken van het verhaal
Volgens mij is het omdat je eerst een missie moet doen daar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou, want ik had direct is Chupachupa en bij de Coronel allemaal icoontjes staan.
Ja ik kijk wel alle filmpjes enzo, misschien zit ik nog te vroeg in het spel, laten we het hopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk je wel alle filmpjes en skip je ze niet ?
Ik zit er wel echt helemaal in moet ik zeggendat komt ook omdat de sfeer in het spel gewoon heel goed is.
Ik weet zelfs gewoon de namen van alle personages nog uit mijn hoofd, normaal vergeet is dat altijd.
Zelf heb ik wel altijd met dit soort spellen dat ik gewoon niet weet wat ik zal doen, omdat er gewoon zo veel te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is nog vrij in het begin toch?yer not one of dem smart felers are ye?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij is het omdat je eerst een missie moet doen daar.
Ik heb eerst een rondje gereden in heel Mexico en alle huisjes gekocht die ik kon vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |