abonnement Unibet Coolblue
pi_266474
Gelezen op de Netkrant:


Winnaar De BUS fanclub
Heb je De Bus gevolgd? Alle bewoners van De BUS hadden een eigen fanclub. Morgenavond om 21.20 uur kun je bij SBS6 live zien welke fanclub als beste uit de bus is gekomen. De winnaar krijgt 10.000 gulden. Er zijn zeven clubs genomineerd: die van Iwan, Büllent, Jop, Antonette, Esmeralda, Seki en Tessa.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_266475
Dat bart zelf actief is op zijn site telt zeker niet mee

En ik vraag me af of ze die Tessa-site weleens goed bekeken hebben..... Dat was op een gegeven moment door allerlei pubers met vieze plaatjes overgenomen.

Maar het meest (inter)actief is uiteindelijk fok toch zeker geweest?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Juni 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_266476
och met deze nominaties wordt minstens net zoveel gesjoemelt als met de nominaties in de bus zelf.
Had ik ook niet verwacht hoor de beste winnen niet dat hoort bij sbs.
she-devil
pi_266477
Ah, nu begrijp ik veel, met mij eruit is er meer te verdelen.............
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 5 juni 2000 @ 00:23:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_266478
quote:
op 06-04-2000 om 10:15 PM schreef Hunter het volgende:
Gelezen op de Netkrant:


Winnaar De BUS fanclub
Heb je De Bus gevolgd? Alle bewoners van De BUS hadden een eigen fanclub. Morgenavond om 21.20 uur kun je bij SBS6 live zien welke fanclub als beste uit de bus is gekomen. De winnaar krijgt 10.000 gulden. Er zijn zeven clubs genomineerd: die van Iwan, Büllent, Jop, Antonette, Esmeralda, Seki en Tessa.


Fan site van Tessa werd weinig aan gedaan in verhouding met de anderen. Zou normaal gesproken geen schijn van kans mogen maken.

Fansite van Jop wordt de laatste tijd alléén gebruikt ter promotie van zijn single (Hebben we hem allemaal al gedownloa... ehhh...gekocht ?). Terecht dat Jop zijn site daarvoor gebruikt overigens maar om mee te dingen naar de 10.000 piek veel te mager.

Fansite van Antonette sprong er ook niet echt uit qua extra's, bovendien wint ze zelf al één miljoen, waarmee ze de makers wel wat kan toestoppen.

Blijven over de clubs van Búllent, Iwan, Esmeralda, en Seki.

De club van Esmeralda heeft wel de meeste bezoekers en de meeste leden, maar er stonden buiten de foto's niet echt spannende dingen op. De club van Seki zit de laatste tijd weer goed in elkaar maar zal wel niet winnen.

De clubs van Iwan of Búllent, tussen die twee zal het gaan denk ik.

Maar gelukkig is die beslissing niet aan mij. Alhoewel HET NET hier wel mee lurkt en dit dus óp zeker zal lezen

Overigens ik was óók niet genomineerd , maar ja Fok en R@B zijn dan ook geen fan-sites bij het NET...Gelukkig


------------------
Actuele De Bus MP3's http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 05 Juni 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_266479
quote:
op 06-04-2000 om 11:00 PM schreef Hunter het volgende:

Maar het meest (inter)actief is uiteindelijk fok toch zeker geweest?


Te gek voor woorden. Als er één site is die alle ins en outs op een (meestal) beschaafde
manier aan de orde stelde is het Fok! wel geweest. Heb door het vele uitvallen van de streams nogal vaak genoemde, genomineerde[/b[, site's bezocht. Gewoon niet te vergelijken!!
Wat een amateurisme! Is hen niet kwalijk te nemen, maar de vraag luidde toch, "Wie heeft de beste Bus-site". Ieder normaal denkend mens kan niet anders kiezen dan Fok! of R@B in mijn ogen. Voldoen aan ieder criteria van onafhankelijkheid. Hebben dus [b]zonder
vooringenomenheid, t.o.v. wie dan ook, of winstoogmerk deze informatiebronnen het leven laten zien.
Maar je moet ook wel een ontzettend groot hart hebben wil je je criticasters kunnen loven. Maar ondertussen lazen zij wel mee hier op Fok!. En hebben zich best wel hier en daar aan de kritiek op kunnen trekken. Ik zou zo snel de topics niet meer weten waaruit dat blijkt!

Niet getreurd, Fok! krijgt de Fok!family-award. Is niet tastbaar maar zit in de hoofden van ons allen, neem ik aan.

dit geldt ook voor R@B uiteraard!!

  maandag 5 juni 2000 @ 00:55:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266480
quote:
op 06-05-2000 om 12:04 AM schreef Borgia het volgende:
Ah, nu begrijp ik veel, met mij eruit is er meer te verdelen.............

En dat begrijp je nu pas..

Danny in feedback i/s/Forum1/HTML/000517.html

quote:
Jawel, het is officiëel. Mei is tot nu toe de drukste maand op dit forumpje.
Was in de hoogtijdagen van BigBrother het totaal aantal pageviews (November) nog 809.533, deze maand hebben we er (gerekend tot 29 mei 20:35 uur) 811.070 !
En dat met een totale downtime van meer dan 50 uur !
Waar we in mei totaal op uitkomen durf ik zo niet te zeggen maar ik gok zo rond de 880.000.
En dan waren er nog mensen die zeiden dat dit forum dood zou gaan na Big-Brother.. Yeah right !

Iedereen natuurlijk kei-bedankt
FEESSIEEEEEE !!!


------------------
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not..


Maar als ik even heel eerlijk ben, de Büllent Fansite is van de *genomineerden* voor mij de allerbeste fansite, qua inzet van de beheerder, de 24/7 dagen per week marathon's om de sfeer op het forum *rustig* te houden, de spelletjes die hij daar verzon etc.


even een quoot van die site waar ik nix aan heb toe te voegen

quote:
Speciaal voor VOLTRAN (+Yillie) [02/06/2000 12:38 | yoni ]

Bij deze een kleine blijk van waardering .
Ik heb voor Voltran''s inzet en 24 uurs marathon's op deze site, diepe bewondering en respect.
Ik weet als geen ander wat het inhoud om een forum te beheren, en alles 'rustig'te laten verlopen, vooral op *pieknachten* met veel gefrustreerde postings, kan dit een hele intensieve taak zijn)

Voltran!! Een pluim voor al het werk wat je aan deze site hebt, je weet de site up to date te houden en hebt vaak hele leuke ideeen en artikelen.
Ook de *spelletjes* die je verzint om de site levendig te houden zijn erg creatief.

Kizzie from Quenda®

p.s: dit geld natuurlijk ook voor Yillie, alleen door Voltran's energie, viel het inderdaad niet zo heel erg op dat jij de laatste tijd minder aanwezig was, omdat Voltran energie schijnt te hebben voor 3 personen tegelijktijdig*evil smile*




quote:
Nerko schreef02/06/2000 17:11 | Voltran, die met overgave een enorme inzet hebben geleverd voor deze fanclub. Zonder Voltran, zou deze club twee weken geleden niet uitgeroepen zijn tot de meest actieve fanclub. Dit hebben we absoluut aan hem te danken! Natuurlijk zijn de leden ook belangrijk in dit geheel, maar als Voltran niet voldoende actief en niet bijna 24/7 aanwezig was geweest, was deze club niet geworden wat het nu is. De initiatieven en zeer originele ideen die hij tot op heden getoond heeft, waren van zodanige aard dat leden gemotiveerd werden om actief te blijven voor de fanclub. Deze fanclub heeft, dankzij Voltran, nog steeds de meest actieve en loyale leden.

Voltran is tevens een zeer integere jongen, die door zijn professionele en pro-actieve opstelling ook andere fans beinvloedt waardoor zij zijn voorbeeld volgen. Voltran heeft inmiddels veel waardering weten te verwerven van vele fans, hetgeen niet alleen op het forum door berichten van leden en FOK!forum-members (waaronder Quenda®) te bemerken is, maar ook in de live-chats die door hem zijn bedacht, uitgewerkt en georganiseerd.


------------------

Gezonde zelfkritiek maakt mensen ook rijp voor gezonde maatschappijkritiek!


pi_266481
Voorspelling:

De Bullent-club wint en doneert het hele bedrag aan Bullent die op deze wijze ook de rest van die tafel kan kopen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_266482
quote:
op 06-05-2000 om 05:12 AM schreef Hunter het volgende:
Voorspelling:
De Bullent-club wint en doneert het hele bedrag aan Bullent die op deze wijze ook de rest van die tafel kan kopen.

HET helemaal! Meer dan 100% is helaas niet mogelijk, maar anders zou ik hier 1000% achter staan.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 5 juni 2000 @ 22:36:00 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_266483
quote:
maar ja Fok en R@B zijn dan ook geen fan-sites bij het NET...Gelukkig

Precies, gelukkig niet , alhoewel, 10.000 pietermannen is wel lekker


------------------
God only made so many beautiful heads..
The rest he covered with hair..

[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 05 Juni 2000).]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')