Snel van jas gewisseld. en sleutel vergetenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kreeg je het eik voor elkaar?
hoelang moet je nu nog wachten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Snel van jas gewisseld. en sleutel vergeten
Geen idee. Misschien een uur. En het regent en ik ben nat en koud.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoelang moet je nu nog wachten?
al binnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien een uur. En het regent en ik ben nat en koud.
of esmee denters ?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgend jaar Caro Emmerald?
Ook songfestival gekeken?quote:
Duitsland ja. En de meningen zijn verdeeld. De ene helft vindt het zwaar terecht, de andere zwaar onterechtquote:Op zondag 30 mei 2010 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb naar Maaike en Jaap gekeken van X-factor!![]()
Was het een terechte winnaar? Duitsland meende ik?
In de voorrondes vond ik Turkije wel leuk!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Duitsland ja. En de meningen zijn verdeeld. De ene helft vindt het zwaar terecht, de andere zwaar onterecht.
Maar het is geen Oostblokland, en dat vind ik al goed nieuws.
Stond ook in de top5.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de voorrondes vond ik Turkije wel leuk!
dat van israel was dan ook een boutlied en dat van denemarken was niet slechtquote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef MisterO het volgende:
Voor mij was het vooral schokkend dat Denemarken zo hoog is geeindigd en Israel zo laag
Aha! Ik heb alleen de voorrondes half gekeken. Vanavond was DE finale op de andere zenderquote:
Denk gewoon een ontoegankelijk nummer. Stond in de polls ook niet bijzonder hoog.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind Spanje echt ondergewaardeerd, zou die stunt tegen ze gewerkt hebben
Onze 12 punten gaan bijna altijd naar Turkije of Armenie, omdat de nederlanders niet stemmen en de Turken en Armeniers die hier veel wonen wel stemmen, das al een aantal jaar zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel verrassend dat onze 12 punten niet naar belgie gingwn
Tuurlijk niet, integendeel, als ze dat niet hadden, waren ze nog slechter geeindigd.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mr. O!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, integendeel, als ze dat niet hadden, waren ze nog slechter geeindigd.
Er was niks commercieels aan dat nummer..
Hij had idd 1 valse noot, en dat werd ook meteen bij de herhaling nog maar eens benadrukt. Ik denk dat dat hem vooral de kop heeft gekostquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef creno het volgende:
Israel is laag vanwege zijn mega valse noten, ik vond dat echt jammer
Ik had het gemist die stunt, en ik kreeg ook niet de indruk dat de zanger iets had gemerkt eigenlijk. Het nummer was ook veeeeeeeeeeel minder leuk als wat ze vorig jaar stuurde.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Eh hoiquote:Op zondag 30 mei 2010 01:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mr. O!
Guess who's back home
Miss me?
Miss me?![]()
De tweede keer dat ie het zong was ie wel een stuk zuiverder. Misschien dat ie de eerste keer toch wel van zijn apropos was.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:08 schreef creno het volgende:
[..]
Ik had het gemist die stunt, en ik kreeg ook niet de indruk dat de zanger iets had gemerkt eigenlijk. Het nummer was ook veeeeeeeeeeel minder leuk als wat ze vorig jaar stuurde.
Het nummer an sich kut, maar ik vond het uiteindelijk toch prachtig foutquote:Op zondag 30 mei 2010 01:07 schreef Keukenkast het volgende:
Verlicht me trouwens even.
Wat vond de homowereld van Sieneke?
Goede vraag!quote:Op zondag 30 mei 2010 01:07 schreef Keukenkast het volgende:
Verlicht me trouwens even.
Wat vond de homowereld van Sieneke?
Je was me toch niet vergeten hč?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eh hoi![]()
?
JaAAAAaaaa ik miste je echt weellll!!
waar was je al die tijd?
ik vond dat ie vrij onverstoord door gingquote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tweede keer dat ie het zong was ie wel een stuk zuiverder. Misschien dat ie de eerste keer toch wel van zijn apropos was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |