Om een scharrel op te doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Vraag blijft: waarom zou je in godsnaam naar een gaystrand gaan? Als er toch een prima strand is dat niet driekwartier lopen is?
Wij hebben dat ook maar een keer gedaan, en we zijn niet eens op dat strand gaan liggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:43 schreef Keukenkast het volgende:
Vraag blijft: waarom zou je in godsnaam naar een gaystrand gaan? Als er toch een prima strand is dat niet driekwartier lopen is?
nephomo!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag ik dat walgelijk vinden en nog steeds bij jullie horen?
Ja, je bent ook niet de enige homo die er zo over denkt hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoor bij de nieuwe generatie. Geen Celine Dion, geen gaystranden.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoor bij de nieuwe generatie. Geen Celine Dion, geen gaystranden.
Homo zijn is normaal geworden
I was being sarcasticquote:
Wij liepen meestal een minuut of 20 voor een goed stukje strand, je moet er wat voor over hebben om egaal bruin te worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Deceit het volgende:
Ik ga ook geen 45 minuten lopen voor een strand :S
Ik zit 900 meter van het strand af.. dat is al een pokke-eind eigenlijk.. maar ik zag 100 mtr staan van de Yumbo.. dus das helemaal beter
ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I was being sarcastic
Maar toch, mijn leven is eigenlijk niet zo homo-centrisch.
Jawel, die zitten in de Yumbo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
shopze..
Maar die barren wat je noemde was dus bij de Metro en niet de yUmbo hea?
Ah mooi zo! Ben benieuwd.. Zoveel zin in de vakantie.. wordt me eerste 'vrijgezellen' vakantiequote:
metro centro en kasbah zitten vol met hetero barrenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
shopze..
Maar die barren wat je noemde was dus bij de Metro en niet de yUmbo hea?
kijk wel uit voor zakkenrollersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah mooi zo! Ben benieuwd.. Zoveel zin in de vakantie.. wordt me eerste 'vrijgezellen' vakantie
Ik ben daar ook niet van hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
volgens mij leest deceit hier over het woord egaal heenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:59 schreef creno het volgende:
[..]
Wij liepen meestal een minuut of 20 voor een goed stukje strand, je moet er wat voor over hebben om egaal bruin te worden.
neh had ik goed gelezen, maar voor egaal heb ik de zonnebankquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij leest deceit hier over het woord egaal heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |