Ah, leren we toch nog je Turkse kant kennen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef RoW_0 het volgende:
Nee inderdaad, er gebeurt niks
Ik ken de voorprogramma niet iig.
Wat ik er tot nu toe van hoor, bevalt me eigenlijk wel, past wel goed in mijn black-metal-straatje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ah, leren we toch nog je Turkse kant kennen.![]()
Trouwens, die nieuwe watain he, Lawless Darkness. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van vind.
Valt me eigenlijk een beetje tegen.![]()
Misschien dat ik er nog even aan moet wennen.
Op andere fora is iedereen laaiend enthousiast (jaarplaat, geweldig, origineel bladiebla), maar ik deel hun enthousiasme niet.
Of zal het komen omdat ik, telkens wanneer ik de cd aan zet, iets anders aan het doen ben?
Vooral als je de hele dag in de pit staatquote:
Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef heartwork het volgende:
[..]
Het is HET voorprogrammaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Omdat ik de voorprogramma niet ken, maakt het duidelijk dat ik een turk ben?
Speak English or diequote:
Daarom ben ik ook snel weer weg gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjoh, hippies zijn net metalheads, maar dan met meer kleur.
En meer haar en minder zeep.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjoh, hippies zijn net metalheads, maar dan met meer kleur.
Je moet dat soort platen ook 's nacht op het kerkhof luisterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef heartwork het volgende:
[..]
Trouwens, die nieuwe watain he, Lawless Darkness. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van vind.
Valt me eigenlijk een beetje tegen.![]()
Misschien dat ik er nog even aan moet wennen.
Op andere fora is iedereen laaiend enthousiast (jaarplaat, geweldig, origineel bladiebla), maar ik deel hun enthousiasme niet.
Of zal het komen omdat ik, telkens wanneer ik de cd aan zet, iets anders aan het doen ben?
Wel ff vragen of dat van King magquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet dat soort platen ook 's nacht op het kerkhof luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |