Dat kunnen we toch ook via dit topci overleggen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maarja als we het met z'n allen uit dit topic willen doen vind het best hoor, kan wel eens upload besparen iig. Doen we met z'n allen afspreken wat we er op zetten
Ja, net zoals dat verhaal toen met John Bakkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan juist wel lachen om hoe dom en kinderachtig sommige personen kunnen doen om aandacht te krijgen. Net als die impersonators op Twitter.
Ja, maar we moeten wel het wachtwoord via de privéberichten versturen he, jan en allen man moet niet zomaar dat uploaden dan. Moet ik hem dan aanmaken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch ook via dit topci overleggen?
Ik wil ook wel een klein steentje bijdragen aan het uploaden
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef Againzender het volgende:
Uit de tijd dat Greenday nog wel leuk was
Wat de piepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Welke malloot is dit dan weer...?![]()
http://twitter.com/hibrema
Snelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.
maar wat wordt de naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten wel het wachtwoord via de privéberichten versturen he, jan en allen man moet niet zomaar dat uploaden dan. Moet ik hem dan aanmaken?
misschien 3FMfans omdat er meer mensen aan werkenquote:
idd, compleet ruk daarna. Maar dit was nog gewoon leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.
Dat hoeven de viewers niet te weten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien 3FMfans omdat er meer mensen aan werken
..nne, ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:
we kunnen het ook 3FMVideos noemen ik vind het beter klinken dan 3FMFanNLquote:
Friday Night Skate, soms zijn ze ook verkleed mijn collega doet ook meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Komt er ineens een vette geluidswagen langs (Milc in?) en mensen met van die skates onder. Ok
Ah, okayquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Friday Night Skate, soms zijn ze ook verkleed mijn collega doet ook mee
Ik doe het welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Wie maakt het account even aan? Ik weet even niet zo wat ik als email moet gebruiken (anno 2010 moet je per email inloggen)
En anders heb ik 3FMFanNL zojuist al geregistreerd als alternatief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ok, krijgen we wel het password ook hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |