OK, wat wordt het nou?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En anders heb ik 3FMFanNL zojuist al geregistreerd als alternatief.
Ik vind 3FMFanNL wel ok, ik stem daarvoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik vond die naam echter wel mooi bij m'n site passen, just in case.
Ja, doe die maar, dan is er tenminste duidelijkheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind 3FMFanNL wel ok, ik stem daarvoor.
Directe URL: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_pinkpop2010quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Pinkpop @ webcam via 3fm.nl
Interesse in de inloggegevens?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef gerbenp het volgende:
Zet sandstorm wel voor de laatste maal anders op mijn account, volgende keer dan op dat 3FMFanNL account.
Ik doe hetzelfde wel met tit het raam en het geheime woord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef gerbenp het volgende:
Zet sandstorm wel voor de laatste maal anders op mijn account, volgende keer dan op dat 3FMFanNL account.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dance With Somebody. De toon is gezet!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dance With Somebody. De toon is gezet!
Wel een goed jaar, dat 1992...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, die is wel heul brak idd! Alsof we terug zijn in 1992!
Maar dat kan toch helemaal niet Pino!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
.
De zon wel ja. Het is nog niet helemaal donkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Langzaam gaat de zon onder."
Die was een uur geleden al onder, gek.
Pinkpop is een andere tijdzonequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Langzaam gaat de zon onder."
Die was een uur geleden al onder, gek.
Nou ze laten het tenminste horen. Dat is iig iets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
Kut zeg, wat baal ik zeg dat ik Rammstein zeg.
dan zeg het gewoon nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
Kut zeg, wat baal ik zeg dat ik Rammstein zeg.
Ja, ik had hier geen mail adres tot beschikking waarmee je kon inloggen. Maar floris heeft de beste oplossing bedacht, zie je PM iigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
@gerbenp waarom laat je me in godsnaam een account aanmaken (kijk in je pm)
Via de 'gewone' stream (zonder cam) is het geluid wel goed te doenquote:
Mja, er bleek nog wat onenigheid over de naam te zijn... maar wat gaan we dan nu gebruiken dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
@gerbenp waarom laat je me in godsnaam een account aanmaken (kijk in je pm)
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er bleek nog wat onenigheid over de naam te zijn... maar wat gaan we dan nu gebruiken dan?
Nou dat dus!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Rammstein [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
had et wel door ja, kon het inkoppertje alleen niet laten schietenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, typfoutje. Het is natuurlijk dat ik baal dat ik Rammstein niet kan zien. Sorry
mijn site komt daarin tegen niet echt onder de aandacht, maar volgens mij heb ik weinig te willen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je () en misschien trekt dat meer intregratie bij het video gedeelte. Dan pakken we gewoon een weergave van het kanaal?
Ja ik ben ook weer teruggegaan naar gewone stream hoewel het aanzicht van Paul Rabbering wel fijner is dan de 3fm studioquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Via de 'gewone' stream (zonder cam) is het geluid wel goed te doen
En ik heb nu helemaal geen stream lopen, omdat die toch alleen maar zou stotteren tijdens het uploaden naar YouTube...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook weer teruggegaan naar gewone stream hoewel het aanzicht van Paul Rabbering wel fijner is dan de 3fm studio
Alleen hij staat nu toch op mute omdat ik Spotify
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je () en misschien trekt dat meer intregratie bij het video gedeelte. Dan pakken we gewoon een weergave van het kanaal?
wat heeft downloaden met uploaden te maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb nu helemaal geen stream lopen, omdat die toch alleen maar zou stotteren tijdens het uploaden naar YouTube...
Da's ook de reden dat ik pas na afloop upload.
Dan moet je hun live CD kopen (zie post eerder van mij), dit komt er namelijk vanaf.quote:
Om te kunnen downloaden moet je ook altijd kunnen uploaden (om te bevestigen dat pakketjes goed zijn aangekomen). En als dan dus je upload volledig dicht zit is downloaden ook traag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat heeft downloaden met uploaden te maken.
de twitter van 3fmfan kan daar ook aan aangekoppeld worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.
ik heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om te kunnen downloaden moet je ook altijd kunnen uploaden (om te bevestigen dat pakketjes goed zijn aangekomen). En als dan dus je upload volledig dicht zit is downloaden ook traag.
Nu ben ik al aan het uploaden op 3FMFanNLquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
Rammstein klinkt geweldig. Jammer dat er geen live videostream is . . .
Dat had je nog niet door?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.
Ah ik kan weer inschakelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Push The Button !
GODVERDOMME !!!quote:
hij gaf et een beetje weg door Frans te pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |