quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zingt/mompelt die kerel? Of is het Cartman?
Vergeleken met vorig jaar zong 'ie dit jaar beter op Pinkpop. Hij was zelfs te verstaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Het klonk woensdag beter, maar waarom doen ze altijd New Shoes? Hij heeft ongetwijfeld leukere/spannendere nummers gespeeld vanavond.
ik recode helemaal niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik gebruik .ogg om het te recorden en zie er geen nut in om het eerst naar een 'normaler' formaat om te zetten, Youtube gaat immers goed om met .ogg
neem aan dat alle concerten wel op 3voor12 komen jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:15 schreef FlorentijnH het volgende:
komt de show van Rammstein achteraf nog ergens op te staan? Pinkpop website van 3voor12 ofzo?
Ik hoop het maar ik vrees van niet. Aantal jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop en toen werd het ook niet uitgezonden wegens rechten..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neem aan dat alle concerten wel op 3voor12 komen ja
dat vind ik altijd zo'n onzin!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik vrees van niet. Aantal jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop en toen werd het ook niet uitgezonden wegens rechten..
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n onzin!
als je op een festival optreedt moet je als band of management niet gaan zeuren over rechten.
Door dat hele rechten kwestie heb je dus jaren al een slechte coverage op TV. In vroegere tijden was Pinkpop de hele dag op TV en niet steeds stukken van 'maar' een half uurtje . . .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
als je op een festival optreedt moet je als band of management niet gaan zeuren over rechten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
precies!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op man
ik heb even geschakeld en idd erg hard staatie. En nog steeds hele brakke kwaliteitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het geluid van de webcam gigantisch hard ??
Ja idd alsof ze er zelf een dvd gaan maken om die te verkopenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |