Jammer zeg!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef hole1988 het volgende:
Shit de opname tussen 20:30 en 21:00 is mis gegaan
Ah, gelukkig !quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is 'ie gelukkig wel gewoon gelukt, voor zover ik nu kan zien.
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Is er op tv vanaaf nog een compilatie van pinkpop?
Mijn opnames ook, maar ik knip alleen sandstorm denk ik, we zien welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de eerste TV-dingen komen morgen pas. Zie 3FM.nl voor de tijden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Is er op tv vanaaf nog een compilatie van pinkpop?
wordt dus geen compilatie van de xfactor stemmersquote:
Gelukkig heeft Sirolf 'm nog welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wordt dus geen compilatie van de xfactor stemmers
en het wordt me toch een partij kutweer zondagquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
NeeIk hoop maar dat ze morgen iets laten zien van vandaag....
Nope, morgen 13.00 uur pas, via www.cultura.nlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef gerbenp het volgende:
Is er een cam vanaf pinkpop vanavond, of morgen pas?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens een slecht idee om een speciale youtube kanaal te maken. van wie is deze http://www.youtube.com/3fmfanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Mijn opnames ook, maar ik knip alleen sandstorm denk ik, we zien wel
Ik bedoel van de 3FM Studioquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, morgen 13.00 uur pas, via www.cultura.nl
Anders maken we er 3FMFanNL van? Wie worden de uppers dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nog niet eens een slecht idee om een speciale youtube kanaal te maken. van wie is deze http://www.youtube.com/3fmfan
Paul Rabbering en Der Rudy loopt met een wandel microfoon rondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is Der Rudy straks vanaf PP?
Niet van mij... helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nog niet eens een slecht idee om een speciale youtube kanaal te maken. van wie is deze http://www.youtube.com/3fmfan
of 3FMfans, 3FMvideoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Anders maken we er 3FMFanNL van? Wie worden de uppers dan?
ja, zangeres op dit nummerquote:
je kan beter direct actie ondernemen anders komt het in de vergetelheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ach, dan moeten we het maar een keer goed overleggen hé.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:31 schreef 3FMaster het volgende:
Hey
Wat kut zeg dat ik Rammstein moet missen! Bij 3voor12 gaan ze morgen pas live uitzenden
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan beter direct actie ondernemen anders komt het in de vergetelheid
Dat is ook zo. Maarja als we het met z'n allen uit dit topic willen doen vind het best hoor, kan wel eens upload besparen iig. Doen we met z'n allen afspreken wat we er op zettenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan beter direct actie ondernemen anders komt het in de vergetelheid
triest persoon, totaal niet grappigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Welke malloot is dit dan weer...?![]()
http://twitter.com/hibrema
Ik kan juist wel lachen om hoe dom en kinderachtig sommige personen kunnen doen om aandacht te krijgen. Net als die impersonators op Twitter.quote:
Dat kunnen we toch ook via dit topci overleggen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maarja als we het met z'n allen uit dit topic willen doen vind het best hoor, kan wel eens upload besparen iig. Doen we met z'n allen afspreken wat we er op zetten
Ja, net zoals dat verhaal toen met John Bakkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan juist wel lachen om hoe dom en kinderachtig sommige personen kunnen doen om aandacht te krijgen. Net als die impersonators op Twitter.
Ja, maar we moeten wel het wachtwoord via de privéberichten versturen he, jan en allen man moet niet zomaar dat uploaden dan. Moet ik hem dan aanmaken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch ook via dit topci overleggen?
Ik wil ook wel een klein steentje bijdragen aan het uploaden
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:38 schreef Againzender het volgende:
Uit de tijd dat Greenday nog wel leuk was
Wat de piepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Welke malloot is dit dan weer...?![]()
http://twitter.com/hibrema
Snelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.
maar wat wordt de naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten wel het wachtwoord via de privéberichten versturen he, jan en allen man moet niet zomaar dat uploaden dan. Moet ik hem dan aanmaken?
misschien 3FMfans omdat er meer mensen aan werkenquote:
idd, compleet ruk daarna. Maar dit was nog gewoon leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Snel daarna hadden ze gewoon moeten kappen.
Dat hoeven de viewers niet te weten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien 3FMfans omdat er meer mensen aan werken
..nne, ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:
we kunnen het ook 3FMVideos noemen ik vind het beter klinken dan 3FMFanNLquote:
Friday Night Skate, soms zijn ze ook verkleed mijn collega doet ook meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Komt er ineens een vette geluidswagen langs (Milc in?) en mensen met van die skates onder. Ok
Ah, okayquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Friday Night Skate, soms zijn ze ook verkleed mijn collega doet ook mee
Ik doe het welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Wie maakt het account even aan? Ik weet even niet zo wat ik als email moet gebruiken (anno 2010 moet je per email inloggen)
En anders heb ik 3FMFanNL zojuist al geregistreerd als alternatief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ok, krijgen we wel het password ook hé?
OK, wat wordt het nou?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En anders heb ik 3FMFanNL zojuist al geregistreerd als alternatief.
Ik vind 3FMFanNL wel ok, ik stem daarvoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik vond die naam echter wel mooi bij m'n site passen, just in case.
Ja, doe die maar, dan is er tenminste duidelijkheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind 3FMFanNL wel ok, ik stem daarvoor.
Directe URL: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_pinkpop2010quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Pinkpop @ webcam via 3fm.nl
Interesse in de inloggegevens?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef gerbenp het volgende:
Zet sandstorm wel voor de laatste maal anders op mijn account, volgende keer dan op dat 3FMFanNL account.
Ik doe hetzelfde wel met tit het raam en het geheime woord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef gerbenp het volgende:
Zet sandstorm wel voor de laatste maal anders op mijn account, volgende keer dan op dat 3FMFanNL account.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dance With Somebody. De toon is gezet!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dance With Somebody. De toon is gezet!
Wel een goed jaar, dat 1992...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, die is wel heul brak idd! Alsof we terug zijn in 1992!
Maar dat kan toch helemaal niet Pino!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
.
De zon wel ja. Het is nog niet helemaal donkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Langzaam gaat de zon onder."
Die was een uur geleden al onder, gek.
Pinkpop is een andere tijdzonequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Langzaam gaat de zon onder."
Die was een uur geleden al onder, gek.
Nou ze laten het tenminste horen. Dat is iig iets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
Kut zeg, wat baal ik zeg dat ik Rammstein zeg.
dan zeg het gewoon nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef 3FMaster het volgende:
Kut zeg, wat baal ik zeg dat ik Rammstein zeg.
Ja, ik had hier geen mail adres tot beschikking waarmee je kon inloggen. Maar floris heeft de beste oplossing bedacht, zie je PM iigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
@gerbenp waarom laat je me in godsnaam een account aanmaken (kijk in je pm)
Via de 'gewone' stream (zonder cam) is het geluid wel goed te doenquote:
Mja, er bleek nog wat onenigheid over de naam te zijn... maar wat gaan we dan nu gebruiken dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
@gerbenp waarom laat je me in godsnaam een account aanmaken (kijk in je pm)
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er bleek nog wat onenigheid over de naam te zijn... maar wat gaan we dan nu gebruiken dan?
Nou dat dus!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Rammstein [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
had et wel door ja, kon het inkoppertje alleen niet laten schietenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, typfoutje. Het is natuurlijk dat ik baal dat ik Rammstein niet kan zien. Sorry
mijn site komt daarin tegen niet echt onder de aandacht, maar volgens mij heb ik weinig te willen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je () en misschien trekt dat meer intregratie bij het video gedeelte. Dan pakken we gewoon een weergave van het kanaal?
Ja ik ben ook weer teruggegaan naar gewone stream hoewel het aanzicht van Paul Rabbering wel fijner is dan de 3fm studioquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Via de 'gewone' stream (zonder cam) is het geluid wel goed te doen
En ik heb nu helemaal geen stream lopen, omdat die toch alleen maar zou stotteren tijdens het uploaden naar YouTube...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben ook weer teruggegaan naar gewone stream hoewel het aanzicht van Paul Rabbering wel fijner is dan de 3fm studio
Alleen hij staat nu toch op mute omdat ik Spotify
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
3FMFanNL, vind het beste passen bij de site van je () en misschien trekt dat meer intregratie bij het video gedeelte. Dan pakken we gewoon een weergave van het kanaal?
wat heeft downloaden met uploaden te maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb nu helemaal geen stream lopen, omdat die toch alleen maar zou stotteren tijdens het uploaden naar YouTube...
Da's ook de reden dat ik pas na afloop upload.
Dan moet je hun live CD kopen (zie post eerder van mij), dit komt er namelijk vanaf.quote:
Om te kunnen downloaden moet je ook altijd kunnen uploaden (om te bevestigen dat pakketjes goed zijn aangekomen). En als dan dus je upload volledig dicht zit is downloaden ook traag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat heeft downloaden met uploaden te maken.
de twitter van 3fmfan kan daar ook aan aangekoppeld worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.quote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.
ik heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om te kunnen downloaden moet je ook altijd kunnen uploaden (om te bevestigen dat pakketjes goed zijn aangekomen). En als dan dus je upload volledig dicht zit is downloaden ook traag.
Nu ben ik al aan het uploaden op 3FMFanNLquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat 't bij een site past maakt mij niks uit. Voor mijn part gebruiken we die 3FMvideo.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds
Rammstein klinkt geweldig. Jammer dat er geen live videostream is . . .
Dat had je nog niet door?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was een verkapte kijk-mij-eensch-een-verjaardag-hebben-en-geen-zin-om-een-post-te-maken-waar-veel-belangrijke-info-in-staat-post.
Ah ik kan weer inschakelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Push The Button !
GODVERDOMME !!!quote:
hij gaf et een beetje weg door Frans te pratenquote:
nee, hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt briljant grappig, maar ik zal wel de enige zijn![]()
![]()
Misschien zijn ze hier geweest voordat ze naar Landgraaf gingen ??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Hoeveel kilo wiet hebben die gasten wel niet op?![]()
![]()
![]()
waarom converteer je in godsnaam eerst naar ogg als ik vragen magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu ben ik al aan het uploaden op 3FMFanNL
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef alors het volgende:
ze zijn weer net zo leip als bij Rob op de afterparty van 3fm awards
Ik gebruik .ogg om het te recorden en zie er geen nut in om het eerst naar een 'normaler' formaat om te zetten, Youtube gaat immers goed om met .oggquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom converteer je in godsnaam eerst naar ogg als ik vragen mag
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat zingt/mompelt die kerel? Of is het Cartman?
Vergeleken met vorig jaar zong 'ie dit jaar beter op Pinkpop. Hij was zelfs te verstaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef alors het volgende:
Het klonk woensdag beter, maar waarom doen ze altijd New Shoes? Hij heeft ongetwijfeld leukere/spannendere nummers gespeeld vanavond.
ik recode helemaal niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik gebruik .ogg om het te recorden en zie er geen nut in om het eerst naar een 'normaler' formaat om te zetten, Youtube gaat immers goed om met .ogg
neem aan dat alle concerten wel op 3voor12 komen jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:15 schreef FlorentijnH het volgende:
komt de show van Rammstein achteraf nog ergens op te staan? Pinkpop website van 3voor12 ofzo?
Ik hoop het maar ik vrees van niet. Aantal jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop en toen werd het ook niet uitgezonden wegens rechten..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neem aan dat alle concerten wel op 3voor12 komen ja
dat vind ik altijd zo'n onzin!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik vrees van niet. Aantal jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop en toen werd het ook niet uitgezonden wegens rechten..
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n onzin!
als je op een festival optreedt moet je als band of management niet gaan zeuren over rechten.
Door dat hele rechten kwestie heb je dus jaren al een slechte coverage op TV. In vroegere tijden was Pinkpop de hele dag op TV en niet steeds stukken van 'maar' een half uurtje . . .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
als je op een festival optreedt moet je als band of management niet gaan zeuren over rechten.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
precies!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op man
ik heb even geschakeld en idd erg hard staatie. En nog steeds hele brakke kwaliteitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het geluid van de webcam gigantisch hard ??
Ja idd alsof ze er zelf een dvd gaan maken om die te verkopenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ja, je word toch betaald om op te treden, dan mogen de mensen die je betalen zeker geen filmpje maken, flikker toch op man
was dat zo??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Door dat hele rechten kwestie heb je dus jaren al een slechte coverage op TV. In vroegere tijden was Pinkpop de hele dag op TV en niet steeds stukken van 'maar' een half uurtje . . .![]()
al zouden ze dat doet, heeft PP (of de hoofdsponsors, 3fm/3voor12) nog steeds het recht om daar een filmpje van te makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd alsof ze er zelf een dvd gaan maken om die te verkopen
idd, en er zit een heel groot verschil tussen een optreden op een festival waarvoor je word gevraagdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al zouden ze dat doet, heeft PP (of de hoofdsponsors, 3fm/3voor12) nog steeds het recht om daar een filmpje van te maken
Heel schreeuwerig vooral.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
die stem is wel echt verscrikkelijk krachtig zeg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
die stem is wel echt verscrikkelijk krachtig zeg
Daar wordt little Roelie allesbehalve enthousiast van. Kan iemand haar weer terug de zee in duwen?quote:
Roelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar wordt little Roelie allesbehalve enthousiast van. Kan iemand haar weer terug de zee in duwen?
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel. Vind deze foto nog best wel meevallen
.
het is momenteel http://nl.youtube.com/user/3fmfannl vs http://nl.youtube.com/user/3fmvideo iedereen kent de w8woorden het is dus kiezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand een linkje van de definitieve YouTube account?
Ik ga voor de eerstequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is momenteel http://nl.youtube.com/user/3fmfannl vs http://nl.youtube.com/user/3fmvideo iedereen kent de w8woorden het is dus kiezen.
ik maak eerst een account aan, omdat het gevraagd werd eenmaal gedaan. komt sirolf opeens met 3fmfannl en nu lijkt iedereen daarvoor te kiezen.quote:
Nu alleen nog het beeldformaatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
BTW het geluid op de pinkpop stream is gefixt.
Idd zeg. Heb je veel gedronken? Je blijft maar zeiken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, ik zit al lekker in de Pinkpop-sfeer!
ga naar http://freaknacht.hole1988.nl daar vind je de oplossingquote:
Tja, ik was er niet bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik maak eerst een account aan, omdat het gevraagd werd eenmaal gedaan. komt sirolf opeens met 3fmfannl en nu lijkt iedereen daarvoor te kiezen.
idd, 3x niks ditquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk breekt z'n stem.
Een kat jankt nog zuiverder.
Dat werkt niet echt helemaal. Ik hoor wel 3FM, maar ik zie Ned1 van m'n TV kaartje . . .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:51 schreef hole1988 het volgende:
ga naar http://freaknacht.hole1988.nl daar vind je de oplossing
Paul heeft je gehoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk breekt z'n stem.
Een kat jankt nog zuiverder.
WTF? refresh eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt helemaal. Ik hoor wel 3FM, maar ik zie Ned1 van m'n TV kaartje . . .
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Het is de eerste keer dat ik PinkPop zo meemaak op 3FM, maar wat een bagger.
Wanneer komt Caro? Morgen? Dan luister is wel ff, die is live wél goed
In FF3 doet 'ie het, in IE6 nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef hole1988 het volgende:
WTF? refresh eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |