Gewoon het origineel + uitbreiding.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.g2play.net/store/Starcraft-2-Digital-Download.html
Wat is die battlechest?
Voor 20 euro meer heb je: http://www.bol.com/nl/p/g(...)009065617/index.htmlquote:Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zoek alleen nog een iedeale keyboard voor starcraft onder de 50 euro, suggesties?
vind ik ook wel weer een overdreven dingquote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Voor 20 euro meer heb je: http://www.bol.com/nl/p/g(...)009065617/index.html
I am honored..quote:
Tja , tegen heel veel voids doe je ook nog steeds weinig, maar je moet iemand ook niet de kans geven om er veel te bouwen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:55 schreef .aeon het volgende:
In Gold kom ik nog steeds weg met tower rush of mass void ray
Vind je dat niet een ontzettend kwetsbare build dan? Ik bedoel MMM is leuk hoor, maar makkelijk te counteren en als iemand je countert kan je gelijk niks meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:02 schreef Cudles het volgende:
Tot nu toe doet ie het nogHeb nu 3 barracks build met Terran. Pomp je snel een heel leger eruit.
Staat niks over in de tracker? zoue r toch wel in moeten staan lijkt me? ( De ingame tracker dus he)quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vind je dat niet een ontzettend kwetsbare build dan? Ik bedoel MMM is leuk hoor, maar makkelijk te counteren en als iemand je countert kan je gelijk niks meer.
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
MMM= Marines, Marauders, Medivacs. Staat bekend als een hele sterke build ( veel vinden hem overpowered ) , de 3 barracks waarover jij het hebt is een beetje de standaard build ervan, zie je 3 rax kan je er bijna zeker vanuit gaan dat je MMM tegen krijgt. Hij is overigens best te counteren, maar je hebt wel ontzettend goede macro nodig wil je dat goed doen.
Als Protoss bijvoorbeeld moet je dan zeal/stalker/Immortal gaan, of Air.
Immortals zitten ver in je tech tree en komen dus laat, Air zit ietsje vroeger maar is duur.
Dark templar werkt ook wel, alleen oppassen voor scans.
Het is even lastig, maar je moet armor en damage types uit je hoofd kennen - dan spreekt wat wat countert voor zich. Daarvoor zijn er meer dan genoeg sites, mijn favoriet is sc2armoryquote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.
Weet jij misschien een site waar veel daarover uitgelegd staat, en welke unit wat countert?
Ehm niet echt, het is bij mij vooral veel replays van high ranking matches kijken,en VEEL trial & error, zo goed ben ik ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.
Weet jij misschien een site waar veel daarover uitgelegd staat, en welke unit wat countert?
Als goed is zou je dan met zon key het op je battle.net acc kunnen tikken en dan daarvanaf downloaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef GoodGawd het volgende:
Als je bij g2play sc2 besteld, krijg je gewoon een key en geen cd en hele toestand toch?
Vandaar ook 15 euro goedkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |