Ja, koe is stukken beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Biggetje? omdat ze een kont in der broek heeft? Big vind ik overdreven...![]()
Liesje stuurt jou Jelly Beans?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
Dat wolkje voeg ik wel toe, maar of het melk is? Het is wel romig!quote:
How sweet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
Ligt er gewoon een zak vol troost Jelly Beans op mijn deurmat met een allerliefst kaartje erbij. Ik was ontroerd! En heb meteen twintig boontjes in mijn muil gestouwd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Een trio met Liesje en haar negertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesje stuurt jou Jelly Beans?
Ze wil wat van je!![]()
Je lichaam waarschijnlijk![]()
Foto's!
Neuh, is best moeilijk, maar wel verslavendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hey Ian, dat basketbal-spelletje is best moeilijk, of doe ik iets verkeerd?/
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
LIEF LIESJE!!!
![]()
![]()
Ik heb het even bij die eerste lading gelaten.quote:
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.quote:
Wat een zoete trut!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle zuren heeft ze er natuurlijk zelf al uitgepikt. Om haar zuurspiegel op peil te houden.
quote:
Teun, eat your heart jelly beans out.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |