Heb me net flink geergerd aan een bejaarde bij de snackbar.
Ik had al besteld en stond al iets van 10minuten te wachten tot mijn bestelling klaar was. Het was druk, want vrijdagmiddag en etenstijd, dus er waren al 15 mensen die ook nog aan het wachten waren.
Komt er zo'n fossiel binnenstrompelen, bestelt wat te eten, meisje achter de balie moest het geld uit haar portemonnee pakken, want dat kon dat ouwe lijk niet meer. Bonnetje met haar nummertje wilde ze niet, want dat kon ze toch niet lezen en het meisje moest haar maar roepen als haar eten klaar was.
De wachtrij was ondertussen redelijk opgelopen, aangezien bestelling 73 net klaar was en die rimpelsauriėr had nummertje 98. Ze draait zich om, kijkt rond en ziet dat alle bankjes vol zitten, moppert hardop dat niemand voor haar opstaat en gaat bij een muurtje staan.
Dan is er toch iemand die voor haar opstaat en dan zelfs 2x moet roepen voor ze het hoort.
Zit ze eindelijk, zit er naast haar een vader met zijn zoontje van een jaar of 10.
Begint ze tegen dat joch te zeiken dat hij eigenlijk voor haar op had moeten staan.
Vader en zoon hielden echter allebei hun mond en reageerden niet.
Ik zat me al te ergeren, maar toen ze dat joch de les ging lezen, moest ik me echt inhouden om me er niet mee te bemoeien. Ik had de neiging om te zeggen, dat als ze haar eigen geld niet meer kon tellen, geen bonnetjes meer kon lezen en te seniel was om een nummertje te onthouden, en niet meer 10-15 minuten kon staan, ze dan niet op het drukste moment van de week naar een snackbar moest gaan, maar haar prakje maar bij Tafeltje Dekje moest bestellen.
Gelukkig was op dat moment mijn bestelling klaar en hoefde ik me verder niet meer te ergeren aan dat wijf.